BeAlright schreef:
(...)
Nee, ik dwing niemand & ja ik heb nog maar 1 hoofdstuk omdat ik ook wat aanmoedigende reacties enzo wil.. gewoon, dat maakt me zekerder en dan vind ik het fijner om te schrijven. Anders voelt het alsof ik voor de kat ze viool iets zit te doen. Snapje? Het moet wel een doel hebben en dat heeft het nu eventjes niet.
Natuurlijk snap ik dat, maar aan de andere kant moet je mensen wel de tijd geven om je verhaal überhaupt op te merken. Er worden hier iedere dag enorm veel verhalen geplaatst, dus je moet maar net geluk hebben dat iemand het jouwe ziet en denkt, 'hé, laat ik dat gaan lezen'. Ik begrijp dat je graag lezers wilt, echt, maar die komen nou eenmaal niet uit de lucht vallen. Geduld en gewoon door blijven schrijven zijn hierbij heel belangrijk; hoe meer jij schrijft, hoe groter de kans dat mensen je verhalen zullen opmerken en hoe beter je zult leren schrijven, waardoor er ook meer mensen je verhaal zullen wíllen lezen. (:
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan