• Ik zit de hele tijd naar mijn telefoon te kijken. Hopend op een w'appje van mijn vriend want die zit voor een week in Spanje. Ik wil ook naar een warm land ):
    Nou ik werd onderhand gek van mezelf dat ik steeds op mijn telefoon keek dus had ik de afspraak met mezelf om 20 minuten niet op mijn telefoon te kijken. Blijkt hij een kwartier lang internet te hebben in de 20 minuten dat ik niet op mijn telefoon mocht kijken.
    En zulke dingen gebeuren nu altijd bij mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken die dingen, dat is echt veel te typisch gewoon en overkomt mij ook altijd (cat)
    Je zal hem gauw genoeg wel spreken (:

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 15:55 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ja dat zul je dan inderdaad altijd zien...

    Gelukkig is het maar een weekje. Dat is zo om, en het had langer gekund ;d. En hij zal vast snel weer een keertje internet krijgen ;d


    We need a bigger boat.

    Oh, echt? Dat is echt verschrikkelijk balen zeg. Maar is er dan echt geen manier om hem verder te spreken?


    Chaos is a ladder.

    Dat is best hilarisch als je het niet zelf meemaakt, haha. Wel jammer voor jou natuurlijk. Ik heb ook altijd net pech.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Laat ik nou precies hetzelfde gehebben gehad vorige week :')
    Ik zat al een paar te wachten op een whatsapp mar blijkbaar had hij toch geen wifi. Sliep ik een keer uit bleek dat hij om 8 uur 's ochtends even wifi te heben :c
    De mijne was naar Afrika --'


    •*• Lululu •*•

    Als ik telefoon van iemand verwacht, maar diegene belt van de hele dag niet en net op dat moment dat ik besluit om even naar beneden te gaan, belt hij. It happens all the time...


    Take me to wonderland

    Tja, het kan ook nog zo zijn dat je nog helemaal geen vriendje hebt, maar wel heeeeel erg verliefd bent :$
    Crush on the brother of my friend...


    Forget all the reasons why it won't work and believe that one reason why it will....

    Sorry, maar ik vind het best grappig :x Arme jij!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Merrow schreef:
    Ik ken die dingen, dat is echt veel te typisch gewoon en overkomt mij ook altijd (cat)
    Je zal hem gauw genoeg wel spreken (:


    Save me from myself.

    ColouredWind schreef:
    Dat is best hilarisch als je het niet zelf meemaakt, haha. Wel jammer voor jou natuurlijk. Ik heb ook altijd net pech.


    26 - 02 - '16

    Dat soort dingen heb ik meestal ook, ja. >< Dat ie dan offline gaat net op het moment dat ik online kan komen.
    En nu ligt z'n internet eruit, sinds 26 Maart, dus het is nog afwachten wanneer ik 'm weer kan spreken...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Eerste wat in me opkwam:
    ''HAHAHAHAHAHAHHAAHAH''
    Na de reacties te lezen:
    ''Dat is erg balen en jammer, maar je spreekt hem nog weleens! Sterkte.''
    Typisch ik :$


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is echt kut ja als dat gebeurd, had ik ook toen mijn vriend in het buitenland zat! Komt vast wel weer goed hoor, je spreekt hem snel weer. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Merrow schreef:
    Ik ken die dingen, dat is echt veel te typisch gewoon en overkomt mij ook altijd (cat)
    Je zal hem gauw genoeg wel spreken (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha dat is altijd zo. ^^


    Bad decisions make good stories.