• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

TOPIC VIJF

De leden:

Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Dempsey = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Karev = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Evigilavi = Fren

[ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:50 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Jaimes schreef:
    o 3o meow, nieuw lid hier ^^

Wel, hellow (:

'' Type Sangster if you can see this. "

Merrow schreef:
    (...)

Komt omdat ik al 2x opgegaan ben voor m'n examen - en stom genoeg beide keren gezakt op enkel en alleen parkeren -.- Maar je bent dan verplicht om die 6 lesuren te doen. Vind het ook nergens op slaan, maar goed, het is nu eenmaal zo -.-
    We hebben zojuist contact gehad met die huisbaas en moeten van de week langs gaan om te praten, dus wie weet (:

Als je er eenmaal woont, geef je dan een housewarmparty? (A)(A)(A)

Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

Tortura schreef:
    (...)
    Hey *wbw* We meet again! *grins*

Ach, ik wilde niet gelijk al de zweep erbij halen *giggle* *grins*

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

dayxdreamer schreef:
    (...)

Als je er eenmaal woont, geef je dan een housewarmparty? (A)(A)(A)

Waar wij natuurlijk allemaal op zijn uitgenodigd (wbw)

Het zal eerst heel en dan bedoel ik echt heel veel renovatiewerk nodig hebben aan de binnenkant, voordat er een feestje gegeven kan gaan worden :'D
    Maar van zodra het door gaat, en het is allemaal af, ga ik zeker wel m'n best doen om vriendlief te overtuigen voor een Qparty XD

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

En nog even dit:

*klik op het plaatje voor de vergroting*

Work in progress... beestje moet z'n streepjes nog krijgen, geschaduwd en ingekleurd worden. Vanmiddag dus gezet bij de vriendin van m'n schoonpa en tot dusver ben ik redeljk content met het resultaat :3

Justine, da's awesome!
    Ik zweer hierbij dat jij mijn eerste tattoo mag zetten (:

Merrow schreef:
    En nog even dit:

*klik op het plaatje voor de vergroting*

Work in progress... beestje moet z'n streepjes nog krijgen, geschaduwd en ingekleurd worden. Vanmiddag dus gezet bij de vriendin van m'n schoonpa en tot dusver ben ik redeljk content met het resultaat :3

Cute!!!!!!!!!
    Het is dat ik te kleinzerig ben voor tattoo's... (en de halve familie op zn kop zou staan als ik er een zou laten zetten)

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

Thnx allebei voor het compliment :3
    En Bes, daar hou ik je aan!
    En Katleen, je hebt tegenwoordig zoiets als Emla zalf wat je bij de apotheek haalt - stomme is wel dat je het op recept moet halen bij de huisarts. Gehe zeg dat je een tattoo laat zetten, en je krijgt direct een voorschriftje :'D Of via internet heb je een site, maar daar betaal je meteen 60 euro voor :'D
    Emla zalf wordt voornamelijk gebruikt voor huidverdoving met epileren/harsen en als een man te snel klaar komt.
    Ik heb zelf wel een verdovende spray, maar die kan ik niet gebruiken met het zetten van de lijnen, aangezien de inktafdruk dan verloren gaat wanner deze er al op staat. En doe je het ervoor, krijg ik de inktafdruk niet goed op de huid :'D
    Ik wil binnenkort eens kijken via de groothandel waar ik m'n spullen bestel, of ze er verdovende zalf verkopen :3
    En het is leuk om de halve familie te shoqueren :'D

De eerste keer dat ik je zie, plant je die naald maar neer :'D nee serieus, ik wil erg graag een tattoo en als hij wordt gezet door iemand die ik ken, heeft het zelfs nog meer betekenis.

Ik doe het al in mijn broek als ik een naald zie, dus ik sla die beurt maar even over. :')

[ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 7:10 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Bes! Dat rode kleurtje is echt wel wennen hier hoor, gehe ik ben dat paarse zo gewoon XD
    Mihi ik kan je niet genoeg blijven feliciteren, want ik vind het echt super dat je mod bent geworden (Y)

Dankjewel Justine ^^ ik moet ook nog wennen hoor! Dat zal nog wel even duren. (:

Ja, wow, Bes, gefeliciteerd! (:

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Dankje Carlijn, da's heel lief ^^