• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIJF









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Dempsey = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Karev = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Evigilavi = Fren

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gewoon blijven proberen! :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bedankt! Ja, ik ga hem gelijk weer aanvragen. Het waren de zenuwen terwijl ik weet dat ik het gewoon kan. Het enige dat ik kan doen is hopen dat de zenuwen de volgende keer wat minder invloed op mijn rijstijl hebben.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    o 3o meow, nieuw lid hier ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Svale schreef:
    Bedankt! Ja, ik ga hem gelijk weer aanvragen. Het waren de zenuwen terwijl ik weet dat ik het gewoon kan. Het enige dat ik kan doen is hopen dat de zenuwen de volgende keer wat minder invloed op mijn rijstijl hebben.


    Ik ken het... had ik ook met dat parkeren. Alle dagen ervoor gaat het perfect en krijg ik hem telkens perfect geparkeerd, maar op dat verrekte examen verklootte ik het gewoon door de stress.
    Ik vind dat nog het meest frustrerende, gewoon van dat je weet dat je het gewoon wel kan.
    Ik ga in ieder geval weer voor je mee duimen als je op moet (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik ken het... had ik ook met dat parkeren. Alle dagen ervoor gaat het perfect en krijg ik hem telkens perfect geparkeerd, maar op dat verrekte examen verklootte ik het gewoon door de stress.
    Ik vind dat nog het meest frustrerende, gewoon van dat je weet dat je het gewoon wel kan.
    Ik ga in ieder geval weer voor je mee duimen als je op moet (;


    Ja, stom is dat hè! Ik had daarvoor ook nog een half uur rondgereden en mijn instructeur zei dat hij geen enkel foutje had kunnen vinden. En dan als het echt moet, gaat het fout. Heel frustrerend!
    Maar goed, ik ga 26 juni in de herkansing. Dankjewel, dat is lief. (:
    Weet je al wanneer jij weer moet?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Welkom Jaimy!^^


    •*• Lululu •*•

    Svale schreef:
    (...)

    Ja, stom is dat hè! Ik had daarvoor ook nog een half uur rondgereden en mijn instructeur zei dat hij geen enkel foutje had kunnen vinden. En dan als het echt moet, gaat het fout. Heel frustrerend!
    Maar goed, ik ga 26 juni in de herkansing. Dankjewel, dat is lief. (:
    Weet je al wanneer jij weer moet?


    we zullen voor je duimen die dag (Y)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    (...)

    we zullen voor je duimen die dag (Y)


    Bedankt! ;D


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jaimes schreef:
    o 3o meow, nieuw lid hier ^^

    Hoi!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Svale schreef:
    (...)

    Ja, stom is dat hè! Ik had daarvoor ook nog een half uur rondgereden en mijn instructeur zei dat hij geen enkel foutje had kunnen vinden. En dan als het echt moet, gaat het fout. Heel frustrerend!
    Maar goed, ik ga 26 juni in de herkansing. Dankjewel, dat is lief. (:
    Weet je al wanneer jij weer moet?


    Ik moet eerst 6 verplichte lesuren volgen, voor ik terug op mag. Normaal gezien gaan die voor volgende maand zijn (even bezien met het geld aangezien er helaas nog altijd geen geldboompje op m'n rug groeit en m'n schip met goud vlak voor de Spaanse kust gezonken is) en dan ga ik daarna direct op met de rijschool.
    Maar het gaat zoiezo voor juli/augustus zijn, aangezien dan het vakantiegeld er is.

    Al moeten we dat ook nog even bezien, aangezien er waarschijnlijk weer een verhuis inzit :'D Het is nog wel niet zeker, maar met een beetje geluk kunnen we volgende maand verhuizen naar een huis met tuintje (het heeft wel aardig wat opknapwerk nodig aan de binnenkant) maar het is nog altijd beter dan het appartementje waar we nu zitten. Maar goed, dat is nog niet zeker en zijn we dus nog mee bezig :'D

    Dus wanneer ik op kan gaan voor m'n rijbewijs, weet ik dus begod nog niet :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik moet eerst 6 verplichte lesuren volgen, voor ik terug op mag. Normaal gezien gaan die voor volgende maand zijn (even bezien met het geld aangezien er helaas nog altijd geen geldboompje op m'n rug groeit en m'n schip met goud vlak voor de Spaanse kust gezonken is) en dan ga ik daarna direct op met de rijschool.
    Maar het gaat zoiezo voor juli/augustus zijn, aangezien dan het vakantiegeld er is.

    Al moeten we dat ook nog even bezien, aangezien er waarschijnlijk weer een verhuis inzit :'D Het is nog wel niet zeker, maar met een beetje geluk kunnen we volgende maand verhuizen naar een huis met tuintje (het heeft wel aardig wat opknapwerk nodig aan de binnenkant) maar het is nog altijd beter dan het appartementje waar we nu zitten. Maar goed, dat is nog niet zeker en zijn we dus nog mee bezig :'D

    Dus wanneer ik op kan gaan voor m'n rijbewijs, weet ik dus begod nog niet :'D


    6 rijlessen volgen terwijl je het eigenlijk gewoon kunt? Wat een onzin!
    Hopelijk gaat het lukken met je nieuwe huis! Veel succes. (;


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jaimes schreef:
    o 3o meow, nieuw lid hier ^^

    Yeah, welcome to the club! :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Yeah, welcome to the club! :D.


    Oeh, hey Maia c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Oeh, hey Maia c:

    Hey *wbw* We meet again! *grins*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Svale schreef:
    (...)

    6 rijlessen volgen terwijl je het eigenlijk gewoon kunt? Wat een onzin!
    Hopelijk gaat het lukken met je nieuwe huis! Veel succes. (;


    Komt omdat ik al 2x opgegaan ben voor m'n examen - en stom genoeg beide keren gezakt op enkel en alleen parkeren -.- Maar je bent dan verplicht om die 6 lesuren te doen. Vind het ook nergens op slaan, maar goed, het is nu eenmaal zo -.-
    We hebben zojuist contact gehad met die huisbaas en moeten van de week langs gaan om te praten, dus wie weet (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”