• "Zayn encourages me to go out with girls, but I say my Princess is on her way. I have to wait."
    ~ Niall Horan.

    __________________________________________________________________________


    `Live your dream!` He laughed.
    `You are my dream...` She thought.




    `I had that dream again...`
    `That's a sign, Sweetheart.`
    `A... Sign?`
    `It's time to make that dream become reality.`




    | One Direction bestaat. | Soundtrack 1 |
    | Soundtrack 2 |

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:18 ]


    You are what you love, not who loves you.

    Ik snap echt neit waarom sommige mensen pas willen beginnen met hun verhaal na zoveel abo's. Zo'n heel lijstje haalt voor mij een beetje de leukigheid weg en dan begin ik er al niet eens meer aan.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Abo whore...


    Take me to wonderland

    gingercheeks schreef:
    Ik snap echt neit waarom sommige mensen pas willen beginnen met hun verhaal na zoveel abo's. Zo'n heel lijstje haalt voor mij een beetje de leukigheid weg en dan begin ik er al niet eens meer aan.


    26 - 02 - '16

    Ik begin er ook niet aan als ik zie hoe jij abo's wil optrommelen.


    I still think of the guitar bible.

    gingercheeks schreef:
    Ik snap echt neit waarom sommige mensen pas willen beginnen met hun verhaal na zoveel abo's. Zo'n heel lijstje haalt voor mij een beetje de leukigheid weg en dan begin ik er al niet eens meer aan.


    this ^^


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Itami schreef:
    Abo whore...



    ... Well, thanks! Ik geloof dat de meeste van de schrijvers hier op Q een lijstje maken met
    'bij zoveel abo's/ kudo's begin ik met: dit
    bij zoveel abo's/kudo's begin ik met: dit'
    En ga zo maar verder, no need to call me a whore.


    You are what you love, not who loves you.

    Volatile schreef:
    (...)


    ... Well, thanks! Ik geloof dat de meeste van de schrijvers hier op Q een lijstje maken met
    'bij zoveel abo's/ kudo's begin ik met: dit
    bij zoveel abo's/kudo's begin ik met: dit'
    En ga zo maar verder, no need to call me a whore.

    Ik weet dat jij niet de enige bent, dus je bent heus niet de enige abo whore op deze site. No need to feel yourself special. :')
    Ik neem pas een abo op iemand zijn verhaal als die dat verdient. Het heeft geen zin dat ik nu een abo neem, want als jouw verhaal faalt, dan trek ik mijn abo meteen weer in. Mensen zouden niet moeten schrijven om abo's, maar omdat ze het leuk vinden...


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ik weet dat jij niet de enige bent, dus je bent heus niet de enige abo whore op deze site. No need to feel yourself special. :')
    Ik neem pas een abo op iemand zijn verhaal als die dat verdient. Het heeft geen zin dat ik nu een abo neem, want als jouw verhaal faalt, dan trek ik mijn abo meteen weer in. Mensen zouden niet moeten schrijven om abo's, maar omdat ze het leuk vinden...


    Ik voel me ook niet speciaal, een 'abo whore' genoemd worden is sowieso niet echt iets om trots op te zijn, vind je niet?.
    En ik schrijf ook voor de leuk, niet voor de abo's en kudo's en shit. Ik dacht, misschien kan ik één keertje een eis stellen voor ik aan een verhaal begint... Maar blijkbaar dus niet, dus tja.
    Maar goed, no need to fight. Het spijt me dat ik dat er bij heb gezet, ik wilde niet zo overkomen :c


    You are what you love, not who loves you.

    Volatile schreef:
    (...)

    Ik voel me ook niet speciaal, een 'abo whore' genoemd worden is sowieso niet echt iets om trots op te zijn, vind je niet?.
    En ik schrijf ook voor de leuk, niet voor de abo's en kudo's en shit. Ik dacht, misschien kan ik één keertje een eis stellen voor ik aan een verhaal begint... Maar blijkbaar dus niet, dus tja.
    Maar goed, no need to fight. Het spijt me dat ik dat er bij heb gezet, ik wilde niet zo overkomen :c

    Sorry dat ik zo bot deed, maar als iemand om abo's gaat bedelen lijkt het me dat die persoon de abo's belangrijker vindt dan het verhaal zelf. Als je verhaal goed is, dan zul je heus wel abo's krijgen en aangezien het een 1D story is, zal dat helemaal niet lang duren.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:16 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Sorry dat ik zo bot deed, maar als iemand om abo's gaat bedelen lijkt het me dat die persoon de abo's belangrijker vindt dan het verhaal zelf. Als je verhaal goed is, dan zul je heus wel abo's krijgen en aangezien het een 1D story is, zal dat helemaal niet lang duren.


    Haha, goed punt ^^ ook sorry dat ik zo deed, was niet mijn bedoeling.
    ... Stom eigenlijk, ik vind het ook best vervelend als mensen dat gaan doen... En nu doe ik het zelf, oeps! Niet de bedoeling... cx


    You are what you love, not who loves you.

    Volatile schreef:
    (...)


    ... Well, thanks! Ik geloof dat de meeste van de schrijvers hier op Q een lijstje maken met
    'bij zoveel abo's/ kudo's begin ik met: dit
    bij zoveel abo's/kudo's begin ik met: dit'
    En ga zo maar verder, no need to call me a whore.

    Dat jij verhalen leest die limieten vast stellen betekend niet dat de meeste verhalen dat hier doen. Al was dat zo wel dan betekend het niet dat jij dat ook zou moeten doen. Ik heb er ook een hekel aan als mensen dat gaan doen. Schrijven moet je hier op Quizlet grotendeels voor jezelf doen. Niet voor je abo's en kudo's.


    I still think of the guitar bible.