• [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 10:22 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Misschien moet je die keuze eerst respecteren, en hem gewoon proberen te steunen in zijn problemen zodat hij ook inziet dat jij er wel voor hem bent en hij je niet kwijt raakt. Ik zou het niet helemaal opgeven, maar ik zou ook niet gaan aandringen. Dus doe het gewoon rustig aan, en steun hem gewoon zoveel als je kan. Zal wel moeilijk voor je zijn omdat je gevoelens voor hem hebt, maar misschien staat er wel heel iets moois op je te wachten!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    REEDUS schreef:
    Misschien moet je die keuze eerst respecteren, en hem gewoon proberen te steunen in zijn problemen zodat hij ook inziet dat jij er wel voor hem bent en hij je niet kwijt raakt. Ik zou het niet helemaal opgeven, maar ik zou ook niet gaan aandringen. Dus doe het gewoon rustig aan, en steun hem gewoon zoveel als je kan. Zal wel moeilijk voor je zijn omdat je gevoelens voor hem hebt, maar misschien staat er wel heel iets moois op je te wachten!

    Dit.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben 7 maanden bevriend geweest met mijn beste vriend terwijl ik gevoelens voor hem had. Het kwets je wel als je hem opeens met een ander meisje ziet, maar als je echt zoveel om hem geeft, kan je gewoon gelukkig zijn als hij gelukkig is. En als hij problemen heeft, kan hij ook altijd naar jou toe voor een luisterend oor. Probeer gewoon goeie vrienden te blijven en respecteer zijn keuze. Ik heb dat ook gedaan en nu zijn we bijna 4 jaar samen. Alles is mogelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zoals al gezegd, zou ik hem laten zien dat je hem wilt helpen. Laat zien dat hij niet een minder goede vriend is met al zijn problemen. Geef hem tijd en er kan nog vanalles gebeuren, maar als hij uiteindelijk echt alleen vrienden wil blijven, zal je dit ook moeten accepteren.


    You are beautiful, you are love.

    REEDUS schreef:
    Misschien moet je die keuze eerst respecteren, en hem gewoon proberen te steunen in zijn problemen zodat hij ook inziet dat jij er wel voor hem bent en hij je niet kwijt raakt. Ik zou het niet helemaal opgeven, maar ik zou ook niet gaan aandringen. Dus doe het gewoon rustig aan, en steun hem gewoon zoveel als je kan. Zal wel moeilijk voor je zijn omdat je gevoelens voor hem hebt, maar misschien staat er wel heel iets moois op je te wachten!


    Just thissss.


    Bad decisions make good stories.

    Folklore schreef:
    Zoals al gezegd, zou ik hem laten zien dat je hem wilt helpen. Laat zien dat hij niet een minder goede vriend is met al zijn problemen. Geef hem tijd en er kan nog vanalles gebeuren, maar als hij uiteindelijk echt alleen vrienden wil blijven, zal je dit ook moeten accepteren.


    26 - 02 - '16

    REEDUS schreef:
    Misschien moet je die keuze eerst respecteren, en hem gewoon proberen te steunen in zijn problemen zodat hij ook inziet dat jij er wel voor hem bent en hij je niet kwijt raakt. Ik zou het niet helemaal opgeven, maar ik zou ook niet gaan aandringen. Dus doe het gewoon rustig aan, en steun hem gewoon zoveel als je kan. Zal wel moeilijk voor je zijn omdat je gevoelens voor hem hebt, maar misschien staat er wel heel iets moois op je te wachten!

    Dit dus. ^^ Als je echt van hem houdt, dan kun je voor hem wachten. Misschien wordt het later wel wat.


    Take me to wonderland

    REEDUS schreef:
    Misschien moet je die keuze eerst respecteren, en hem gewoon proberen te steunen in zijn problemen zodat hij ook inziet dat jij er wel voor hem bent en hij je niet kwijt raakt. Ik zou het niet helemaal opgeven, maar ik zou ook niet gaan aandringen. Dus doe het gewoon rustig aan, en steun hem gewoon zoveel als je kan. Zal wel moeilijk voor je zijn omdat je gevoelens voor hem hebt, maar misschien staat er wel heel iets moois op je te wachten!


    DIT Zou ik ook doen... Waarschijnlijk heeft hij even tijd nodig, doe het rustig aan en hij zal zich zelf wel openstellen voor je ( als het gaat om problemen) en wie weet groeit het later nog verder uit tot een liefde.. maar zou je nu de vriendschap willen verbreken? zoals hierboven staat, accepteer hem als vrienden.. de rest komt later wel.
    Je komt er wel uit!


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone