• Heey, ik heb alvast wat zomerkleding gekocht hopelijk wordt het ooit warm... ^^ Wat vinden jullie ervan? Op het eerste plaatje zie je gewoon het shirtje en hotpants en op het tweede plaatje zie je dat ik ze aan heb. Op het eerste plaatje kan je het niet zo goed zien, maar de hotpants is roze achtig. ^^ De tweede foto had ik gemaakt in de winkel. xd Hebben jullie alvast al nieuwe kleding voor de zomer gekocht?


    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 13:07 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik kocht deze trui. Dus nee, ben nog niet klaar voor de zomer, hahaha


    26 - 02 - '16

    Het staat mooi. :3
    Ik heb alleen een shirtje gekocht met wat kortere mouwen, maar ik ga wat shorts halen voor mijn panty's. ;p Die kan ik dan ook mooi gebruiken in de zomer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ooh die zijn leuk zeg!!
    Heb zelf nog niet echt zomerkleding gekocht, maar heb wel zin dat t weer warmer wordt hehe


    As travars

    Nice, al zijn hotpants niks voor mij :'D.
    Ik heb een gekregen spijkerjasje gepimpt. Kunst jonge dat wil je niet weten.
    Heb er knopen op genaaid en een roze hartje op de mouw bij m'n hand genaaid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat shirt zou echt iets voor een van m'n vriendinnen zijn. c:
    Ik heb laatst een zwart jurkje gekocht. Hopelijk komt die ooit nog eens uit de kast. :')


    You are beautiful, you are love.

    Waar heb je die gekocht? Ik heb het shirt en die short ook!! Ik heb het bij primark gekocht. Maar dat was ook al ruim 1 maand geleden. Ik ga al eerder naar de zomer toe dan jullie:Y) In april ga ik op vakantie naar een warm land. En daar is het vaak rond de 35

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het shirtje leuk, het broekje is voor mij iets té.
    Eh, ik heb een knalroze bikini gekocht, een fluoriserend topje, van lichte stof met een grote strik, een mintgroen shirtje, met een hals waar kraaltjes op gezet zijn, een topje met allemaal rijen patroontjes, een spijkerbroekje (Shortje) een blauw simpel shirtje, en twee basic topjes, grijs en wit. Ik moet nog een jurkje en schoenen (:


    Miep

    DamnBieber schreef:
    Waar heb je die gekocht? Ik heb het shirt en die short ook!! Ik heb het bij primark gekocht. Maar dat was ook al ruim 1 maand geleden. Ik ga al eerder naar de zomer toe dan jullie:Y) In april ga ik op vakantie naar een warm land. En daar is het vaak rond de 35


    Haha, zo toevallig! Zelfde smaak. (: En ja ik heb ze inderdaad bij de Primark gekocht. :'D En ik wil ook naar een warm land. :c


    The sun will rise and we will try again.

    Leuk! (:
    Ik heb nog niet echt zomerkleding gekocht...


    Bad decisions make good stories.

    Leuk!
    Ik heb twee dagen geleden een trui gekocht en ik verwacht dat ik die nog wel nodig ga hebben. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik had al een paar weken maanden geleden in december shirts gekocht met korte mouwen, omdat ze toen goedkoop waren ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb gister bij de Primark alvast wat zomerkleren gekocht. :Y)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”