• Wat is jou eerste gedachte bij het volgende zinnetje;
    "De regen spiegelde zich in zijn gedachten."


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Hmmm, ik snap dat je er vast iets dieps mee bedoeld. Maar ik zie het niet, het slaat gewoon nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eh..
    Ik snap het niet ;x


    26 - 02 - '16

    Ik denk aan iemand die naar regen kijkt... en dat die regen dan spiegelt met het zonnetje in zijn gedachten. Ofzo. Vage zin man!


    You are beautiful, you are love.

    ScarsStories schreef:
    (...)

    ^^ Dankjewel voor al jouw reacties op beiden topics. Ik heb terug inspiratie nu!


    Uhum graag gedaan!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het doet mij denken aan iemand die depressief is. En als het dan buiten regent, dan (weer)spiegelt dat in zijn gedachten. Oftewel, het 'regent' in zijn gedachten. Het is donker en koud en er lijkt niets meer te zijn buiten de regen. Iets waar je liever niet in wilt rondlopen. It's kind of sad.

    Tudum.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Het doet mij denken aan iemand die depressief is. En als het dan buiten regent, dan (weer)spiegelt dat in zijn gedachten. Oftewel, het 'regent' in zijn gedachten. Het is donker en koud en er lijkt niets meer te zijn buiten de regen. Iets waar je liever niet in wilt rondlopen. It's kind of sad.

    Tudum.


    ^^ Die betekenis heb ik er ook aan gegeven.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Yoda schreef:
    Het doet mij denken aan iemand die depressief is. En als het dan buiten regent, dan (weer)spiegelt dat in zijn gedachten. Oftewel, het 'regent' in zijn gedachten. Het is donker en koud en er lijkt niets meer te zijn buiten de regen. Iets waar je liever niet in wilt rondlopen. It's kind of sad.

    Tudum.


    Wat Yoda zei.


    Physics is awesome

    Yoda schreef:
    Het doet mij denken aan iemand die depressief is. En als het dan buiten regent, dan (weer)spiegelt dat in zijn gedachten. Oftewel, het 'regent' in zijn gedachten. Het is donker en koud en er lijkt niets meer te zijn buiten de regen. Iets waar je liever niet in wilt rondlopen. It's kind of sad.

    Tudum.

    Aaah, now I understand. Nice one :Y)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 22:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vraag me af wat 'zich' in die zin doet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Ik vraag me af wat 'zich' in die zin doet.


    Zou het zonder 'zich' een andere betekenis krijgen?


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Zou het zonder 'zich' een andere betekenis krijgen?

    Zonder zich, klinkt het.. mysterieuzer, interessanter, dieper? Meer gedichtstijl.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zonder zich, klinkt het.. mysterieuzer, interessanter, dieper? Meer gedichtstijl.


    En wat is dan de betekenis? ^^ Niet om vervelend te doen maar ik ben gewoon nieuwsgierig...


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Zou het zonder 'zich' een andere betekenis krijgen?

    Met die zich lijkt het alsof de regen zichzelf spiegelde in zijn gedachten terwijl de regen geen gedachten heeft. Zonder zich kan het over een persoon gaan.


    Take me to wonderland

    ScarsStories schreef:
    (...)

    En wat is dan de betekenis? ^^ Niet om vervelend te doen maar ik ben gewoon nieuwsgierig...

    Voor mij blijft het hetzelfde, maar het zou duidelijker worden zoals Itami al zei.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Itami schreef:
    (...)
    Met die zich lijkt het alsof de regen zichzelf spiegelde in zijn gedachten terwijl de regen geen gedachten heeft. Zonder zich kan het over een persoon gaan.


    Akkoord maar het is gewoon volledig afhankelijk van de interpretatie die je eraan geeft. Dit is gewoon een "dom" zinnetje maar dit zijn wel de reacties die ik wilde bekomen. ^^ Sommige beoordelen het zinnetje anderen proberen er hun eigen betekenis aan te geven of plaatsen het naar hun eigen hand....


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -