• Hey,
    Ik maak nu ook covers. Hier zijn een paar voorbeelden van de covers die ik eerder al gemaakt heb:









    - Tekst:
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    - Username erop? Ja/Nee:
    - Eventueel voorkeur lettertype:
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:




    Al af:
    Bieberen
    Bieberen [2]
    xSunshineee
    Lavigna
    1Dreamzz
    JCaylen
    SanneHoran
    JCaylen [2]
    1Dreamzz [2]
    justforfun1D
    MattSmith
    LoxiaPisola
    MyPelle
    Proudfoot
    MyPelle [2]
    Sunshineee [2]
    MyPelle [3]
    MyPelle[4]
    GhostCider
    xLondonGIRL
    Ik heb vooral in het weekend tijd, doordeweeks is de kans groot dat je even moet wachten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 14:59 ]


    "Family don’t end in blood”

    Proudfoot > Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    Liberacorpus schreef:
    Zou je ook een cover voor mij willen maken?
    Titel: Once Upon A Time
    Sfeer: Sprookjesachtig, liefst een beetje ouderwets en met een fantasy-sfeer
    Afbeeldingen:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn er heel erg veel, en je hoeft ze ook echt niet allemaal te gebruiken, zolang de sfeer duidelijk naar voren komt vind ik alles goed. Kies zelf maar welke je het meest geschikt lijkt/lijken en welke je prettig vind om te gebruiken; ik heb daar niet echt ervaring in.
    Ik zou het liefst de titel in een sierlijk lettertype willen hebben. Mijn username hoeft er niet op.
    Alvast heel erg bedankt! <3



    Link


    "Family don’t end in blood”

    Hey maak je nog covers???


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    Hey maak je nog covers???


    Dat lijkt me wel als ik er gisteren nog drie gemaakt heb haha (;


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)


    Link

    Wauw, hij is mooi! Dankjewel! Vooral de sprookjesachtige uitstraling vind ik echt super!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    Wauw, hij is mooi! Dankjewel! Vooral de sprookjesachtige uitstraling vind ik echt super!


    Graag gedaan! ^^


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Dat lijkt me wel als ik er gisteren nog drie gemaakt heb haha (;


    Keykey je krijgt waarschijnlijk morgen mijn lijstje

    XXX


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Licorne schreef:
    (...)

    Alweer niet heel tevreden, maarja. ;S


    Link

    Xxx


    Heel erg bedankt :D

    Dankje! (:


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    - titel Passion
    - beschrijving van de story etc.

    Belle Williams is een zeventien jarige meid uit Holmes Chapel. Ze heeft een grote passie voor ballet en doet dit ook al haar gehele leven. Wanneer ze toegelaten word op de beste ballet academie van Engeland kan haar leven niet meer stuk, of tenminste dat denkt ze. Op de academie krijgt ze een hele andere kant te zien van ballet. De kant van hard werken, pijn, vernedering en eetstoornissen. Ballet word hier niet langer als een hobby gezien, maar als een fultime job. Kan ze dit wel aan?

    Harry Styles is een achttienjarige jongen uit Holmes Chapel. Hij heeft een grote passie voor muziek en dan vooral het dj gedeelte. Als hij op een verjaardagsfeest draait, valt zijn oog op de mooiste meid die hij ooit gezien heeft maar past Harry wel in het drukke balletleventje van Belle?

    - username erbij? Nee.
    - Afbeeldingen > Deze als achtergrond
    Harry
    Belle
    of als je zelf een betere vind, mag dit natuurlijk altijd. Zolang het maar een ballerina is waar het gezicht niet al te duidelijk van is.

    1, 2, 3.
    - Horizontaal of verticaal; Wat het mooist uitkomt.
    Qua lettertype een beetje zoals het woord nightingale

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 9:40 ]


    “Things never happen the same way twice.”

    jokaloka schreef:
    - titel Passion
    - beschrijving van de story etc.
    Belle Williams is een zeventien jarige meid uit Holmes Chapel. Ze heeft een grote passie voor ballet en doet dit ook al haar gehele leven. Wanneer ze toegelaten word op de beste ballet academie van Engeland kan haar leven niet meer stuk, of tenminste dat denkt ze. Op de academie krijgt ze een hele andere kant te zien van ballet. De kant van hard werken, pijn, vernedering en eetstoornissen. Ballet word hier niet langer als een hobby gezien, maar als een fultime job. Kan ze dit wel aan?

    Harry Styles is een achttienjarige jongen uit Holmes Chapel. Hij heeft een grote passie voor muziek en dan vooral het dj gedeelte. Als hij op een verjaardagsfeest draait, valt zijn oog op de mooiste meid die hij ooit gezien heeft maar past Harry wel in het drukke balletleventje van Belle?

    - username erbij? Nee.
    - Afbeeldingen > Deze als achtergrond
    Harry
    Belle
    of als je zelf een betere vind, mag dit natuurlijk altijd. Zolang het maar een ballerina is waar het gezicht niet al te duidelijk van is.

    1, 2, 3.
    - Horizontaal of verticaal; Wat het mooist uitkomt.
    Qua lettertype een beetje zoals het woord nightingale


    Zoiets? Een van de plaatjes van de bloemen zit er niet in, anders vond ik hem een beetje te druk worden. Maar ik kan hem er altijd nog bij doen, als je wil.


    Link

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 13:34 ]


    "Family don’t end in blood”

    Bedankt, hij is echt mooi maar zou je hem misschien ook nog zonder de titel kunnen sturen?


    “Things never happen the same way twice.”

    - Tekst: Every Girls Dream featuring Justin Bieber
    - Foto's: 1 of 2 / 1 of 2 / 1 / Achtergrond 1 of Achtergrond 2
    - Username erop?: Ergens klein, in een hoekje: Bieberen.
    - Eventueel voorkeur lettertype: klik of klik óf klik
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: -
    - Extra: Kan je er eentje in kleur maken, en eentje in zwart-wit? (:
    X

    jokaloka schreef:
    Bedankt, hij is echt mooi maar zou je hem misschien ook nog zonder de titel kunnen sturen?


    Fuuuuck, ik ben hem kwijt ;(
    Ik kan hem wel opnieuw opslaan maar dan kan ik hem alleen als één plaatje openen in het bewerkingsprogramma en dan kan ik dus niet de tekst eruit halen ;(
    Ik maak hem morgen anders wel opnieuw, maar dan zonder titel, oke?
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    jokaloka schreef:
    Bedankt, hij is echt mooi maar zou je hem misschien ook nog zonder de titel kunnen sturen?


    Here it is! Hij is nu misschien niet meer precies hetzelfde, maar dat komt omdat ik hem dus opnieuw moest doen.


    Link


    "Family don’t end in blood”