• Hey,
    Ik maak nu ook covers. Hier zijn een paar voorbeelden van de covers die ik eerder al gemaakt heb:









    - Tekst:
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    - Username erop? Ja/Nee:
    - Eventueel voorkeur lettertype:
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:




    Al af:
    Bieberen
    Bieberen [2]
    xSunshineee
    Lavigna
    1Dreamzz
    JCaylen
    SanneHoran
    JCaylen [2]
    1Dreamzz [2]
    justforfun1D
    MattSmith
    LoxiaPisola
    MyPelle
    Proudfoot
    MyPelle [2]
    Sunshineee [2]
    MyPelle [3]
    MyPelle[4]
    GhostCider
    xLondonGIRL
    Ik heb vooral in het weekend tijd, doordeweeks is de kans groot dat je even moet wachten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 14:59 ]


    "Family don’t end in blood”

    Tekst: Stik in vrede
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten): Achtergrond: Klik
    Foto's: Het liefst deze 2 foto's een beetje door elkaar 'getuttert' als je snapt wat ik bedoel, en een beetje wazig: 1 & 2

    - Username erop? Ja/Nee: Nee, het liefst niet.
    - Eventueel voorkeur lettertype: ''Stik'' een beetje groot met zulke vampierachtige lettertype, gewoon een beetje eng. ''in vrede'' eronder maar dan iets kleiner en hetzelfde lettertype.
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:Edith woonde, heel lang geleden, in een boerderijtje, ver hier vandaan.
    Het boerderijtje stond aan de andere kant van de wereld, op een plekje die niemand kent.
    Ze woonde op een boerderij van haar grootouders, aangezien haar ouders overleden waren. Het was altijd een doodnormale dag, en een doodnormale nacht. Slapen bij de dieren vond ze zelfs heel normaal, en Edith werd opgevoed als een lieve, en schattige dieren-opleider. Maar wat als Edith op een doodnormale avond slecht nieuws te horen kreeg?

    - Extra: Alvast bedankt! Graag als de cover af is deze in het topic te plaatsen en niet via PB.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 14:33 ]


    Some people are art and do art at the same time

    LoxiaPisola schreef:
    - Tekst: Disappear Out My Life!!
    - Achtergrond: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7efuutFCT1r2j05do1_500.jpg
    - Foto: een meisje met zwart haar met bokshandschoenen
    - Username erop? Ja/Nee: Liever niet
    - Eventueel voorkeur lettertype: Iets duisters en donkers...
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: Het gaat over een meisje die bokst en een heel treurig en zielig leven heeft...
    - Extra: Niets eigenlijk...


    Klaar! (:
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Klaar! (:
    Xxx



    DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!
    HET IS BEELDIOG!!!!!!!


    I'm sorry, I'm not perfect ...

    LoxiaPisola schreef:
    (...)

    DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!DANKJE!!!
    HET IS BEELDIOG!!!!!!!


    Haha, graag gedaan ^.^


    "Family don’t end in blood”

    MyPelle schreef:
    Okeykey!

    - Tekst: Hugs Kisses and lots of love from MYMY
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):Acchtergrond -1 -2
    - Username erop? Ja/Nee: Ja/Nee
    - Eventueel voorkeur lettertype: romantisch en lief
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:



    Mag het lettertype een soort van handgeschreven?

    TNX Lots Of Love!


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    (...)


    Mag het lettertype een soort van handgeschreven?

    TNX Lots Of Love!


    Natuurlijk! (:
    Ik ga er nu aan beginnen.
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    MyPelle schreef:
    Okeykey!

    - Tekst: Hugs Kisses and lots of love from MYMY
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):Acchtergrond -1 -2
    - Username erop? Ja/Nee: Ja/Nee
    - Eventueel voorkeur lettertype: romantisch en lief
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:


    Klaar! ;3
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Natuurlijk! (:
    Ik ga er nu aan beginnen.
    Xxx
    Misschien wordt mijn aanvraag over het hoofd gezien, aangezien je al klaar bent met de cover van iemand anders die ná mij kwam. Maakt niet uit hoor, mijn aanvraag staat in het begin van pagina 5. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    - Tekst: The Hunger Games- One Shots!
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    Background - 1 - 2
    - Username erop? Ja/Nee: nee bedankt.
    - Eventueel voorkeur lettertype: gevaarlijk
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: het zijn one shots.
    - Extra:~


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Loubearx schreef:
    (...)

    Klaar! ;3
    Xxx



    moooooooooooooooi tanks tanks tanks!!!!!


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Cathedra schreef:
    (...)Misschien wordt mijn aanvraag over het hoofd gezien, aangezien je al klaar bent met de cover van iemand anders die ná mij kwam. Maakt niet uit hoor, mijn aanvraag staat in het begin van pagina 5. :Y)


    Heyy,
    Ik snap dat je je cover zo snel mogelijk wilt hebben, maar degene had zijn aanvraag al vóór jou gestuurd, alleen had diegene er nog iets bijgezet. Kijk maar onderaan pagina 4 (;
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Heyy,
    Ik snap dat je je cover zo snel mogelijk wilt hebben, maar degene had zijn aanvraag al vóór jou gestuurd, alleen had diegene er nog iets bijgezet. Kijk maar onderaan pagina 4 (;
    Xxx

    Oh XD. Sorry. Heb ik niet gezien ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)
    Oh XD. Sorry. Heb ik niet gezien ^^


    Geeft niet! (:
    Ik ga nu aan je cover beginnen!
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Cathedra schreef:
    Tekst: Stik in vrede
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten): Achtergrond: Klik
    Foto's: Het liefst deze 2 foto's een beetje door elkaar 'getuttert' als je snapt wat ik bedoel, en een beetje wazig: 1 & 2

    - Username erop? Ja/Nee: Nee, het liefst niet.
    - Eventueel voorkeur lettertype: ''Stik'' een beetje groot met zulke vampierachtige lettertype, gewoon een beetje eng. ''in vrede'' eronder maar dan iets kleiner en hetzelfde lettertype.
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:Edith woonde, heel lang geleden, in een boerderijtje, ver hier vandaan.
    Het boerderijtje stond aan de andere kant van de wereld, op een plekje die niemand kent.
    Ze woonde op een boerderij van haar grootouders, aangezien haar ouders overleden waren. Het was altijd een doodnormale dag, en een doodnormale nacht. Slapen bij de dieren vond ze zelfs heel normaal, en Edith werd opgevoed als een lieve, en schattige dieren-opleider. Maar wat als Edith op een doodnormale avond slecht nieuws te horen kreeg?

    - Extra: Alvast bedankt! Graag als de cover af is deze in het topic te plaatsen en niet via PB.


    Hij is af!
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    MyPelle schreef:
    - Tekst: The Hunger Games- One Shots!
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    Background - 1 - 2
    - Username erop? Ja/Nee: nee bedankt.
    - Eventueel voorkeur lettertype: gevaarlijk
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: het zijn one shots.
    - Extra:~


    Uum even een vraagje kan jou Username rechts in het hoekje niet te groot maar duidelijk en leesbaar om te zien wie het heeft gemaakt?

    Alvast tnxxx
    XOXO And Lots Of Love


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!