• Hey,
    Ik maak nu ook covers. Hier zijn een paar voorbeelden van de covers die ik eerder al gemaakt heb:









    - Tekst:
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    - Username erop? Ja/Nee:
    - Eventueel voorkeur lettertype:
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:




    Al af:
    Bieberen
    Bieberen [2]
    xSunshineee
    Lavigna
    1Dreamzz
    JCaylen
    SanneHoran
    JCaylen [2]
    1Dreamzz [2]
    justforfun1D
    MattSmith
    LoxiaPisola
    MyPelle
    Proudfoot
    MyPelle [2]
    Sunshineee [2]
    MyPelle [3]
    MyPelle[4]
    GhostCider
    xLondonGIRL
    Ik heb vooral in het weekend tijd, doordeweeks is de kans groot dat je even moet wachten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 14:59 ]


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Ik gebruik picmonkey.com
    Het is niet heel lastig, je ziet het eigenlijk vanzelf als je naar die site gaat en dan klikt op 'Edit a photo'.
    Probeer het eerst maar, als je het dan niet snapt kun je me altijd vragen stellen via een pb'tje (;
    Xxx


    En um hoe plaats je zo foto's?

    TNXXXX Xxx MY


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    (...)

    En um hoe plaats je zo foto's?

    TNXXXX Xxx MY


    Je klikt op 'Overlays' (zo'n tekentje in die balk links, je kunt zien welk tekentje wat is door je muis erop te houden) en dan klik je op 'Your Own'.
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Hey,

    Maak je nog covers?
    Zoja:

    - Tekst:You're the only one here who loves chocolate pie!~Luke Brooks
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    *Background
    *7&8 graag!
    *Luke!& Luke!
    - Username erop? Ja/Nee:Nee bedankt!
    - Eventueel voorkeur lettertype:Romantisch en handgeschreven1
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:~
    - Extra:nee

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 21:18 ]


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Zou je iets voor mij kunnen, je had namelijk een tijdje geleden een cover voor me gemaakt en ik ben van gedachten veranderd qua hoofdpersoon.
    Dus zou je de foto van het meisje willen vervangen door deze foto. De cover wil ik graag zwart-wit houden.

    Alvast bedankt! (flower)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MyPelle schreef:
    Hey,

    Maak je nog covers?
    Zoja:

    - Tekst:You're the only one here who loves chocolate pie!~Luke Brooks
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    *Background
    *7&8 graag!
    *Luke!& Luke!
    - Username erop? Ja/Nee:Nee bedankt!
    - Eventueel voorkeur lettertype:Romantisch en handgeschreven1
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:~
    - Extra:nee


    Hij is af, maar hij is best slecht gelukt. Het was nogal lastig omdat het plaatje van de achtergrond nogal klein was en er veel plaatjes in moesten, waardoor hij heel onduidelijk werd. Sorry! Xxx


    Klik


    "Family don’t end in blood”

    MattSmith schreef:
    Zou je iets voor mij kunnen, je had namelijk een tijdje geleden een cover voor me gemaakt en ik ben van gedachten veranderd qua hoofdpersoon.
    Dus zou je de foto van het meisje willen vervangen door deze foto. De cover wil ik graag zwart-wit houden.

    Alvast bedankt! (flower)


    Tuurlijk! Ik ga er nu mee bezig xx


    "Family don’t end in blood”

    Cathedra = Proudfoot :3


    Some people are art and do art at the same time

    Loubearx schreef:
    (...)

    Hij is af, maar hij is best slecht gelukt. Het was nogal lastig omdat het plaatje van de achtergrond nogal klein was en er veel plaatjes in moesten, waardoor hij heel onduidelijk werd. Sorry! Xxx


    Klik


    Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    Mooi
    Xxx


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MattSmith schreef:
    Zou je iets voor mij kunnen, je had namelijk een tijdje geleden een cover voor me gemaakt en ik ben van gedachten veranderd qua hoofdpersoon.
    Dus zou je de foto van het meisje willen vervangen door deze foto. De cover wil ik graag zwart-wit houden.

    Alvast bedankt! (flower)


    Klaar! ;3


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Klaar! ;3


    Thanks! It's very awesome!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Titel; Evanescence
    Afbeeldingen;

    One Direction (mag je zelf een foto kiezen die het best uitkomt voor jou)

    (bij deze de tekst er graag af) of


    Achtergrond of Achtergrond

    eventuele sfeer; Romantisch, Verdrietig
    eventuele beschrijving van je story;
    Ik heb het idee nog niet volledig uitgewerkt, dus kan nog niks vertellen (;
    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets wat er bij past.
    iets anders?; Ipv Username erop, M. C. J. de Crook (net zoals bij Tolkien zeg maar)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik wil heel graag een cover voor mijn verhaal Nightingale gaat over Harry styles. ik heb wel al 2 foto's

    AFBEELDINGEN:







    ik heb er geen voor het achtergrond. maar die wil ik het liefst sierlijk. en met pastelkleuren.
    en niet te veel harde lijnen. mogen ook mooie sierlijke letter zijn.
    en je mag mijn naam erin zetten.

    het verhaal gaat namelijk over een meisje Mia precious Livingstone die in Ierland is geboren en daar haar beste vriend Niall Horan heeft leren kennen en na dat ze was afgestudeerd is ze naar Rio in amerika verhuist om daar haar opleiding te volgen en houd conatact met Naill. daar heeft ze haar echtgenoot ontmoet ze kregen een dochter Bo Precious Neville die ernstig ziek bleek te zijn en dus voor haar leven vecht op haar 3 jarige leeftijd. ze verliest haar echtgenoot aan zelfmoord en verhuist met haar dochter naar London waar ze Naill weer tegenkomt.

    GhostCider schreef:
    Titel; Evanescence
    Afbeeldingen;
    One Direction (mag je zelf een foto kiezen die het best uitkomt voor jou)

    (bij deze de tekst er graag af) of


    Achtergrond of Achtergrond

    eventuele sfeer; Romantisch, Verdrietig
    eventuele beschrijving van je story;
    Ik heb het idee nog niet volledig uitgewerkt, dus kan nog niks vertellen (;
    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets wat er bij past.
    iets anders?; Ipv Username erop, M. C. J. de Crook (net zoals bij Tolkien zeg maar)


    Klaar! ;3


    "Family don’t end in blood”

    xLondonGIRL schreef:
    ik wil heel graag een cover voor mijn verhaal Nightingale gaat over Harry styles. ik heb wel al 2 foto's

    AFBEELDINGEN:







    ik heb er geen voor het achtergrond. maar die wil ik het liefst sierlijk. en met pastelkleuren.
    en niet te veel harde lijnen. mogen ook mooie sierlijke letter zijn.
    en je mag mijn naam erin zetten.

    het verhaal gaat namelijk over een meisje Mia precious Livingstone die in Ierland is geboren en daar haar beste vriend Niall Horan heeft leren kennen en na dat ze was afgestudeerd is ze naar Rio in amerika verhuist om daar haar opleiding te volgen en houd conatact met Naill. daar heeft ze haar echtgenoot ontmoet ze kregen een dochter Bo Precious Neville die ernstig ziek bleek te zijn en dus voor haar leven vecht op haar 3 jarige leeftijd. ze verliest haar echtgenoot aan zelfmoord en verhuist met haar dochter naar London waar ze Naill weer tegenkomt.


    Sorry dat het wat langer duurde, maar nu is hij af! ;3


    Link


    "Family don’t end in blood”

    hij is echt super mooi!! ik mis alleen een foto van Harry deze, die deed het denk ik niet
    is het misschien mogelijk dat je die er nog bij kan zetten? xxx echt super bedankt
    en mijn ecusses dat die foto is mis gegaan.