• Hey,
    Ik maak nu ook covers. Hier zijn een paar voorbeelden van de covers die ik eerder al gemaakt heb:









    - Tekst:
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    - Username erop? Ja/Nee:
    - Eventueel voorkeur lettertype:
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:




    Al af:
    Bieberen
    Bieberen [2]
    xSunshineee
    Lavigna
    1Dreamzz
    JCaylen
    SanneHoran
    JCaylen [2]
    1Dreamzz [2]
    justforfun1D
    MattSmith
    LoxiaPisola
    MyPelle
    Proudfoot
    MyPelle [2]
    Sunshineee [2]
    MyPelle [3]
    MyPelle[4]
    GhostCider
    xLondonGIRL
    Ik heb vooral in het weekend tijd, doordeweeks is de kans groot dat je even moet wachten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 14:59 ]


    "Family don’t end in blood”

    justforfun1D schreef:
    - Tekst: The campfire love song | Zayn Malik |
    - Foto's: zo iets?!?!?
    Tiara: http://oi44.tinypic.com/34isq5c.jpg
    Zayn: http://raffyregardless.files.wordpress.com/2012/05/tumblr_m3hf2rn3ho1r10aeho1_500.jpg
    kampvuur: http://4.bp.blogspot.com/-EwJadE7M4JM/TxmnEMwEfVI/AAAAAAAAFyQ/lBbxdbOXqgI/s1600/kampvuur%2B%25282%2529.JPG
    Italie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5un5ILzbgXNKUFe6JR59RVUuEQgh8O0b9TZ7sHXnuHnXQ8eKI
    - Username erop? Ja: Justforfun!D
    - Eventueel voorkeur lettertype: nee, niet echt, wat het mooiste staat bij de cover zelf denk ik...
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: Tiara gaat al 7 jaar lang naar de zelfde camping in venetie. iets wat ze niet erg vind, want ze heeft op die camping veel hechte vrienden gemaakt, aangezien ze in huisjes zitten ergens boven op een berg op de camping in een soort rondje. daar heeft ze ook haar beste vriendin ontmoet Nori. meestal zijn het elke keer weer dezelfde mensen die in dat rondje zitten, aangezien ze het zo gezellig hebben, maar nu bij een oud stel de man is overleden, en bij een andere ze een keertje iets anders wouden proberen, zijn er twee huisjes vrij. worden die nieuwe mensen ook zo close met hun?
    haha zo iets.
    - Extra: het vuur, is wel heel belangrijk, misschien heb je dat al gemerkt aan de titel! (= maar als je een andere kampvuur gebruikt, is dat natuurlijk geen probleem. het speelt zich af in italie, en het is een verhaal met drama, fanfiction, en romantiek. nog meer info nodig!?

    ik ben echt blij als je dit wilt doen! alvast bedankt dan! xx


    Here it is! (:
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Thanks ;DD, zou je me misschien kunnen uitleggen wat je dan moet doen, of heb je daar geen tijd voor? x


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    JCaylen schreef:
    Thanks ;DD, zou je me misschien kunnen uitleggen wat je dan moet doen, of heb je daar geen tijd voor? x


    Ik wil het best uitleggen, alleen ik vind het altijd lastig uitleggen via pb. Het is niet heel moeilijk, ik heb het zelf ook uitgeprobeerd en snapte het best snel. Anders probeer je het eerst zelf, en als je dan nog vragen hebt, kun je me altijd een pb'tje sturen? (:
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Ik snap het , omg, bedankt ;DDDDD ,<'3333 x


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    - Tekst: I'm falling for your eyes, but they don't know me yet ~ Matt Smith
    - Foto's: Achtergrond; Matt Smith; Liz Sheeran
    - Username erop? Ja/Nee: Niet mijn username, maar Kimmemens.
    - Eventueel voorkeur lettertype: Heb je een lettertype dat hierop ljikt?
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:

    Liz Sheeran is de nicht van de beroemde zanger Ed Sheeran. Liz kan zelf ook zingen, maar heeft ook talent voor acteren. Ze is gek op series en films met het genre Science Fiction, zoals Doctor Who en Star Wars.
    Als Liz door haar agent wordt gebeld en hij haar verteld dat ze een bijrol in haar favoriete serie heeft gekregen, kan Liz het niet geloven. Ze speelt mee in een aflevering van het zevende seizoen, als een simpele burger. Liz maakt kennis met de cast, waaronder Matt Smith, haar grote held.
    De regisseur is zo positief over Liz haar acteerwerk, dat hij Liz nog een rol aanbied in de serie.

    - Extra: Kan je de cover in zwart-wit maken?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maak je ook agenda plaatjes?


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    Maak je ook agenda plaatjes?


    Bedoel je gewoon van je plaatjes die je in je agenda kunt plakken?
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    OliverMurs schreef:
    - Tekst: I'm falling for your eyes, but they don't know me yet ~ Matt Smith
    - Foto's: Achtergrond; Matt Smith; Liz Sheeran
    - Username erop? Ja/Nee: Niet mijn username, maar Kimmemens.
    - Eventueel voorkeur lettertype: Heb je een lettertype dat hierop ljikt?
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    Liz Sheeran is de nicht van de beroemde zanger Ed Sheeran. Liz kan zelf ook zingen, maar heeft ook talent voor acteren. Ze is gek op series en films met het genre Science Fiction, zoals Doctor Who en Star Wars.
    Als Liz door haar agent wordt gebeld en hij haar verteld dat ze een bijrol in haar favoriete serie heeft gekregen, kan Liz het niet geloven. Ze speelt mee in een aflevering van het zevende seizoen, als een simpele burger. Liz maakt kennis met de cast, waaronder Matt Smith, haar grote held.
    De regisseur is zo positief over Liz haar acteerwerk, dat hij Liz nog een rol aanbied in de serie.

    - Extra: Kan je de cover in zwart-wit maken?


    Klaar! (:
    Ik hoop dat je er iets aan hebt! ;3
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Bedoel je gewoon van je plaatjes die je in je agenda kunt plakken?
    Xxx


    Ja gewoon dat soort dingen eigenlijk gewoon maar dan niet voor een storie.

    XOXO HIHI


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    (...)

    Ja gewoon dat soort dingen eigenlijk gewoon maar dan niet voor een storie.

    XOXO HIHI


    Oke, die wil ik ook wel maken hoor! (:
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Klaar! (:
    Ik hoop dat je er iets aan hebt! ;3
    Xxx


    It's too awesome!! :D :D
    Ik ben er super blij mee. Hij is nog beter dan ik had gehoopt!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    - Tekst: Disappear Out My Life!!
    - Achtergrond: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7efuutFCT1r2j05do1_500.jpg
    - Foto: een meisje met zwart haar met bokshandschoenen
    - Username erop? Ja/Nee: Liever niet
    - Eventueel voorkeur lettertype: Iets duisters en donkers...
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: Het gaat over een meisje die bokst en een heel treurig en zielig leven heeft...
    - Extra: Niets eigenlijk...


    I'm sorry, I'm not perfect ...

    - Tekst: Disappear Out My Life!!
    - Achtergrond: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7efuutFCT1r2j05do1_500.jpg
    - Foto: een meisje met zwart haar met bokshandschoenen
    - Username erop? Ja/Nee: Liever niet
    - Eventueel voorkeur lettertype: Iets duisters en donkers...
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: Het gaat over een meisje die bokst en een heel treurig en zielig leven heeft...
    - Extra: Niets eigenlijk...


    I'm sorry, I'm not perfect ...

    - Tekst: Disappear Out My Life!!
    - Achtergrond: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7efuutFCT1r2j05do1_500.jpg
    - Foto: een meisje met zwart haar met bokshandschoenen
    - Username erop? Ja/Nee: Liever niet
    - Eventueel voorkeur lettertype: Iets duisters en donkers...
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: Het gaat over een meisje die bokst en een heel treurig en zielig leven heeft...
    - Extra: Niets eigenlijk...


    I'm sorry, I'm not perfect ...

    Okeykey!

    - Tekst: Hugs Kisses and lots of love from MYMY
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):Acchtergrond -1 -2
    - Username erop? Ja/Nee: Ja/Nee
    - Eventueel voorkeur lettertype: romantisch en lief
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 13:57 ]


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!