• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    de Mythical
    dit zijn tieners van minimaal 13 jaar die een speciale gave hebben of een bovennatuurlijk wezen zijn. Ze komen op het internaat terecht omdat ze zogezegd ‘onhandelbaar; zijn.
          Engelen: zij hebben uittrekbare vleugels, zijn gevallen uit de hemel door hun fout en proberen als tiener te leven en hun tweede kans juist te vervullen. het gaat hen niet gemakkelijk af en Heaven is not so patient....
          Supernatural: over het algemeen paranormale kinderen met speciale gaven. zowel fysiek als mentaal. door hun apartheid worden naar het internaat verwezen. de Supernatural zijn een soort middenweg tussen de demons en engelen.
          Demons: geen lieverdjes. het zijn eigenlijk gevallen engelen die voor de andere kant kiezen -- hel. ze hebben ook vleugels, donker gekleurd en houden zich bezig met de kunsten van zwarte magie/gaven.

    Leraren:
    De leraren zijn net als de leerlingen ook supernatural, een engel of een demon. maar kunnen alles al onder controle houden. Ze geven gewone lessen zoals Engels, biologie en scheikunde maar ook over de geschiedenis van verschillende mythen en gaves. de leraren hebben een verdrag gesloten om zich te gedragen als normale collega's, ondanks hun vijandigheid naar elkaars nature.

    Vijand:
    met name de demonen en oppergoden. zij hebben al een vete voor millennia lang en proberen de Mythical te saboteren op soms erg gruwelijke wijze.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het een beetje te verdragen (;
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten ;) haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    - Maximaal 2 rollen per persoon. in overleg met mij. het kan zijn dat er tijdens de RPG weer rollen bij kunnen komen, dus dan is er weer meer kans! ^^
    - Speel alleen je eigen personage
    - verandering van username doorgeven!

    dit zijn op het moment de mogelijke rollen. er zijn er meer mogelijk in overleg. als het vol zit, knal ik er misschien nog wat open! =)

    Engelen:VOL!
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex
    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    SupernaturalVOL!!
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel
    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    Demonen 1 plek over!
    --GERESERVEERD door Lucerna
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan


    Leraren: leraren maakt niet uit of ze man of vrouw zijn! NOG 1 PLEK OVER!
    headmaster -- Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    -- Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable
    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan


    als je mee wil doen, vul dan deze in en dan kijk ik of die goed is! ^^

    Naam:
    Rol:
    Gave:
    Bijnaam [mag bij gave passen]:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie/verleden:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:19 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    kan ik nog een mannelijke demoon reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xMerlex schreef:
    (...)
    [ Ik net ook :$ Haha.... Sorry. Weetje, anders lijkt die van mij zo op jou, dus ik houd het zo. Lijkt me cool om een zeepaardje te doen ofzo. LOL!! ]


    Haha inderdaad.

    Frozeniax schreef:
    (...)

    Nice! :)


    Haha, dankje. Foto komt nog, denk ik. Heb je al een idee wanneer het RPG start? Misschien klinkt het een beetje ongeduldig, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. C;

    Mag ik misschien een mannelijke leraar reserveren?
    Hoe bedenken jullie die gaves?

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Haha, dankje. Foto komt nog, denk ik. Heb je al een idee wanneer het RPG start? Misschien klinkt het een beetje ongeduldig, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. C;


    ^^ nog niet echt -- wanneer alle rollen vol zijn start ik het topic en begint het! en no prob -- ik wil ook graag beginnen en zien hoe de RPG word zeg maar! :)

    jup! kan ik zet ene reservatie voor je neer! :)

    voor de gaves...? wat zou jij bijvoorbeeld willen kunnen, geen restrictie of iets echt onmogelijk zal zijn; juist voor her onmogelijke gaan!


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Frozeniax schreef:
    (...)

    ^^ nog niet echt -- wanneer alle rollen vol zijn start ik het topic en begint het! en no prob -- ik wil ook graag beginnen en zien hoe de RPG word zeg maar! :)

    jup! kan ik zet ene reservatie voor je neer! :)

    voor de gaves...? wat zou jij bijvoorbeeld willen kunnen, geen restrictie of iets echt onmogelijk zal zijn; juist voor her onmogelijke gaan!


    Ik denk dat ik 'm morgen invul & bedankt.

    Naam: Matthew Elliot Jaculus
    Rol: Demoon /Engel ,hij is een mol in de school.
    Gave: Hij kan dode voorwerpen tot leven laten komen. Zoals een beeld die plots begint te bewegen of een tekening die volop op een blad zit te bewegen. Deze dingen hebben geen wil en doen dus alles wat hij ze opdraagt.
    Bijnaam [mag bij gave passen]: Deze heeft hij niet.
    Leeftijd: 20 hij is jarig op 24 augustus
    Nationaliteit: Hij is Iers ,hij leefde in Dublin voor een tijdje ,maar hij is dan verhuist naar Londen.
    Innerlijk: Matthew is een echte leugenaar en bedrieger,hij doet zich vaak voor als een ander en glipt er altijd tussen uit als ze hem lijken door te hebben. Hij heeft geen respect voor de medemens en vloekt heel erg veel.Wel is hij een goed acteur en kan aardig zijn als hij echt zijn best doet. Geheimen aan hem teovertrouwen doe je beter niet ,want binnen een korte tijd zal echt iedereen het weten ,zoals zijn lievelings dier is hij een echte giftige slang.
    Uiterlijk:

    Matthew heeft blonde haren die hij vaak in model zet en grijs/groene ogen ,die net lijken op slangengif.
    Hij is 1m 87 lang en is redelijk gespierd,hij heeft aan zijn linkerarm een tatoeage die vele snijdende littekens verbergt,zijn tatoeage is een Cobra ,die soms van positie veranderd ,alsof het een echte levende slang is.
    Familie/verleden: Zijn ouders hebben hem altijd al vreemd en eng gevonden ,ze hadden hem een paar jaar bij familie gedumpt ,maar die hebben hem dan terug gestuurd. Zijn hele leven was een regelrechte hell ,hij had een zusje een echte engel,iedereen sprak vol lof over haar en Matthew moest altijd in haar schaduw leven,dat werd hij beu. Niet veel later werd zijn zusje dood terug gevonden,maar dat was zijn schuld niet,maar het was de schuld van het slechte in hem.
    Extra: Matthew rookt en is nog goed in tekenen.



    (Zo goed :3 ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    O ja, dit is de eerste keer dat ik meedoe met een RPG dus als ik iets fout doe... Waarschuw even dan verbeter ik het


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oei, het gaat snel hier. Ik reserveer een leraar!


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Naam: Tyler Alfie Samuels.
    Rol: Leraar [Engel]
    Gave: Hij kan de vier elementen besturen.
    Bijnaam [mag bij gave passen]: Ty.
    Leeftijd: 26
    Nationaliteit: Amerikaans en Italiaans.
    Innerlijk:
    Tyler is een drukke man. Hij is niet zo heel erg oud dus hij kan het erg goed vinden met de meeste leerlingen. Hij is erg spontaan, maar toch ook wel streng. Hij is geduldig en chaotisch. Zijn bureau is daarom ook meestal een enorme puinhoop. Hij bereid zijn lessen niet voor en imrpoviseert altijd. Hij stelt dingen uit en doet ze dan op het laatste moment waardoor hij meestal nog tot diep in de nacht bezig is.
    Uiterlijk:



    Tyler heeft bruin haar dat een beetje warrig op zijn hoofd ligt, maar vooraan uitmond in een kuif. Zijn ogen zijn lichtbruin en er is altijd wel sprankeling in te vinden. Hij heeft een sixpack waar hij ook hard voor heeft getraint. Hij is namelijk een groter eter en hij had dan ook geen zin om minder te eten. Dus de enige optie die over was, was trainen.
    Familie/verleden:
    Tyler was vroeger een echte jongen. Altijd grappen uithalen, etc. Toen hij ouder werd, werd het hem afgeleerd.
    Extra:
    -

    Ik vul hem later in (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 17:47 ]

    waar wordt er allemaal les ingegeven?

    Nyan schreef:
    Naam: Matthew Elliot Jaculus
    Rol: Demoon /Engel ,hij is een mol in de school.
    Gave: Hij kan dode voorwerpen tot leven laten komen. Zoals een beeld die plots begint te bewegen of een tekening die volop op een blad zit te bewegen. Deze dingen hebben geen wil en doen dus alles wat hij ze opdraagt.
    Bijnaam [mag bij gave passen]: Deze heeft hij niet.
    Leeftijd: 20 hij is jarig op 24 augustus
    Nationaliteit: Hij is Iers ,hij leefde in Dublin voor een tijdje ,maar hij is dan verhuist naar Londen.
    Innerlijk: Matthew is een echte leugenaar en bedrieger,hij doet zich vaak voor als een ander en glipt er altijd tussen uit als ze hem lijken door te hebben. Hij heeft geen respect voor de medemens en vloekt heel erg veel.Wel is hij een goed acteur en kan aardig zijn als hij echt zijn best doet. Geheimen aan hem teovertrouwen doe je beter niet ,want binnen een korte tijd zal echt iedereen het weten ,zoals zijn lievelings dier is hij een echte giftige slang.
    Uiterlijk:

    Matthew heeft blonde haren die hij vaak in model zet en grijs/groene ogen ,die net lijken op slangengif.
    Hij is 1m 87 lang en is redelijk gespierd,hij heeft aan zijn linkerarm een tatoeage die vele snijdende littekens verbergt,zijn tatoeage is een Cobra ,die soms van positie veranderd ,alsof het een echte levende slang is.
    Familie/verleden: Zijn ouders hebben hem altijd al vreemd en eng gevonden ,ze hadden hem een paar jaar bij familie gedumpt ,maar die hebben hem dan terug gestuurd. Zijn hele leven was een regelrechte hell ,hij had een zusje een echte engel,iedereen sprak vol lof over haar en Matthew moest altijd in haar schaduw leven,dat werd hij beu. Niet veel later werd zijn zusje dood terug gevonden,maar dat was zijn schuld niet,maar het was de schuld van het slechte in hem.
    Extra: Matthew rookt en is nog goed in tekenen.



    (Zo goed :3 ?)



    Ha! heel goed zelfs! :)


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    ALLSTARSx schreef:
    waar wordt er allemaal les ingegeven?


    ze geven les in doodgewone vakken als wiskunde, engels en aardrijkskunde [bijvoorbeeld] maar ook in Mythische Geschiedenis. misschien dat later [als de leerlingen in de gaten krijgen dat ze op een internaat met allemaal andere wezens zitten ipv gewone mensen dat er vakken als Mythische krachtensturing bij komt of zoiets dergelijks ;)]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    MissCastle schreef:
    O ja, dit is de eerste keer dat ik meedoe met een RPG dus als ik iets fout doe... Waarschuw even dan verbeter ik het


    No prob! Ik heb ook nog maar een keer eerder RPG gedaan. het is dat ik op een internationale website uitgenodigd ben voor dé Original Twilight Saga Role Play, dat ik op het idee kwam zelf zoiets te gaan doen.

    Maar we kunnen elkaar altijd helpen toch? ;)


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    De hele dag nagedacht en volgens mij heb ik nu een redelijk verhaal. Ik hoop dat het goed is:
    SUPERNATURAL DOCENT
    Naam: Firtha Fiducia Filomena Kendrick (voor de leerlingen Ms. Kendrick)
    Rol: Docent wiskunde en dokter
    Gave: Genezing: Fi voelt de zielen om zich heen en kan mensen genezen door hun ziel te beïnvloeden en genezen. Dit kost haar wel energie en ze kan zichzelf niet genezen.
    Bijnaam [mag bij gave passen]: Fi
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Half Schots, half Amerikaans (opgegroeid in Washington)
    Innerlijk: Fi is behulpzaam en heeft het snel door als mensen niet lekker in hun vel zitten. Door haar gave laten veel mensen haar makkelijk toe, maar zelf vertrouwt ze weinig mensen, behalve haar tweelingzus Nona en haar beste vrienden. Ze wordt door veel leerlingen als een vertrouwenspersoon benaderd, maar heeft soms zelf ook wat hulp nodig. Verder heeft ze last van schuldgevoelens omdat ze ooit een klasgenoot niet heeft kunnen redden omdat ze te moe was.
    Uiterlijk: Zwart haar tot haar heupen, meestal in een lange vlecht. Vrij bleke huid, vaak wallen onder haar ogen (door haar gave). Lichtbruine ogen, met en groen tintje erin. Vrij gemiddelde lengte, slank maar sportief gebouwd. Verder weinig bijzonders, behalve het grote litteken wat van haar linker borst tot haar onderrug loopt. Hierin zijn verschillende patronen gevormd (zie familie).
    Familie/verleden: Fi was bij de geboorte onderdeel van een Siamese tweeling. Ze deelde haar hart en een long met haar zusje (Nona Nesia Napea Kendrick) en daarom moesten ze na de geboorte met een operatie ‘losgemaakt’ worden. Men ging ervan uit dat Nona zou sterven, maar wonderbaarlijk overleefde ze de operatie. In het jaar dat volgde, groeide er een nieuw hart en longen bij haar aan en ze werd een (redelijk) gezond kind. Later herinnerde Fi zich de operatie en het bleek dat zij als het ware de ziel van haar zusje gevoeld had. Ze heeft haar zusje daardoor genezen en gered en sindsdien kan ze dat ook met andere mensen doen. Fi heeft dit nooit aan iemand verteld, behalve aan Nona, met wie ze altijd een heel goede band had. Ze is zelf naar het internaat geweest en is, na haar studie Medicijnen en Wiskunde, teruggekomen om les te geven. Nona heeft ook een gave (ze kan mensen de lichamen van mensen beïnvloeden, met deze gave heeft ze ook het litteken van Fi een beetje ‘opgevrolijkt) en ze zijn samen naar het Internaat geweest, maar Nona heeft een baan gevonden in de ‘gewone wereld’. Ze hebben nog wel veel contact.
    Extra: Fi sport veel, onder andere om haar gevoelens te uiten. Ze zal dan ook vaak een rondje gaan hardlopen om het terrein van het internaat.


    Ik hoop dat het genoeg is, zeg het maar als je nog iets wil weten!


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen