• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    de Mythical
    dit zijn tieners van minimaal 13 jaar die een speciale gave hebben of een bovennatuurlijk wezen zijn. Ze komen op het internaat terecht omdat ze zogezegd ‘onhandelbaar; zijn.
          Engelen: zij hebben uittrekbare vleugels, zijn gevallen uit de hemel door hun fout en proberen als tiener te leven en hun tweede kans juist te vervullen. het gaat hen niet gemakkelijk af en Heaven is not so patient....
          Supernatural: over het algemeen paranormale kinderen met speciale gaven. zowel fysiek als mentaal. door hun apartheid worden naar het internaat verwezen. de Supernatural zijn een soort middenweg tussen de demons en engelen.
          Demons: geen lieverdjes. het zijn eigenlijk gevallen engelen die voor de andere kant kiezen -- hel. ze hebben ook vleugels, donker gekleurd en houden zich bezig met de kunsten van zwarte magie/gaven.

    Leraren:
    De leraren zijn net als de leerlingen ook supernatural, een engel of een demon. maar kunnen alles al onder controle houden. Ze geven gewone lessen zoals Engels, biologie en scheikunde maar ook over de geschiedenis van verschillende mythen en gaves. de leraren hebben een verdrag gesloten om zich te gedragen als normale collega's, ondanks hun vijandigheid naar elkaars nature.

    Vijand:
    met name de demonen en oppergoden. zij hebben al een vete voor millennia lang en proberen de Mythical te saboteren op soms erg gruwelijke wijze.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het een beetje te verdragen (;
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten ;) haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    - Maximaal 2 rollen per persoon. in overleg met mij. het kan zijn dat er tijdens de RPG weer rollen bij kunnen komen, dus dan is er weer meer kans! ^^
    - Speel alleen je eigen personage
    - verandering van username doorgeven!

    dit zijn op het moment de mogelijke rollen. er zijn er meer mogelijk in overleg. als het vol zit, knal ik er misschien nog wat open! =)

    Engelen:VOL!
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex
    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    SupernaturalVOL!!
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel
    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    Demonen 1 plek over!
    --GERESERVEERD door Lucerna
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan


    Leraren: leraren maakt niet uit of ze man of vrouw zijn! NOG 1 PLEK OVER!
    headmaster -- Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    -- Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable
    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan


    als je mee wil doen, vul dan deze in en dan kijk ik of die goed is! ^^

    Naam:
    Rol:
    Gave:
    Bijnaam [mag bij gave passen]:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie/verleden:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:19 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    ik wil wel mee doen alleeen ik vind minimaal 10 regels wel erg veel :$


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    ik wil wel mee doen alleen ik vind minimaal 10 regels wel erg veel :$


    hmmm....oke. uhm...nouja wat ik bedoelde is dat het niet zeg maar 1 á 2 zinnen word. liever korte stukjes. dus om en nabij tien egels? (;


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    ohh oke (: dan maak ik wel een personage aan vandaag of morgen ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Even een vraagje: Waren de Engelen eerst mensen die dan zijn gestorven en dan naar Heaven zijn gegaan of zijn het Engelen zoals in supernatural die altijd in Heaven zijn geweest?
    Ik kijk veel te veel films en series...


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Ik denk dat ik wel mee wil doen, maar moet nog ff een personage bedenken. Hoe vaak verw8 je dat we ongeveer reageren? (meerdere keren per dag/± 1 keer per dag/1 keer per week, zeg het maar ;) )


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Ik wil graag een mannelijke engel.
    Vul hem zo in.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Even een vraagje.
    Heeft een engel ook een gave?
    En worden ze ouder? Of blijven ze op dezelfde leeftijd?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 14:20 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik twijfel tussen een engel of supernatural personage...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Thom Mason Shader
    Rol: Engel
    Gave: Hij kan je angsten uit laten komen en dat dan ook weer weghalen.
    Bijnaam [mag bij gave passen]: Heeft hij niet.
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans
    Innerlijk: Thom is aardig en wil graag zijn fout goed maken. Hij weet dat dat niet 1, 2, 3 kan. Daarom probeert hij ook geen slechte dingen te doen, of ruzie te maken. Al is geen ruzie maken soms wel moeilijk voor hem. Hij probeert zich aan te regels te houden, wat hem niet altijd lukt. Omdat hij regels stom vindt. Het liefst breekt hij alle regels, maar hij weet dat er een grens aan zit.
    Thom is vaak vrolijk, maar als hij chagrijnig is en je irriteert hem kan hij gemene opmerkingen maken. Hij heeft er daarna soms wel spijt van, maar dat kan hem niet zoveel schelen.
    Soms kan hij zich heel alleen voelen, dat is meestal op de momenten dat hij denkt aan de tijd dat hij gevallen is. Hij praat er met niemand over, omdat hij zich er grotendeels voor schaamt. En hij vindt het sowieso niet leuk om met andere mensen over zijn gevoelens te praten. Als iemand hem het advies geeft om naar een psycholoog te gaan, dan wordt hij boos.
    Veel vrienden heeft hij niet, maar de vrienden die hij heeft daar houdt hij van en doet er alles aan om ze te beschermen. Hij kan het met de meeste mensen wel goed vinden, maar dat betekent nooit gelijk voor hem dat ze zijn vrienden zijn.
    Hij houdt van zijn familie, maar z’n familie bestaat niet meer. Als mensen naar zijn familie vragen, slaat zijn stemming om en geeft vaak geen antwoord. Hij wil niet over zijn familie praten. Vooral niet met onbekende mensen.
    Hij houdt van pizza en sinas. Voor de rest houdt hij van lol maken en soms van sporten.
    Sporten is niet zijn favoriete bezigheid, maar hij haat het ook weer niet. Als hij zich verveelt begint hij automatisch te bewegen.
    Wanneer hij nadenkt haalt hij vaak een hand door zijn haren, dat doet hij ook als hij gefrustreerd of besluiteloos is.
    Uiterlijk:


    Thom heeft donkerbuin/zwart haar en bruine ogen. Hij draagt kleren die hem zoal lekker zitten en hem er goed uit laat zien.
    Hij heeft een sixpack. Maar hij is niet zo gespierd dat het lelijk is. Hij is gewoon gespierd.
    Familie/verleden: - Komt
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 19:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben aan het twijfelen, hoort een Necromancer tussen de demonen of tussen de Supernatural? Misschien wil ik nog iets anders. Ik weet het nog niet.(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Nosh schreef:
    Even een vraagje: Waren de Engelen eerst mensen die dan zijn gestorven en dan naar Heaven zijn gegaan of zijn het Engelen zoals in supernatural die altijd in Heaven zijn geweest?
    Ik kijk veel te veel films en series...


    Engelen zijn altijd al engelen geweest (;


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    chrizzreader schreef:
    Ik denk dat ik wel mee wil doen, maar moet nog ff een personage bedenken. Hoe vaak verw8 je dat we ongeveer reageren? (meerdere keren per dag/± 1 keer per dag/1 keer per week, zeg het maar ;) )


    je mag zo vaak schrijven als je wil! je kunt bijvoorbeeld ook in een keer een langer stukje schrijven! (:


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    ShatterMe schreef:
    Ik ben aan het twijfelen, hoort een Necromancer tussen de demonen of tussen de Supernatural? Misschien wil ik nog iets anders. Ik weet het nog niet.(;


    ....zou eht neit weten; have no idea wat ene Necromancer is :$ so please enlighten me ;)


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Naam: Quirino "Quin" Cameron LaRosa
    Rol: Demon
    Gave: Telepathie
    Bijnaam [mag bij gave passen]: Mastermind
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Italiaans(vader)/Iers(moeder)
    Innerlijk: Quin is een jongen met verschillende kanten. Natuurlijk kan hij als Demon een heel achterbaks en gemeen figuur zijn, vooral als hij iemand totaal niet mag. Hij kan de meeste engelen niet uitstaan en heeft ook vrij snel problemen met de Supernatural maar als hij je wel mag dan kan hij ook best wel aardig zijn. Hij heeft alles over voor degenen van wie hij houdt en is bereid zichzelf op te offeren voor hen maar dit zal hij nooit doen voor normale mensen. Die zijn ten slotte totaal niet belangrijk. Quin heeft een overduidelijke mening over wat belangrijk is en wat niet en zou hier nooit een uitzondering bij maken. Als Quin je niet mag kan je maar beter bij hem uit de buurt blijven want als je ook maar iets zegt wat hem niet aanstaat kan je een gevecht verwachten. Hij is niet bang voor een paar klappen. Quin heeft een gave die voor anderen heel irritant kan zijn en soms zelfs een marteling is. Hij kan via telepathie gedachten lezen en doorgeven. Zo kan hij iedereen eindeloos lastig vallen.
    Uiterlijk:


    Quin heeft donkerbruin/zwart haar en donkerbruine ogen. Hij heeft een piercing door zijn lip. Zijn kledingstijl is vrij comfortabel en een beetje edgy.
    Familie/verleden: Bij de Val heeft Quin voor de kant van Lucifer gekozen maar hij twijfelt heel erg aan zijn ware aard. Hij weet niet of hij wel het juiste heeft gekozen en of hij wel honderd procent Demon is. Op het moment van de Val zat hij in een zware tijd omdat hij vond dat er meer moest zijn dan het leven in de eindeloze vlaktes van de Hemel. Zijn keuze ging vooral uit naar de Hel omdat hij dacht dat het een nieuw avontuur zou zijn. Bij de val is hij in Italië terecht gekomen en is daar geadopteerd door een Italiaanse man die hem met veel liefde probeerde op te voedden. Quin was echter een probleemkind en buiten dat wist hij dingen die hij niet hoorde te weten. Dit lag aan zijn telepathie gave maar de mensen in die tijd wisten dit niet en dachten dat hij een soort van heks was. Ook werd hij niet ouder wat zijn vader probeerde te verbergen door hem steeds wat ouder te laten lijken. Toch had dit niet erg veel zin en hij werd later door zijn dorpsgenoten verstoten. Hij heeft eeuwen lang als eenling door geleefd tot hij bij een Ierse vrouw terecht kwam die hem de goede dingen van het leven op aarde probeerde te leren. Hij werd meteen verliefd op de dochter van deze vrouw. Ze heette Collena. Quin was bereid alles voor haar op te geven maar zijn liefde was niet wederzijds. Uit woede hiervoor heeft hij de hele stad uitgemoord en is hij weggegaan. De rest van zijn leven heeft hij alleen rondgedwaald.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 23:33 ]


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Frozeniax schreef:
    (...)

    ....zou eht neit weten; have no idea wat ene Necromancer is :$ so please enlighten me ;)

    Is iemand die geesten kan zien en dode kan opwekken door middel met zwarte magie. (Ik had het ooit in een boek gelezen.;d) Maar ik denk dat ik iets anders ga nemen, ben het karakter nog aan het bedenken.(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..