• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    de Mythical
    dit zijn tieners van minimaal 13 jaar die een speciale gave hebben of een bovennatuurlijk wezen zijn. Ze komen op het internaat terecht omdat ze zogezegd ‘onhandelbaar; zijn.
          Engelen: zij hebben uittrekbare vleugels, zijn gevallen uit de hemel door hun fout en proberen als tiener te leven en hun tweede kans juist te vervullen. het gaat hen niet gemakkelijk af en Heaven is not so patient....
          Supernatural: over het algemeen paranormale kinderen met speciale gaven. zowel fysiek als mentaal. door hun apartheid worden naar het internaat verwezen. de Supernatural zijn een soort middenweg tussen de demons en engelen.
          Demons: geen lieverdjes. het zijn eigenlijk gevallen engelen die voor de andere kant kiezen -- hel. ze hebben ook vleugels, donker gekleurd en houden zich bezig met de kunsten van zwarte magie/gaven.

    Leraren:
    De leraren zijn net als de leerlingen ook supernatural, een engel of een demon. maar kunnen alles al onder controle houden. Ze geven gewone lessen zoals Engels, biologie en scheikunde maar ook over de geschiedenis van verschillende mythen en gaves. de leraren hebben een verdrag gesloten om zich te gedragen als normale collega's, ondanks hun vijandigheid naar elkaars nature.

    Vijand:
    met name de demonen en oppergoden. zij hebben al een vete voor millennia lang en proberen de Mythical te saboteren op soms erg gruwelijke wijze.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het een beetje te verdragen (;
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten ;) haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    - Maximaal 2 rollen per persoon. in overleg met mij. het kan zijn dat er tijdens de RPG weer rollen bij kunnen komen, dus dan is er weer meer kans! ^^
    - Speel alleen je eigen personage
    - verandering van username doorgeven!

    dit zijn op het moment de mogelijke rollen. er zijn er meer mogelijk in overleg. als het vol zit, knal ik er misschien nog wat open! =)

    Engelen:VOL!
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex
    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    SupernaturalVOL!!
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel
    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    Demonen 1 plek over!
    --GERESERVEERD door Lucerna
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan


    Leraren: leraren maakt niet uit of ze man of vrouw zijn! NOG 1 PLEK OVER!
    headmaster -- Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    -- Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable
    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan


    als je mee wil doen, vul dan deze in en dan kijk ik of die goed is! ^^

    Naam:
    Rol:
    Gave:
    Bijnaam [mag bij gave passen]:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie/verleden:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:19 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Irrevocable schreef:
    Naam: Quirino "Quin" Cameron LaRosa
    Rol: Demon
    Gave: Telepathie
    Bijnaam [mag bij gave passen]: Mastermind
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Italiaans(vader)/Iers(moeder)
    Innerlijk: Quin is een jongen met verschillende kanten. Natuurlijk kan hij als Demon een heel achterbaks en gemeen figuur zijn, vooral als hij iemand totaal niet mag. Hij kan de meeste engelen niet uitstaan en heeft ook vrij snel problemen met de Supernatural maar als hij je wel mag dan kan hij ook best wel aardig zijn. Hij heeft alles over voor degenen van wie hij houdt en is bereid zichzelf op te offeren voor hen maar dit zal hij nooit doen voor normale mensen. Die zijn ten slotte totaal niet belangrijk. Quin heeft een overduidelijke mening over wat belangrijk is en wat niet en zou hier nooit een uitzondering bij maken. Als Quin je niet mag kan je maar beter bij hem uit de buurt blijven want als je ook maar iets zegt wat hem niet aanstaat kan je een gevecht verwachten. Hij is niet bang voor een paar klappen. Quin heeft een gave die voor anderen heel irritant kan zijn en soms zelfs een marteling is. Hij kan via telepathie gedachten lezen en doorgeven. Zo kan hij iedereen eindeloos lastig vallen.
    Uiterlijk:


    Quin heeft donkerbruin/zwart haar en donkerbruine ogen. Hij heeft een piercing door zijn lip. Zijn kledingstijl is vrij comfortabel en een beetje edgy.
    Familie/verleden: (komt nog)
    Extra: -


    Cool! ik zet hem erbij! ^^


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Mag ik een rol verzinnen?:)

    Ik twijfel of ik mee wil doen, [vanwege drukte van school, andere RPGs etc.] maar het klinkt echt interesant! Zou ik er eentje kunnen reserveren? Een meisjes demon dan (:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 16:37 ]

    EstherPierce schreef:
    Mag ik een rol verzinnen?:)


    haha tuurlijk, wat er nog open staat kan erbij! :)


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Ik doe misschien wel mee, ik weet alleen nog niet of het engel of demon wordt.
    + ik vind de beschrijving erg onduidelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Scarlet Darcy Reed
    Rol: Supernatural
    Gave: Zuigt levensenergie uit mensen door middel van aanraking met de huid. Als zij met haar handen of een ander stuk van haar lichaam iemand zijn huid aanraakt gebeurt het en alleen zij kan de aanraking verbreken. Het is heel moeilijk voor haar omdat de energie verslavend is. Haar gave heeft ze niet ondercontrole waardoor ze meestal handschoen draagt.
    Bijnaam: Untouchable
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans
    Innerlijk: Scar is een stil, mysterieus en gesloten meisje. Je zult haar niet snel horen praten, maar als ze een mening over iets heeft zal ze die uiteindelijk wel uiten. Ze heeft nooit vrienden gehad door haar verleden en omdat de mensen haar raar vinden. Ze is heel erg eenzaam en heeft bang om in contact te komen met iemand op welk vlak dan ook. Haar boeken en tekeningen zijn haar enige vrienden. Door middel van te tekenen of te lezen kan ze haar gevoelens uiten. Als je met haar bevriend wil zijn moet je eerst bewijzen of ze je kan vertrouwen. Ze vertrouwt niet snel iemand. Als je haar ooit kwaad kunt maken kun je beter afstand van haar nemen. Je kunt haar beter laten uitrazen, want dan durft ze haar gave wel op iemand te gebruiken. (Rest komt misschien later. Heb even geen fantasie meer.(;)
    Uiterlijk:


    Ze heeft lang blond haar met zwarte highlights. Ze heeft grijsblauwe ogen met volle zwarte wimpers. Als make-up gebruikt ze altijd veel zwarte oogschaduw en oogpotlood met soms lichte lipglos. Van kleren hangt het van haar humeur af, maar meestal draagt ze altijd iets zwart. Ze heeft een tatoeage op haar borst en een op haar been. Haar ogen worden wit als ze haar gave gebruikt.
    Familie/verleden: Ze is verstoten door haar familie omdat er ooit een ongeval heeft plaats gevonden waardoor zij in een gesloten inrichting werd gestoken. Ze is er nu al een jaar uit omdat ze vrij is gelaten. Eerst leek ze wat verwildert te zijn omdat ze in een lange tijd geen daglicht gezien heeft, maar dat is ze nu al gewoon.
    Extra: Ze is vrij depressief.

    Dit is het voor nu. Ik ben nog niet tevreden, maar zeg wel als hij te overdreven is dan maak ik een ander. (;

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 16:58 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Winterwolves schreef:
    Even een vraagje.
    Heeft een engel ook een gave?
    En worden ze ouder? Of blijven ze op dezelfde leeftijd?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Jenna Jones
    Rol: Demon
    Gave:Toekomst bekijken
    Bijnaam [mag bij gave passen]:Geen
    Leeftijd:15
    Nationaliteit:Amerikaans
    Innerlijk: Jenna is wel een Demon,Maar kan Gevoelig en lief zijn. Jenna is bang ooit Iemand zal achter komen ze een Demon is.
    Ze Probeert haar verleden vluchten vanwege haar ouders en wilt een nieuwe start.
    Uiterlijk:


    Familie/verleden: (Moet komen)
    Extra:Jenna heeft moeite met vrienden te maken.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 19:03 ]

    Zou ik een mannelijke Engel mogen reserveren? x3


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    -

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:44 ]

    Winterwolves schreef:
    (...)


    hee, ik had het al snel in de beschrijving gezet maar:

    ze zijn van begin af aan al engelen geweest >> en onsterfelijk/immortal


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Nosh schreef:
    Zou ik een mannelijke Engel mogen reserveren? x3


    Oui, zeker! ik zet je er neer!


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Frozeniax schreef:
    (...)

    hee, ik had het al snel in de beschrijving gezet maar:

    ze zijn van begin af aan al engelen geweest >> en onsterfelijk/immortal


    Sorry, vast overheen gelezen.:$
    Bedankt iniedergeval.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Eurhm, mag ik een mannelijke demon reserveren?

    Zou ik tweede rol mogen (:?
    Een Mannelijke Supernatural?