• hee
    ik heb wat hulpp nodig
    me vriendinnen hebben de laatste tijd geen tijd om af te spreken. maar ik heb ze nu gewoon echt nodig om te spreken. ik zit hier echt mee ik heb ze er al op aan gesproken. ik zit niet alleen met dit maar met nog meer gezeur.maar het helpt niet ik krop nu al me verdriet op wat niet goed is. ik ben snel chagrijnig door dit en word dan niet meer vrolijk wat moet ik nu ?ik wil het graag van jullie weten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:33 ]

    Praat met familie? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Euhm... Iemand zoeken waarmee je kan praten?
    Schrijf een verhaal.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:24 ]


    Take me to wonderland

    Punten en hoofdletters gebruiken, want ik kan dit amper lezen. 8D
    Als ze geen tijd hebben, hebben ze geen tijd. Ik snap niet waarom je er verdrietig om moet worden eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Gewoon een van je vriendinnen bellen en vragen of zij langs kunnen komen of jij naar een van hen. Als het echte vriendinnen zijn maken ze echt wel tijd voor je als er iets met je is. Dan zullen ze naar je luisteren en je proberen helpen en op te vrolijken. Waar zijn vrienden anders voor? Vrienden zijn er in leuke, maar ook minder leuke tijden. Alleen als het goede vrienden zijn natuurlijk. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Michonne schreef:
    Punten en hoofdletters gebruiken, want ik kan dit amper lezen. 8D
    Als ze geen tijd hebben, hebben ze geen tijd. Ik snap niet waarom je er verdrietig om moet worden eigenlijk.

    + Ik snap je verhaal niet , ook al heb ik het 3 keer overgelezen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Itami schreef:
    Euhm... Iemand zoeken waarmee je kan praten?
    Schrijf een verhaal.


    † Love? I want to sleep.

    wat voor verhaal en hoe ?

    Je titel mag niet. Lees de huisregels door.

    En zoek dan iemand anders om erover te praten. Zoek nieuwe vrienden, schrijf een verhaal, doe iets.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ze je echte vriendinnen zijn maken ze heus wel tijd voor je. Ik weet dat dit zeggen je verdrietige bui niet echt helpt, maar je moest de waarheid wel weten.
    Aan de andere kant, kan je je verhaal toch ook wel hier op Q kwijt?


    -

    boybiebjamie schreef:
    wat voor verhaal en hoe ?

    Gewoon een verhaal waar je je gevoelens kunt instoppen.Je zit op een site waar je verhalen online kunt zetten en jij barst van de gevoelens als ik je beginpost mag geloven. Doe er iets mee.


    Take me to wonderland

    Ik vind eigenlijk dat als zij gewoon echt geen tijd hebt en jij je alleen maar een beetje rottig voelt op het moment, dat het erg egoïstisch is om van ze te vragen dat ze al hun aandacht op jou richten. Ik bedoel, als er iemand dierbaar van je is overleden ofzo of je vriendje van wie je heel veel hield het heeft uitgemaakt, dan mogen ze je best aandacht geven en zouden ze slechte vriendinnen zijn als ze dat niet doen. Maar als jij alleen een puberteit momentje hebt (ruzie met je ouders, niet zo lekker in je vel, vermoeid), dan kun je niet van ze vragen dat ze elke keer met je afspreken als ze het hartstikke druk hebben.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Ik vind eigenlijk dat als zij gewoon echt geen tijd hebt en jij je alleen maar een beetje rottig voelt op het moment, dat het erg egoïstisch is om van ze te vragen dat ze al hun aandacht op jou richten. Ik bedoel, als er iemand dierbaar van je is overleden ofzo of je vriendje van wie je heel veel hield het heeft uitgemaakt, dan mogen ze je best aandacht geven en zouden ze slechte vriendinnen zijn als ze dat niet doen. Maar als jij alleen een puberteit momentje hebt (ruzie met je ouders, niet zo lekker in je vel, vermoeid), dan kun je niet van ze vragen dat ze elke keer met je afspreken als ze het hartstikke druk hebben.

    Ik vind juist dat je dat hoort te doen... Als iemand zich kut voelt vind ik het echt niet erg om alles te laten liggen en naar diegene te gaan. Dat is vriendschap, wat jij beschrijft is meer de relatie die je met mensen op school hebt. Alles leuk en aardig tijdens school, maar daarbuiten ga je niet echt met elkaar om.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zeg maar iets:
    Praat met familie.
    Zoek andere vrienden
    Schrijf lekker een verhaal/gedicht/weet ik veel wat
    Denk er eens over na waarom ze geen tijd zouden kunnen hebben. Ze hebben niet voor niks geen tijd.
    En, hoog aanbevolen; gebruik hoofdletters, komma's en gewoon goede grammatica. Dan leest het ook een stuk prettiger en snap ik het sneller, want ik moest wel een paar keer lezen om het te snappen.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind juist dat je dat hoort te doen... Als iemand zich kut voelt vind ik het echt niet erg om alles te laten liggen en naar diegene te gaan. Dat is vriendschap, wat jij beschrijft is meer de relatie die je met mensen op school hebt. Alles leuk en aardig tijdens school, maar daarbuiten ga je niet echt met elkaar om.

    Ik bedoel meer dat ze niet moet verwachten dat haar vriendinnen 24/7 voor haar klaar kunnen staan, als zij het heel erg druk hebben. Mensen in dit topic betwijfelen namelijk meteen de vriendinnen, terwijl het niet duidelijk is waarom die vriendinnen geen tijd voor haar maken of waarom zij zich zo depri voelt. Als ik het verschrikkelijk druk heb (en dan bedoel ik niet alleen huiswerk en sport) dan zit ik er niet op te wachten dat een vriendin opeens naar me toe komt en mij ervan beschuldigt dat ik niet genoeg met haar afspreek omdat ze zich niet zo goed voelt. Werk ik me de pleures, is het nog niet goed. Dát vind ik egoïstisch. (Dit slaat niet zozeer terug op deze situatie omdat ik daar de details niet van ken, maar ik wil duidelijk maken dat de schuld misschien niet meteen ligt bij haar vriendinnen)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 23:49 ]


    From these ashes, I will rise