DarkSavior schreef:
(...)
Ik vind juist dat je dat hoort te doen... Als iemand zich kut voelt vind ik het echt niet erg om alles te laten liggen en naar diegene te gaan. Dat is vriendschap, wat jij beschrijft is meer de relatie die je met mensen op school hebt. Alles leuk en aardig tijdens school, maar daarbuiten ga je niet echt met elkaar om.
Ik bedoel meer dat ze niet moet verwachten dat haar vriendinnen 24/7 voor haar klaar kunnen staan, als zij het heel erg druk hebben. Mensen in dit topic betwijfelen namelijk meteen de vriendinnen, terwijl het niet duidelijk is waarom die vriendinnen geen tijd voor haar maken of waarom zij zich zo depri voelt. Als ik het verschrikkelijk druk heb (en dan bedoel ik niet alleen huiswerk en sport) dan zit ik er niet op te wachten dat een vriendin opeens naar me toe komt en mij ervan beschuldigt dat ik niet genoeg met haar afspreek omdat ze zich niet zo goed voelt. Werk ik me de pleures, is het nog niet goed. Dát vind ik egoïstisch. (Dit slaat niet zozeer terug op deze situatie omdat ik daar de details niet van ken, maar ik wil duidelijk maken dat de schuld misschien niet meteen ligt bij haar vriendinnen)
[ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 23:49 ]
From these ashes, I will rise