• Toen ik thuiskwam uit school zei ik tegen mijn moeder dat het me was opgevallen dat een heleboel mensen op een of andere manier werden gepusht door hun ouders om hun best te doen, zelfs nu, vlak na de toetsweek ("Denk je niet dat je scheikunde nog eens zou moeten doornemen?" "Nou kun je mooi die vrije middag gebruiken om je alvast voor te bereiden op de volgende periode!" ). Mijn ouders doen dat eigenlijk nooit, want ik haal prima cijfers en zij bemoeien zich dus verder niet echt met mijn schoolwerk of hoe ik het aanpak. Dat vind ik ook erg prettig, maar nadat ik dit had verteld, kwam mijn moeder daarnet opeens mijn kamer binnen met een zelfgebakken cakeje met chocola, "om je te motiveren". Ik houd van mijn moeder. :'D

    Zijn jullie nog leuke dingen overkomen vandaag? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awh, dat is zo lief ^^. I hope you enjoyed it.
    Eh, mijn laatste twee uur gym viel vandaag uit en morgen de eerste twee filosofie :3.


    i put the fun in funeral

    Dat klinkt echt als mijn ouders, haha. Zij bemoeien zich ook nooit met mijn schoolwerk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eindelijk laadt dit ding!

    OT: Mijn ouders pushen ook, of nou ja, mijn moeder. "Ga je wel goed voorbereiden." Anderhalve maand voor de toetsweek begint: "Ben je al aan het leren?" dat ik haar soms vaag aankijk. Ik beloon mezelf altijd maar gewoon :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, maar ik ben wel lief vandaag. *heeft alvast boodschappen gedaan*


    I am an idiot, I move.

    Dat is lief! En ik wil ook een cakeje. (cat) Vandaag was niet echt leuk, ik heb alleen twee schoolexamens gemaakt. De laatste was een twee uur durend examen van maatschappijwetenschappen, maar ik was al na een uur klaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kijk, dat is honderd keer beter dan pushen. :Y)

    Vandaag kwam er tijdens mijn stage (winkelstage bij de Bart Smit) een jongetje naar me toe van een jaar of vier, die heel voorzichtig aan mijn vest trok en vroeg of hij een 'Thomas Trein op de Berg' mocht. Toen ik vroeg of dat ook van zijn papa en mama mocht zette hij van die grote, bruine kinderoogjes op en zei; "Jawoor."
    Gelogen, natuurlijk, maar het zag er zo verschrikkelijk schattig uit dat ik me plots weer herinnerde waarom ik de Bart Smit als stageplaats had gekozen. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had weinig huiswerk. Telt dat?

    Ik heb vakantie! ;D


    Opgeven is geen optie.

    Awesome, ik wil ook cupcakes!

    Ik heb inderdaad een hekel aan dat gepush soms D:


    Tijd voor koffie.

    Parachutes schreef:
    Dat klinkt echt als mijn ouders, haha. Zij bemoeien zich ook nooit met mijn schoolwerk. (:


    inderdaad , bij mij ook c:

    mij is vandaag overkomen ..
    het nieuws dat morgen de eerste 2 uren uitvallen ! (A)

    nu kan ik die tijd mooi besteden om Latijn te leren :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ja, ik ben deze middag met mijn crush in de stad geweest. -wbw-


    Take me to wonderland

    Haha, ahww dat is echt lief van je moeder!

    Krull schreef:
    Haha, ahww dat is echt lief van je moeder!


    Tell me about it, stud.

    Krull schreef:
    Haha, ahww dat is echt lief van je moeder!


    + Ik kreeg een super awesome jurkje van mijn moeder c:


    26 - 02 - '16

    Krull schreef:
    Haha, ahww dat is echt lief van je moeder!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."