• Toen ik thuiskwam uit school zei ik tegen mijn moeder dat het me was opgevallen dat een heleboel mensen op een of andere manier werden gepusht door hun ouders om hun best te doen, zelfs nu, vlak na de toetsweek ("Denk je niet dat je scheikunde nog eens zou moeten doornemen?" "Nou kun je mooi die vrije middag gebruiken om je alvast voor te bereiden op de volgende periode!" ). Mijn ouders doen dat eigenlijk nooit, want ik haal prima cijfers en zij bemoeien zich dus verder niet echt met mijn schoolwerk of hoe ik het aanpak. Dat vind ik ook erg prettig, maar nadat ik dit had verteld, kwam mijn moeder daarnet opeens mijn kamer binnen met een zelfgebakken cakeje met chocola, "om je te motiveren". Ik houd van mijn moeder. :'D

    Zijn jullie nog leuke dingen overkomen vandaag? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mavis schreef:
    (...)

    + Ik kreeg een super awesome jurkje van mijn moeder c:


    Yeah me too. Highfive!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom doen mijn ouders dat niet? (no_chears)
    Zij pushen me al vanaf de eerste klas en daardoor raakte ik steeds minder gemotiveerd. Zucht. Het is nog een lange weg naar vrijheid.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ah, lief!
    Ik kwam van de week onder de douch vandaan, heeft m'n moeder een chocoladereep neergelegd op m'n bed met een briefje erbij: 'Omdat ik zo trots ben op je hoe je met je studie bezig bent.'


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    (...)

    Yeah me too. Highfive!


    *Highfived*


    26 - 02 - '16

    Mijn ouders doen dat ook niet zo vaak. Die vinden leren en bijhouden van huiswerk mijn eigen verantwoordelijkheid en ik ben het helemaal met hun eens. Ik zou alleen maar gek worden van hun gezeur :'D Al komt mijn moeder nou nooit binnen met cakejes, dat is wel een beetje jammer.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Barnabas schreef:
    Waarom doen mijn ouders dat niet? (no_chears)
    Zij pushen me al vanaf de eerste klas en daardoor raakte ik steeds minder gemotiveerd. Zucht. Het is nog een lange weg naar vrijheid.

    There there. * head pat *

    Dragneel schreef:
    (...)
    There there. * head pat *

    Thanks. C:


    "Well, well. Look who we've got here!"