• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.


    Familie Jamyson

    - Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason


    Wolvenroedel

    - Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

    Hybrides

    - Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

    Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

    - Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

    Regels

    'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

    Begin

    De familie Jamyson leeft al langer in La Push, en heeft afgesproken met de wolven dat ze geen mensen mogen doden. Ook mogen de wolven niemand van hun aanvallen. De Hybrides daarin tegen zijn nieuw, en komen op dit moment aan bij hun nieuwe huis. Ook kennen de wolven, de Hybrides en de familie Jamyson elkaar niet. Je mag ontmoeten wie je wilt, maar overleg wel even of je met iemand gaan imprinten. Alle imprints zet ik hieronder. Je mag alleen met mensen, of Hybrides. Good luck!


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lucy Alli Jamyson

    Ik rende door het bos, op zoek naar Merlin. Mijn gehoor ving iemand op die viel, en snel weer op stond. Ik remde snel af en keek verbaasd om. "Lucy?" Merlin keek me verbaasd aan, "Ik was al naar je opzoek," ik glimlachte en rende op normaal mensen tempo op hem af. "Waar was je, ik was je kwijt broertje," ik sloeg mijn armen om hem heen en snoof kort zijn geur op.
    Niet dat het veel bijzonders was, maar toch. De omgeving hier was prettig, prettig in de zin van beschut en niet te veel blootgesteld aan de buitenwereld. "Ryan is terug he!" Zei ik enthousiast, want wat had ik hem gemist, en zo zal Merlin ook wel gedaan hebben.

    [Ik heb mijn personage - Matt Heath Dyro - z'n naam verandert in Dave Heath Dyro. Omdat er ook een Matthew is, en volgens mij is dat nogal verwarrend.xD]

    Dave Heath Dyro

    Met een glimlach kijk ik om me heen. Op het moment zit ik onder een boom. Voor het eerst sinds tijden is het mooi weer, en daar wil ik van genieten.
    Langzaam sluit ik mijn ogen en geniet van de geuren en de geluiden om me heen.
    Ik hou van de natuur, ik kan me geen leven zonder voorstellen. De meeste zouden zeggen; ik kan me geen leven zonder jou voorstellen. Maar ik niet. Ik ben niet verliefd of zoiets. Ik ben ook niet ingeprent dus....
    'Dave, bezoek.' Roept mijn moeder naar me.
    Ik doe mijn ogen weer open en sta langzaam op. Wie zou mij in hemelsnaam willen bezoeken?
    Ik loop door het huis naar de voordeur. Daar aangekomen komt Thom in zicht.
    Vragend kijk ik hem aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Blog schreef:
    [Sidestap --> Blog]

    Heb jij toevallig mijn post gemist? :3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oeps, niet opgelet! Sorry, sorry, sorry! Maar ik heb het erg druk, dus ik denk dat de post morgen of misschien dadelijk komt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    [Oeps, niet opgelet! Sorry, sorry, sorry! Maar ik heb het erg druk, dus ik denk dat de post morgen of misschien dadelijk komt]

    [Geeft niet hoor, ik zei het alleen even voor we tot het einde der tijden op elkaars post bleven wachten ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ryan Nathaniel Jamyson
    ''Je hebt niks gemist, het was echt vreselijk saai. Geen gevecht ofzo gehad, al heb ik daar wel zin in.'' Er speelde vrijwel meteen een grijns rond Lucy' lippen toen ze de woorden hardop uitgesproken had. Als automatisch krulden ook mijn mondhoeken omhoog. Soms leek het wel alsof Lucy en ik bloedverwanten waren, ze dacht meestal precies hetzelfde als ik dacht. ''Hm, dan heb ik gelukkig niks gemist dus.''
    Nog steeds glimlachend wreef Lucy de kreukels uit haar outfit en verdween toen terug het huis in. Ik hoorde haar nog net aan James en Jocelyn vragen waar Merlin was. Enthousiast porde ik Rose zachtjes in haar zij. ''Laten we naar binnen gaan, ik kan niet wachten om de rest te zien!''
    Familie was het belangrijkste wat ik had. Ook eigenlijk het enige wat ik nog had. Mijn echte ouders waren inmiddels al gestorven, toen ik eenmaal veranderd was kon ik niet meer langskomen. Mensenbloed bleef verschrikkelijk moeilijk om te weerstaan. Gelukkig ging het me beter af dan eerst.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 14:50 ]


    To love is to destroy.

    Ik ben weer terug. c:


    To love is to destroy.

    [ Ik heb totaaal gemist dat we begonnen zijn. SORRY waar kan ik invallen?]

    Jolene schreef:
    [ Ik heb totaaal gemist dat we begonnen zijn. SORRY waar kan ik invallen?]


    je kan haar naar Jocelyn sturen?


    To love is to destroy.

    [Oke waar is die?]

    [Ze is in de woonkamer met James.]


    To love is to destroy.

    [Oke even denken hoe ik Emily erbij kan laten mengen]

    Cameron Jase

    "Ja. Anders had ik je echt wel opgemerkt," Zeg ik tegen Mya. Wauw, ik voel me echt vaag. "Kom je mee, ik wou net een wandeling gaan maken door het bos." Serieus Cameron? Je vraag haar mee te wandelen? ik bijt op mijn lip. Normaal gesproken zou ik zo'n meisje hebben genegeerd, en inprenten zou ik niet verwacht hebben. Het is alsof de hele wereld om haar draait. Alsof ik nooit meer bij haar weg kan zijn. Ik zucht. Al die jaren dat ik niet in wou printen... Ik ben bijna blij dat het me overkomt. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Al zou ik willen... Cameron, serieus? Je staart naar haar! Sommige mensen vinden dat raar! Ik ben nu definitief gek verklaard. Stemmen in je hoofd is nooit een goed teken.

    James Jamyson
    Ik sta op en loop in mensentempo de kamer rond. Ik kijk naar de brief. Die stomme brief! Was ik maar nooit onderzoek gaan doen! Als ik de brief niet stuur pakken ze Emily af, als ik hem wel stuur reageren ze er toch niet op. Misschien eerst gewoon wat rust. Ik ga weer naast Jocelyn op de bank zitten en pak een tijdschrift van Ryan. Ik ben meestal niet van dat soort tijdschriften maar toch. Ik zucht. "Joce, weet jij waar Emily is?" Vraag ik aan Jocelyn.
    (Sorry voor de korte post met James, ik kon echt niks meer verzinnen ): )


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jocelyn Evelyn Jamyson
    James liep in mensentempo de kamer rond, zijn blik vestigend op de brief. Een frons was in zijn marmeren voorhoofd gegroefd, ik wist dat hij er mee zat. Een kleine zucht liet ik tussen mijn lippen door glijden, mijn ogen volgden hem bezorgd. Hij stopte plots met lopen en plaatste zich opnieuw naast me op de bank. Rusteloos pakte hij een tijdschrift van Ryan, wat me enigszins verbaasde omdat hij zulke bladen meestal onzin vindt. Ook hij zuchtte.
    ''Joce, weet jij waar Emily is?'' vroeg hij. Ik beet even op mijn onderlip.
    ''Boven op haar kamer,'' mompelde ik. Dat was tenminste de laatste keer dat ik haar had gezien en meestal ging ze er nooit alleen op uit zonder het te vragen. ''James, je moet echt even wat kalmeren. Ga anders even jagen. Laat het los. De Volturi gaat niet toegeven, ook niet als je duizend brieven stuurt. Dan heb je juist meer kans dat ze een keer langs komen, omdat ze dan gaan denken dat we een bedreiging vormen. Ze mogen echt niet langs komen, dat brengt Emily in gevaar..''


    To love is to destroy.