• One Direction nieuwe tv show?
    Londen- Verscheidene bronnen hebben vernomen dat de succesvolle boyband 'One Direction' een nieuwe tv show krijgt. Het management van de boyband zegt dat het een knaller gaat worden. De vijf jongens worden samen met vijf meisjes in een huis gestopt. Ze krijgen opdrachten en die opdrachten leveren weer geld op. Wat de jongens niet weten is dat de meisjes vijf getalenteerde actrices zijn die op het geld uit zijn. Wat zal er ontstaan in het huis? Elke dinsdag om half negen op BBC one.



    Het idee; om nog meer fans te krijgen dan ze al hebben krijgen de One Direction-leden een eigen tv-show. Voor twee maanden worden ze opgesloten in een huis samen met vijf actrices. Allemaal gaan ze voor het geld (dat wordt opgebracht door opdrachten die ze krijgen) maar er kan maar een winnaar zijn. Wie zal dat zijn?

    Rollen:
    - Harry Styles - Morissette
    - Louis Tomlinson - Catford
    - Zayn Malik - Blog
    - Niall Horan - Lavigna
    - Liam Payne - quin98
    - Madison Liv Brooke - ALLSTARSx
    - Faith Lyvia Graig - Semper
    - Bree Leigh Jackson - HurtedHeart
    - Emily Skylar Cook - Seaver
    - Felicia Kiara Mancini - Depay

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. [ Dit zijn perfecte personages. ]
    - 16+ en schelden is toegestaan.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Schrijf stukjes langer dan vijf regels, meer mag ook.
    - Niemand buitensluiten.


    De stem;
    De Stem is een geautomateriseerde stem die via speakers (die door het de hele villa hangen) te horen is. Hij vraagt mensen te komen naar de kelder, waar ze hun opdrachten zullen krijgen. De Stem praat altijd over zichzelf in de derde persoon enkelvoud.


    De huisindeling;
    Elk koppel (degene waarmee je een kamer deelt) heeft een eigen slaapkamer. In die slaapkamer staat een tweepersoonsbed waar ze samen in moeten slapen. Elke slaapkamer heeft een badkamer, hierdoor voorkomt de Stem dat er ruzie ontstaat. Het huis heeft ook een tuin. De tuin heeft een loungeplek, een zwembad en een jacuzzi. De kandidaten kunnen alleen de tuin in, maar verder het huis niet uit. De woonkamer is erg luxe en heeft twee grote, ronde, banken. Ook de keuken is voorzien van technische snufjes.

    De kamerindeling;
    - Louis & Felicia.
    - Harry & Madison.
    - Zayn & Faith.
    - Niall & Bree.
    - Liam & Emily.

    START:

    Alle kandidaten zitten verspreid over de twee ronde, grijze, banken die midden in de woonkamer staan. Het is half zeven in het zonnige Spanje en alle kandidaten hebben net een paar uur in het vliegtuig gezeten. Plots begint de Stem te spreken: "Beste kandidaten. De Stem hoopt dat jullie een goede reis hebben gehad. Er zijn een paar regels in dit huis. Wanneer de Stem spreekt moet je meteen stoppen met alles wat je doet. Jullie zullen genoeg opdrachten krijgen en de Stem zal er ook voor zorgen dat er altijd ééntje gaande is. Nú mogen jullie rusten."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:54 ]

    ALLSTARSx schreef:
    || Morissette ja, maar dat weten ze zelf niet. Ze wetten wel dat ze gefilmd worden maar niet waar de camera's hangen. ||


    Dus....er hangen misschien ook camera's in de slaapkamer? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Dus....er hangen misschien ook camera's in de slaapkamer? ^^


    || yeah maybe ^^ ||

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    || yeah maybe ^^ ||


    { Dit kan nog leuk worden, haha. :') }


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles

    Madison kijkt verschrikt op, maar al snel verschijnt er een glimlach om haar lippen. Haar donkerbruine ogen vinden de mijne als ze zegt: "Madison Lib Brooke. Noem me maar Madison of Maddie, zo noemen me vrienden me." Ze knipoogt naar me, om daarna van me weg te lopen. Ik wilde nog zeggen dat ze wel 'Hazza' mocht zeggen, maar dat zou ze later wel ondervinden. Aangezien zij verder gaat met haar spullen uitpakken, doe ik hetzelfde en af en toe werp ik een blik op haar. Ze is mooi, zoveel is zeker. Wanneer alles uit mijn koffer is, leg ik die terug op de grond en begin net als haar mijn bed op te maken. Ondertussen rent zij uit het niets de kamer uit, om een paar minuten later terug te komen met een pot Nutella. Ik leg me naast haar op het bed en kijk haar lachend aan. Als zij stopt met eten, werp ik haar een vragende lik toe en zeg: "Mag ik misschien ook een hap?" Ik heb eigenlijk ook wel honger van de reis en ik ben te lui om naar beneden te gaan. Plots schiet het me te binnen dat hier camera's hangen, of toch ergens in dit huis. Bye, bye naakt rondlopen. Dat ging eigenlijk sowieso al niet door Maddie, maar misschien had zij het nog niet zo erg gevonden. En eigenlijk zouden de fans het ook niet erg vinden...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Waar kan ik Felicia binnen laten vallen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ze zit normaal nog op de zetel in de woonkamer, met Louis, Niall en Liam. (:
    Dus je kan haar gewoon naar haar kamer laten gana of zo. :3 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niall Horan

    Ik keek om me heen en zuchtte. De Stem, natuurlijk. Ik deelde mijn kamer met een ene Bree, ik wist niet wie ze was en hoe ze eruit zag. Met een rammelende maag liep ik naar boven en trof een meisje aan in 'onze' kamer. Ze had een pak Oreo's in haar handen, gelijk begon ik te grijnzen en in mijn hoofd begon ik al een hele plan te maken hoe ik het pakje kreeg of desnoods af kon pakken. Ik ging naast haar zitten en keek met glunderende ogen naar de Oreos. Van binnen ontplofte ik bijna, zo graag wilde ik eten. En ik had geen zin om eten te maken. ''Ik ben Niall.'' zei ik en glimlachte. ''Wat is jou naam?'' Ik keek haar aan en mijn ogen gingen weer naar het pakje. Damn it. Ik draaide me om en zag dat ze een hele koffer had meegenomen vol met Oreo's. ''Oh yeah!'' Ik griste een pakje en rende gelijk naar beneden, wetende dat ze me sowieso achterna ging. Want ja, als ze nou eenmaal een hele koffer had meegenomen, was ze een grote liefhebber van haar heilige Oreo's. Ik liep naar de keuken, met één koekje in mijn mond, een pakje in mijn linkerhand en de doos in mijn rechterhand. Al etend verstopte ik me achter het keukeneiland. Niet mijn beste verstopplek ooit, maar straks werd ik nog vermoord! Nee, dat zou toch nooit gebeuren? Maar ik wist het nog niet zo zeker, ik kende haar pas een minuut.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Madison Liv Brooke.

    als ik klaar ben met eten en mijn pot nutella aan de kant wilt zetten begint Harry te praten; "Mag ik misschien ook een hap?" Grijnzend kijk ik hem aan. "Sure." Ik lepel een grote klodder eruit en prop die min of meer in Harry's mond. Ik geef hem liever niet de pot, ik bedoel, hij kan de hele pot opeten! "Wat zullen we doen?" Vraag ik dan random. Ik ben .iever niet alleen, daarbij moet ik zorgen dat ik zijn vertrouwen kan winnen. Ik neem zelf nog een hap van de nutella en leg die dan aan de kant. Ik sta op om nog een keer de badkamer te inspecteren. Ik heb nog steeds zin om te badderen, maar liever niet met Harry. Ik loop terug en kijk even naar mijn zwarte allstars. Ik schop ze uit en begin een beetje doelloos door de kamer te lopen. Dit deed ik vroeger ook altijd als ik niks te doen had. Zuchtend loop ik naar mijn koffer toe om die vervolgens onder het bed te schuiven. Ik werp een blik op Harry en kijk hem afwachtend aan.

    Depay schreef:
    [Waar kan ik Felicia binnen laten vallen?]


    De meeste zijn nu op zijn/haar kamer :Y)

    Felicia Kiara Mancini
    De stem had gesproken en zuchtend keek ik naar de mensen om me heen. Ik sloeg mijn licht getinte benen over elkaar heen en tikte met mijn hakken op de grond. Verveeld haalde ik een hand door mijn haar en keek ik naar de jongens die nog op de bank zaten. Niet echt mijn types, maar gelukkig kwam ik daar ook niet voor. Ik kwam hier niet voor vrienden te maken en al helemaal niet om relaties te beginnen. De jongens wisten niet dat wij actrices waren die alleen uit waren op het geld, en dat hoefde ze ook niet te weten te komen, dus helaas zat er weinig anders op dan toch maar aardig doen. Ik deelde de kamer met Louis. Ik had wel ooit van hem gehoord, maar dat kon ook niet anders, aangezien hij in een wereld beroemde band zat. Ik stond op en liep naar onze kamer toe. Fijn, een tweepersoonsbed, waar we ook gezellig met wildvreemde in konden liggen. Hadden ze nou echt niet genoeg geld voor twee bedden? Ik zuchtte toen ik knielde om mijn koffer open te maken en mijn huidskleurige hakken inruilde voor zwarte slippers. Het scheelde wel meteen 10 centimeter lengte, maar ach, wat maakte het ook uit. Ik ging op bed zitten en staarde een beetje uit het raam. Wat een mens allemaal wel niet deed voor een beetje geld..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Faith Lyvia Graig

    De jongen stelde zich voor als Zayn Malik. Ik wilde 'je meent het' zeggen maar doe het niet. Alleen geen idee waarom. 'Het is al erg genoeg dat ik hier aan moet meedoen. Maar goed, ik zal eens beleefd zijn' zegt hij daarna. Ik trek even een wenkbrauw omhoog. 'Sorry. Ik ben in een pesthumeur. De taxi van het vliegveld heb ik gemist, en onderweg heb ik nou net de verkeerde straat genomen.' Ik knik even meelevend ookal heb ik geen idee wat er was gebeurd. Ik ga even op een klein randje aan de andere kant van het bed zitten en zucht. 'Dussss...' mompel ik. 'Ik ben helemaal vergeten wat ik wilde zeggen.' denk ik hardop. Ik kijk even schuin opzij in de hoop dat hij me niet raar vind of zo. Ik was niet echt iemand die nadacht voordat ik iets deed. Nou, nu was precies zo'n moment.


    Do what people say you can't.

    Zayn Javadd Malik

    'Okééé..' Ik knikte langzaam, en stond op. 'Ik ga even naar beneden, heb dorst' meldde ik en mompelend stond ik op. Snel haalde ik een hand door mijn haar, en liep de kamer uit. Dit zou nog eens wat worden als we de hele tijd dat soort awkward situaties zouden krijgen. Beneden keek ik even rond en zei niets. Niet tegen de jongens of de onbekende meisjes, ik merkte ze niet eens op, helemaal niets. Ik wilde ze niet dwarszitten, dat vond ik zielig aangezien ik nu doodchagrijnig was. In de keuken doorzocht ik alle kastjes, waarbij ik uiteindelijk een glas pakte en die onder de kraan hield. Ongeduldig draaide ik de kraan open, en wachtte tot het glas vol zat. Daarna draaide ik de kraan weer dicht, en nam een grote slok. Ugh, ik verveelde me nu al. Na twee minuten had ik het glas leeg en keek even door het raam, waarna ik maar naar buiten liep en in mijn zak graaide. Al snel stond ik buiten en had een pakje sigaretten in mijn hand. Ik pakte één sigaret uit het doosje en stak hem aan met de aansteker die ik er ook in had gestopt. Het doosje liet ik weer in mijn zak glijden, waarna ik een trekje van de sigaret nam. Mijn ogen gleden over het zwembad heen. Stiekem hoopte ik dat het niet te diep was, en anders had je de jacuzzi nog. Na even rondkijken merkte ik nog een aantal plekken op, maar aangezien ik hier wel goed stond, bleef ik staan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 21:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [-]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 7:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bree Leigh Jackson || Oreo Prinses
    Ik ben mijn sms'jes aan het lezen als plots een jongen binnen komt. De jongen met vuil blond haar en een bruine uitgroei wat hem eigenlijk wel goed stond. Hij had prachtige blauwe ogen met een kleine glinstering. Hij was eigenlijk best wel knap. Geen probleem mee om een kamer mee te delen. Ik zag hem kijken naar mijn oreo's ik moest dus uitkijken. 'Hee, ik ben Niall.' stelt hij zich voor. Ik glimlach charmant naar hem. ''Wat is jou naam?' Vraagt hij dan. Ik slik mijn oreo door en wil net wat zeggen. Hij kijkt naar mijn koffer en pakt dan een pak. Ik spring op om hem achterna te gaan, maar in drie seconde heb ik de koffer gesloten en de sleutel eruit getrokken zodat hij niet open kon. Met mijn pak oreo's in mijn hand ren ik de blonde gast a hgeraan. Ik hoor hem rennen en volg het geluid. 'Kom terug jij blonde dief!' Roep ik. 'Houd de dief!!' Roep ik waarna ik achter de blonde gast aanren. We werden gefilmt, maar het boeide me geen ene fuck. Het enige waar ik om gaf waren mijn oreo's. Ik stopte bij de keuken. Hij was prachtig en ik voelde hoe mijn ogen twinkelde aangezien ik van koken hield. Ik horde geen geren meer en ik had een goed gehoor dus hij stond stil of liep. Dan hoor ik gekraak. Ik kijk naar het keukeneiland en kijk erachter en zie blonde plukjes. 'Aha!!' Zeg ik waarna ik zijn kraag vastpak zodat het niet weg kan rennen. Ik grinnik kort, maar zet dan een gemene grijns op. Hij was niet echt, maar ik was goed in acteren. Ik gris snel het pak Oreo's uit zijn handen. Volgens mij merkte hij het niet eens. Ik kijk kort in het pak en zie dta er al drie uit zijn. Dat zijn drie oreo's. Mijn drie oreo's die mijn maag nu moet missen. Ik glimlach uiteindelijk toch vriendelijk naar hem. Ik was geen gemeen persoon. 'Ik ben trouwens Bree, maar even voor de duidelijkheid niemand krijgt mijn oreo's. Als je eten wilt kan je het gewoon vragen ik ben een goede kok al zeg ik het zelf.' Zeg ik vriendelijk tegen hem terwijl ik een oreo pak en hem in mijn mond schuif. Hij was ongeveer even groot als mij, maar ik was dan ook niet klein aangezien ik toch echt model was en je op de catwalk niet te klein mocht zijn. Ik had voor genoeg gelopen en op veel covers gestaan, maar ik herkende hem ook niet een twee drie dus ik vroeg me af of hij mij zou herkennen. Vast niet maar het zou toch leuk zijn. 'Dus heb je honger? Als je wil maak ik wel even snel wat voor je.' Zeg ik vriendelijk. 'Zolang je maar geen onschuldige Oreo's opeet. Alleen ik de Oreo prinses eet ze uit mijn koffer.' Een grijns staat rond mijn lippen en ik kan een grinnik niet onderdrukken. Ik laat zijn kraag los, maar hou de oreo's buiten zijn bereik. Je weet maar nooit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Q lag er gister bij mij uit argh ||