• One Direction nieuwe tv show?
    Londen- Verscheidene bronnen hebben vernomen dat de succesvolle boyband 'One Direction' een nieuwe tv show krijgt. Het management van de boyband zegt dat het een knaller gaat worden. De vijf jongens worden samen met vijf meisjes in een huis gestopt. Ze krijgen opdrachten en die opdrachten leveren weer geld op. Wat de jongens niet weten is dat de meisjes vijf getalenteerde actrices zijn die op het geld uit zijn. Wat zal er ontstaan in het huis? Elke dinsdag om half negen op BBC one.



    Het idee; om nog meer fans te krijgen dan ze al hebben krijgen de One Direction-leden een eigen tv-show. Voor twee maanden worden ze opgesloten in een huis samen met vijf actrices. Allemaal gaan ze voor het geld (dat wordt opgebracht door opdrachten die ze krijgen) maar er kan maar een winnaar zijn. Wie zal dat zijn?

    Rollen:
    - Harry Styles - Morissette
    - Louis Tomlinson - Catford
    - Zayn Malik - Blog
    - Niall Horan - Lavigna
    - Liam Payne - quin98
    - Madison Liv Brooke - ALLSTARSx
    - Faith Lyvia Graig - Semper
    - Bree Leigh Jackson - HurtedHeart
    - Emily Skylar Cook - Seaver
    - Felicia Kiara Mancini - Depay

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. [ Dit zijn perfecte personages. ]
    - 16+ en schelden is toegestaan.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Schrijf stukjes langer dan vijf regels, meer mag ook.
    - Niemand buitensluiten.


    De stem;
    De Stem is een geautomateriseerde stem die via speakers (die door het de hele villa hangen) te horen is. Hij vraagt mensen te komen naar de kelder, waar ze hun opdrachten zullen krijgen. De Stem praat altijd over zichzelf in de derde persoon enkelvoud.


    De huisindeling;
    Elk koppel (degene waarmee je een kamer deelt) heeft een eigen slaapkamer. In die slaapkamer staat een tweepersoonsbed waar ze samen in moeten slapen. Elke slaapkamer heeft een badkamer, hierdoor voorkomt de Stem dat er ruzie ontstaat. Het huis heeft ook een tuin. De tuin heeft een loungeplek, een zwembad en een jacuzzi. De kandidaten kunnen alleen de tuin in, maar verder het huis niet uit. De woonkamer is erg luxe en heeft twee grote, ronde, banken. Ook de keuken is voorzien van technische snufjes.

    De kamerindeling;
    - Louis & Felicia.
    - Harry & Madison.
    - Zayn & Faith.
    - Niall & Bree.
    - Liam & Emily.

    START:

    Alle kandidaten zitten verspreid over de twee ronde, grijze, banken die midden in de woonkamer staan. Het is half zeven in het zonnige Spanje en alle kandidaten hebben net een paar uur in het vliegtuig gezeten. Plots begint de Stem te spreken: "Beste kandidaten. De Stem hoopt dat jullie een goede reis hebben gehad. Er zijn een paar regels in dit huis. Wanneer de Stem spreekt moet je meteen stoppen met alles wat je doet. Jullie zullen genoeg opdrachten krijgen en de Stem zal er ook voor zorgen dat er altijd ééntje gaande is. Nú mogen jullie rusten."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:54 ]

    [Ja, haha :'D Maar dan zonder het verraad enzo. Het is een andere RPG.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Dat is mijn übercoole RPG waar Marie ook in speelt, kuch. Maar ik moet daar nog altijd reageren met Liam. Doe ik vanavond, nu geen zin, tiehie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [Dat is mijn übercoole RPG waar Marie ook in speelt, kuch. Maar ik moet daar nog altijd reageren met Liam. Doe ik vanavond, nu geen zin, tiehie]


    ||oh okay (: ik hoop niet dat ik een exacte replica heb gemaakt -ofzo (:- ||

    [Uhum. Ik vind 't knap dat ie nog leeft, sinds december haha :')]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Uhum. Ik vind 't knap dat ie nog leeft, sinds december haha :')]


    [Ja, inderdaad. Maar iedereen die daar in speelt is gewoon geweldig (A)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik twijfel of ik mijn foto weer naar mijn oude moet veranderen ;/]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    ||oh okay (: ik hoop niet dat ik een exacte replica heb gemaakt -ofzo (:- ||


    [Nee, hoor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    (...)

    [Ja, inderdaad. Maar iedereen die daar in speelt is gewoon geweldig (A)]


    [Geweldig? Uhum, ik ben niet geweldig. Maar FANTASTISCH. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Madison Liv Brooke.

    "Hey, ik ben Harry." Ik schrik op en kijk recht in een paar smaragdgroene ogen. Hij drukt een kus op me wang en glimlachend kijk ik hem aan. Je kan hier niemand vertrouwen hier en als hij zo mijn vertrouwen wilt winnen heeft hij pech. Ik ben hier voor een goede tijd en het geld. Ik kijk hem aan. "Madison Lib Brooke. Noem me maar Madison of Maddie, zo noemen me vrienden me." Ik geef hem een knipoog en loop langs hem. Wat hij kan, kan ik ook. Mijn zin in om bad te gaan in weggeëbt en ik ga verder met mijn koffer uit pakken. Na een tijdje krijg ik last van mijn rug en leg ik het zware ding op mijn bed. Aka, ons bed. Ik claim een deel van het bed en begin het op te maken. Daarna ga ik er languit op liggen. Na vijf minuten krijg ik ineens enorme trek. Ik heb al een paar uur niet gegeten. Ik ren zo snel als ik kan naar de keuken, pak nutella en een lepel en ren dan weer naar boven. Gulzig lepel ik in de pot en begin ik te eten. Het doet me denken aan Josh. Mijn jongere broertje, vroeger gingen we vaak samen stiekem nutella eten. Maarja, alles is veranderd. Ik eet nog een hap en slik dan het spul weg. Ik werp even een blik op Harry en kijk dan recht voor me uit. Dit kan nog plezierig worden.

    Lavigna schreef:
    [Ik twijfel of ik mijn foto weer naar mijn oude moet veranderen ;/]


    [Houden zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Waarom? Ik ben het.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Daarom juist. Zo kan iedereen zien hoe SCHATTUUUUG je bent]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lavigna schreef:
    (...)

    [Geweldig? Uhum, ik ben niet geweldig. Maar FANTASTISCH. ]


    en schattig, vergeet schattig niet. :Y)

    [Ik ben niet schattig,]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Dat ben je wel en dat vinden Catherine, Hayden en Carly ook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."