• -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:25 ]

    Ik maak 'm zo aan, even mijn post afmaken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler
    Leeftijd: 19, geboren op 13-9-1993
    Uiterlijk:



    Karakter: Niall is een onzekere type, hij wordt ook sneller onzeker en bang dan anderen. Hij wilt zo zelfverzekerd mogelijk overkomen, maar dat lukt nou niet zo makkelijk. Hij is een afhankelijk van eten en komt ook dan helemaal niet aan, zelf al eet hij zo veel dat hij bijna ontploft. Niall is niet goed in het overhalen en versieren van meisjes, alleen als hij wat aangeschoten is, kan hij nogal 'stoer' overkomen. Niall drinkt dan ook regelmatig alcohol, bier, wijn, wodka etc. Als Niall echt een meisje aan de haak heeft, probeert hij het beste ervan te maken. Meestal haken de meiden weer af, omdat ze hem hebben ontmoet toen hij dronken was en ze dan later de echte Niall kennen. Niall wilt iemand die oprecht om hem geeft, niet iemand die het voor de publiciteit doet.
    Muziek is een grote deel van zijn leven, zonder muziek was hij niet waar hij nu is. Gitaren zijn zijn lievelingsinstrumenten, elektrisch of akoestisch, het maakt opzicht niet zoveel uit. Zingen is dan ook zijn grootste passie. Hij hoopt nog dat hij steeds verder komt met de band.
    Extra: /


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aaaaaaah die gif ! :Y)

    Die vond ik ook al zo geniaal :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hij is zoooo schattig. (krul)

    I know right :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LOOOLL, DIE GIF. Cute <3


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Die gif. Omg ik ging dood.
    Ik/bree heb/heeft geluk dat ze met nialler zit. Zolang hij maar niet aan haar nega voorraad oreo's zit :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb al een idee voor Zayn's humeur ^^. Ik kan jullie één ding zeggen: Hij wordt niet vrolijk. Wanneer mogen we reageren?

    Edit: Nog even wachten:Y)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als quin haar rol heeft ingevult. Aka liamert :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb alles geloot. IK BEN GOED IN LOTEN OKE HEHE ^^

    Niall kan je niks beloven :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    HurtedHeart schreef:
    Als quin haar rol heeft ingevult. Aka liamert :)


    Ik heb haar al een pb/gb gestuurt (krul)

    Naam: Liam James Payne
    Bijnaam: Li, Daddy directioner
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk:


    Karakter: Liam is de zorgzame van one direction, Hij zorgt altijd voor iedereen en vooral als het over zijn vier beste vrienden gaat. Hij wilt graag dat het met iedereen goed gaat en doet ook zijn best om dat voor elkaar te krijgen. Als het met iemand niet goed gaat is Liam degene die altijd voor diegene klaar staat en probeert te helpen, wat er ook gebeurt is. Liam is ook een lieve jongen die ook verstandig is. Hij denkt over veel dingen na voor die het doet. Met Liam kan je vaak ook gewoon veel lachen. Liam zou nooit iemand willen kwetsen en probeert er ook altijd voor te zorgen dat dit niet gebeurt.
    Extra;

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:14 ]

    Gewoon als waarschuwing Bree vilt hem levend als ze het merkt. Everything gets serious when it's about food....:Y)
    Kan we start???

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:14 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break