• -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:25 ]

    Sidestap schreef:
    (...)

    Brookelle. Brooke/Brook is een afkorting.:Y)


    Toch is 't een leuke naam (: ik heb echt zo'n doorsnee naam; amber. :Y)

    Amber is mooi! Brookelle is doodsaai.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Harry? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Catford schreef:
    Mag ik Louis?


    Jij Louis, ik Harry. Ik weet wat dat gaat geven. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    Mag ik Harry? (:


    Jaa (: je staat er bij (krul)

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Jaa (: je staat er bij (krul)


    Ik heb wel volgende week examens. Normaal reageer ik wel nog, het zal alleen niet zo vaak zijn. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag ik nog een actrice?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Bree Leigh Jackson
    Bijnaam: gewoon bree of Leigh. Soms Jackie, maar door haar beste vriendinnen Oreo Prinses (Uitleg bij extra)
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Bree is een prachtig meisje om te zien. Ze heeft mooie groen amberkleurige ogen wat ze dus groengoud maken. Lange zwarte gekrulde wimpers iets waarbij ze erg veel geluk heeft. Ze heeft volle lippen en mooie rondingen. Ze heeft een aardig handje vol en haar billen zijn ook niet klein. Door haar natuurlijke schoonheid brak Bree ook snel dor als model op een jongere leeftijd. Ze vond later het acteren veel leuker. Bree is 1.72 wat ze een fijne hoogte vind. Bree is helemaal geen model type aangezien ze van eten en koken houd en zichzelf niet dunner probeert te maken. Dit komt ook omdat ze heel moeizaam aankomt. Dit komt omdat er iets in haar jeugd is gebeurt wat dat beïnvloed heeft. Bree heeft toen ze anderhalf jaar oud was een longontsteking gehad. Dat is erg gevaarlijk bij jonge kinderen en is ze meer als de helft van haar lichaamsgewicht kwijt geraakt. Ze is ook even dood geweest, maar ze kwam door reanimatie en genoeg infusen weer terug op aarde. Dus ondanks haar natuurlijke rondingen is ze nog wel vrij slank. Bree is niet onbekent. Ze staat op veel covers, zoals Vogue en elle. Maar ook op Billboards. Haar manager die ze sinds kort heeft omdat mensen het haar aanbevolen heeft haar dit voorgestelt als publiciteitsstunt. Bree was meer verbazend om het geld. Ze wilt het hoe dan ook hebben al met het programma kan ze ook veel nieuwe klanten binnen krijgen.
    Karakter: Bree is een super lief meisje als je haar leert kennen. Ze is wel is waar goed gekwetst door een aantal mensen erg gepest, maar ze is nooit haar sociale lieve kant verloren. Al heeft ze soms haar sarcastische buien. Bree is een meisje die graag melig en zo gek mogelijk is. Ze zoekt eigenlijk ook mensen om mee te lachen. Als ze je compleet vertrouwt wat ze snel zal doen aangezien ze nogal naïef is zal ze je vlogen verdedigen wat je ook doet. Maar als je voordat ze je vertrouwt haar iets flikt komt het nooit meer goed. Je krijgt bij Bree namelijk niet zo veel kansen. Bree is voeger namelijk nogal veel gepest omdat ze een makkelijk doelwit. Het was vooral moeilijk op 12 jarige leeftijd aangezien haar vader op een jonge leeftijd was weggegaan aangezien hij geen dochter wou en haar moeder haar niet liet weghalen plus een aantal andere redenen. En haar moeder stierf dat jaar aan een ziekte. Haar broer van 18 moest toen voor haar zorgen. Door dat wou ze zich inzetten voor de model carrière aangezien mensen altijd zeiden dat ze fotogeniek was. Op haar 15 brak ze ook echt door al deed ze daarvoor kleine klusjes. Door haar modelcarriere en haar bror die werkte kwamen ze wat makkelijker rond. Hierdoor is Bree wat meer op zichzelf en probeert al haar problemen zelf op te lossen. Ze zal hulp daarom ook snel afwijzen. Zelf helpt ze mensen wel wat sneller vooral omdat ze snel iets geloofd en zoals ik al eerder schreef nogal naïef is. Over liefde daar is Bree niet zo in verdiept. Ze heeft het eigenlijk nog nooit echt gevoelt hoe het is om verlieft te zijn en om eerlijk te zijn heeft ze nog niet eens haar eerste kus gehad. De mensen die haar die wouden geven heeft ze geweigerd. Ze wilt dat het een magisch moment is.
    Extra: Bree is werkelijk als de dood voor naalden. Als er al een in de buurt is begint ze al te gillen. Dit komt doordat ze telkens prikjes moest toen ze klein was. Het zit nog in het geheugen en heeft zichzelf gecreëerd tot angst.
    Bree houd van zingen en acteren en doet het ook heel graag. Haar verdere hobby's zijn skateboarden vooral Longboarden. Ze houd van tekenen en schrijven wat ze ook de hele dag kan doen. Voor de rest houd ze van koken. Omdat haar broer altijd moest werken kookte Bree elke avond en kan ze nu super goed koken. Vooral zoetigheden en lekkernijen zoals taarten koekjes toetjes enzovoort. Als ze zo willen zou ze kunnen koken als een ware chef en een restaurant beginnen.
    Bree is werkelijk waar dol op Oreo's vooral met de witte chocolade aan de buitenkant. De neemt ook altijd een voorraad mee en het is verboden op ze te pakken voor iedereen behalve haarzelf. Alleen als ze het je aanbied mag je pakken maar verwacht maar niet dat ze het zal doen. Omdat ze er zoveel van houd is haar bijnaam ook Oreo Prinses.
    De reden dat ze meedoet is dat ze na het modellenwerk toch moeite heeft om het geld te krijgen om te wonen. Haar broer werkt heel hard net als zijzelf, maar het blijft toch moeilijk. Met het geld dat ik dan zou kunnen winnen kon ik het huis volledig kopen en hoefde we niet iets te huren aangezien dat ze veel geld kost.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 17:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Morissette schreef:
    (...)

    Ik heb wel volgende week examens. Normaal reageer ik wel nog, het zal alleen niet zo vaak zijn. ;3


    Dat geeft niet, ik ben ook druk met school, reageer maar wanneer je tijd hebt :Y)

    Depay schreef:
    Mag ik nog een actrice?


    Je staat erbij :Y)

    De actrices zijn vol. Alleen nog Liam en Niall nodig (:

    Alsjeblieft, zeg me dat het gèèn Larry wordt. Daar heb ik genoeg van.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Felicia Kiara Mancini
    Bijnaam: Felies, Licia
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: [Het liefst met een foto]



    Jasmine Villegas
    Felicia is een mooi meisje om te zien met haar volle lippen en grote donkere ogen. Ze heeft mooie lange benen en is mooi slank. Ook heeft ze lange donkere haren en verschillende tatoeages verspreid op haar lichaam. Ze kleedt zich vaak meisjesachtig/vrouwelijk en houdt ervan om hakken te dragen. Ook houdt ze ervan om zich op te tutten en haar haren te doen.
    Karakter: Felicia is een mooi, vrolijk en sociaal meisje. Ze maakt snel vrienden en zal voor hen ook door het vuur gaan. Felicia vertrouwt snel mensen, en is een beetje naïef. Ze ziet altijd overal het beste in, en zelfs in de slechtste mensen kan ze nog een goed puntje vinden. Hierdoor heeft ze ook wel een vrienden groepje met verkeerde mensen. Jongens met een crimineel verleden en meisjes die geen feest of gevecht uit de weg gaan. Felicia is ook wel zo'n meisje. Met drugs en drank is ze niet onbekend, meestal deed ze het niet uit vrije wil maar alleen om erbij te horen. Feesten vind ze wel leuk, en het liefste gaat ze elk weekend wel een keer uit. Op school is ze nooit de beste geweest, meestal was ze te druk bezig met vrienden en feesten. Haar reputatie op school vind ze belangrijk, en ze hoort daardoor ook zeker bij het populaire groepje, waar iedereen bij wil horen. Diep van binnen weet ze dat ze niet zo is, en heeft ze ook zeker wel een zachte kant. Een zachte kant die mensen wil helpen, en het beste voor iedereen wil. Iets compleet anders als de harde kant die ze op school en op straat laat zien, maar ach, alles voor een goede reputatie. Felicia is wel een meisje wat snel jaloers word, wat van haar is, is van haar, en dat zal ook zo blijven als dat aan haar ligt. Felicia heeft een jonger zusje van 14, ze hebben best vaak ruzie maar als het er op aankomt zijn het twee handen op een buik en doen ze alles voor elkaar.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 23:23 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sidestap schreef:
    Alsjeblieft, zeg me dat het gèèn Larry wordt. Daar heb ik genoeg van.


    Why not? Lieke en ik zijn daar goed in. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Why not? Lieke en ik zijn daar goed in. ^^


    Waarom wel? Er zijn zoveel RPG's met "Larry Stylinson". Ik word er doodziek van. Als jullie willen dat Larry ooit echt wordt, prima. Als jullie het gewoon leuk vinden om te spelen, mij best. Maar ik smeek het je. Niet in deze RPG. Ik heb gewoon helemaal genoeg van dat "Larry"-gedoe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben het eigenlijk wel eens met Sidestap aangezien karet bijna in iedere RPG is...
    Mijn rol is trouwens af (:


    I'm finally back, Finally after a Year break