• -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:25 ]

    Arme Brookie die het niet wist. Ik ga waarschijnlijk een twitcam doen als ik alleen thuis ben, vind ik leuk.

    Euhm, de naam maakt me namelijk niet zoveel uit, vind ze beiden wel goed :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Trein? Vanuit school ? (krul)


    Ik zit zo'n driekwartier in de trein vanuit school. Bij mij in de buurt zijn genoeg scholen, maar ik zit op een speciale toneelschool. Op de fiets is dat zo'n anderhalfuur rijden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik doe er dus zo'n drie uur over om heen en terug te fietsen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    (...)

    Ik zit zo'n driekwartier in de trein vanuit school. Bij mij in de buurt zijn genoeg scholen, maar ik zit op een speciale toneelschool. Op de fiets is dat zo'n anderhalfuur rijden.


    Ik wist wel dat je op een toneelschool zit, maar dit ook weer niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat je op een toneelschool zit, maar dit ook weer niet.


    Dus nu weet je het (: En dan heb je nog die paar weken per jaar dat ik zo'n drie keer in de week moet nablijven. In totaal ben ik dit jaar één keer geschorst vanwege dat ik vuurwerk op school verkocht, uit België. Schijnbaar mag dat niet, tiehie. En die dagen dat ik na moet blijven komt vooral door Hayden en Jayce.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    (...)

    Dus nu weet je het (: En dan heb je nog die paar weken per jaar dat ik zo'n drie keer in de week moet nablijven. In totaal ben ik dit jaar één keer geschorst vanwege dat ik vuurwerk op school verkocht, uit België. Schijnbaar mag dat niet, tiehie. En die dagen dat ik na moet blijven komt vooral door Hayden en Jayce.


    Lol, woon je dichtbij de grens dan? Ik moet nablijven door achterstand. Nogal irritant (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sidestap schreef:
    (...)

    Dus nu weet je het (: En dan heb je nog die paar weken per jaar dat ik zo'n drie keer in de week moet nablijven. In totaal ben ik dit jaar één keer geschorst vanwege dat ik vuurwerk op school verkocht, uit België. Schijnbaar mag dat niet, tiehie. En die dagen dat ik na moet blijven komt vooral door Hayden en Jayce.


    HAHAHAHAHAHAHAH (': ik heb alleen ooit een rode kaart moeten halen omdat ik de slappe lach had , das nog nieteens zo erg (: bij zes rode kaarten heb je vierkant rooster bij ons ;o

    Lavigna schreef:
    (...)

    Lol, woon je dichtbij de grens dan? Ik moet nablijven door achterstand. Nogal irritant (:


    Nope ^^. Maar ik en Jayce gaan altijd illegaal vuurwerk halen in België ongeveer twee weken vóór oud en nieuw.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Echt iets voor jou. Lol, haha :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alleen nog maar Niall en Liam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja inderdaad, ikben echt dom, ik dacht ik schrijf alvast het topic en sla dan de tekst op zodat ik vanavond niks hoef te schrijven. Anyways, ik heb per ongeluk het topic aan gemaakt ugh. Ik zal later wel de link plaatsen (:

    LOL, ik vind het leuk als iedereen mijn reactie quote ;D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mogen we eigenlijk al beginnen in het topic en hoe zien de kamers eruit.
    Hoe weten de gasten bij wie ze in de kamer zitten. Gewoon een bordje met twee namen erop?
    En mogen we al de eerste reactie plaatsen?? (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Je moet het topic goed doorlezen, ook de spoilers om zo weet je hoe alles eruit ziet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Topic één.

    Het liefst heb ik eigenlijk dat we nog even wachten op Lavigna en quin98 totdat die hun rol hebben ingevuld. Ik heb namelijk het topic soor mijn klunzigheid aangemaakt hehe ^^ (nerd)