• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    – Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    – James Ryan Mirano; Winterwolves.
    – Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    – Arizona Muse Brownley; Bran.
    – Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    – Ansem; Tortura.
    – Grimm Lonehunter; Sixer.
    – Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Nee, het idee is dat ze in de Atlantische Oceaan leven, maar omdat Atlantis ook ergens daar is kan ik ook doen dat daar bewakers zijn.


    Okay (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    - Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 18:47 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    - *Drie*Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 7:06 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol: Wetenschapper
    Naam: James Ryan Mirano
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: James is aardig en probeert zich meestal wel aan te regels te houden, wat hem niet altijd lukt. Omdat hij regels stom vindt. Het liefst breekt hij alle regels, maar hij weet dat er een grens aan zit. James is vaak vrolijk, maar als hij chagrijnig is en je irriteert hem kan hij gemene opmerkingen maken. Hij heeft er daarna soms wel spijt van, maar dat kan hem niet zoveel schelen. Soms kan hij zich heel alleen voelen. Hij vindt niet leuk om met andere mensen over zijn gevoelens te praten. Als iemand hem het advies zou geven om naar een psycholoog te gaan, dan wordt hij boos. Veel vrienden heeft hij niet, maar de vrienden die hij heeft daar houdt hij van en doet er alles aan om ze te beschermen. Hij kan het met de meeste mensen wel goed vinden, maar dat betekent nooit gelijk voor hem dat ze zijn vrienden zijn. Hij houdt van zijn familie, maar z’n familie bestaat niet meer. Als mensen naar zijn familie vragen, slaat zijn stemming om en geeft vaak geen antwoord. Hij wil niet over zijn familie praten. Vooral niet met onbekende mensen. Hij veroordeelt mensen niet gelijk als hij ze ziet. Al weet hij wel snel of hij het mensen goed kan vinden. Voor de rest houdt hij van oude mythen, en is blij met de baan die hij heeft.
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]


    James heeft halflang haar dat eerder zwart is dan donker bruin. Hij heeft donkerbruine ogen die in de verte zwart lijken. Hij draagt vaak kleren die hem makkelijk zitten, maar hem er toch goed uit laten zien.
    James heeft geen bril, en daar is hij heel erg blij mee.
    Hij is redelijk gespierd, maar niet zo dat het lelijk is.
    Extra: -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @ Winterwolves: Haha, 3 x? Quizlet deed zeker weer langzaam? :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    @ Winterwolves: Haha, 3 x? Quizlet deed zeker weer langzaam? :'].


    Ja, veel te langzaam. -_-


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol: Wetenschapper
    Naam: Arizona Muse Brownley
    Mensen noemen haar meestal Ari, afgekort van Arizona, of in enkele gevalen Muse, haar tweede naam.
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk:  Ari is erg veranderd sinds Adam haar heeft verlaten. Hoewel ze het niet laat merken, is ze er een stuk onzekerder door geworden, maar ook wantrouwiger. Vroeger vertrouwde ze mensen erg snel. In dat opzicht is het goed dat Adam weg is gegaan, ze is er een stuk minder naïef door geworden. Het duurt nu echter erg lang voordat ze iemand écht vertrouwt. Momenteel zijn de enige mensen die ze vertrouwt: haar moeder -haar vader is al overleden-, haar beste vriendin Katie, haar zus Hazel en haar broer Zane. Doordat haar broer een echte schat is, is Ari gelukkig niet van mening dat alle mannen klootzakken zijn.
    De dingen die Ari doet, die niet met haar werk te maken hebben, doet ze op gevoel. Woorden kwetsen haar nog redelijk snel, maar dat laat ze niet merken, vooral niet omdat ze mensen niet binnen wilt laten.
    Ari kan niet tegen mensen die alles altijd maar uitstellen. Zelf doet ze dingen gelijk wanneer ze er tijd voor heeft, des te eerder ze er vanaf is. Ze houdt dan ook vaak 'to do-lists' bij. Het geeft haar een goed gevoel wanneer ze dingen op die lijst kan wegstrepen. Ari vindt het ook fijn om zulk soort lijstjes te maken, omdat ze dan het gevoel heeft dat ze nog controle heeft. Ze vindt het echt verschrikkelijk wanneer ze ergens geen controle over heeft en wanneer ze geen controle meer heeft, dan raakt ze snel in paniek, waardoor ze juist nóg meer de controle verliest.
    Ondanks dat ze graag zelf de controle over iets heeft en mensen snel wantrouwt, werkt ze liever samen met mensen dan dat ze in haar eentje iets moet doen, onder het motto "Vele handen maken licht werk".
    Voor de rest is Ari er goed in zich te focussen op dingen, al zorgt dat er soms wel voor dat ze de omgeving om haar compleet vergeet. Ook vindt ze het leuk om nieuwe dingen te ontdekken en ziet ze het als een uitdaging om mysteries en geheimen te ontrafelen.
    Uiterlijk:



    Arizone is een goed uitziende jonge vrouw, met een lengte van 171 centimeter en een slank figuur. Haar ogen hebben een reebruine kleur, die omlijst zijn door van nature lange, zwarte wimpers. Ari gebruikt wel mascara, zodat haar wimpers nog wat voller worden. Voor de rest gebruikt ze nauwelijks make-up, enkel lipbalsem zodat haar lippen haar volle lippen zacht blijven. Haar lange, steile lokken zijn kastanjebruin en rond haar kruin iets donkerder dan bij de puntjes. Haar rechte tanden heeft ze te danken aan dat ze vroeger 2 jaar lang een beugel heeft gedragen.
    Extra: Arizona heeft een zoontje, Hunter, die nu bijna twee jaar oud is. De vader van haar zoontje is Adam, hij is alleen niet meer in beeld. Hij vertrok zodra hij er achterkwam dat Ari in verwachting was met de reden dat “hij nog niet toe was aan kinderen”. Ari had zelfs nog gezegd dat ze de baby wel weg zou kunnen laten halen, maar Adam vertrok alsnog. Ari besloot de baby toch te houden, iets waar ze nu ontzettend blij mee is, aangezien Hunter zowat het enige lichtpuntje in haar leven is.
    Wanneer Ari moet werken past haar zus op Hunter.
    Ari en Hunter hebben ook een klein katje, Mr Wobbles. Mr Wobbles is vernoemd naar Hunter's lievelingschips: Wokkels, het is echter Wobbles geworden doordat het Hunter niet goed lukte om Wokkels goed uit te spreken en het er uit kwam als Wobbles.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 20:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisjesmeermens reserveren?? Ik probeer haar dan zo snel mogelijk in te vullen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Rol: Meermens
    Naam: Melite (Of gewoon Mel. En Melite was dus een waternimf uit de Griekse mythologie) Curantes (Zorg in het Latijns)
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.] net 20.
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Melite is zorgzaam en erg vriendelijk. Er is iets waar ze echt niet tegen kan: Bevelen opvolgen. Als ze iets moet doen, geeft ze er altijd een eigen draai aan. Ze is ook erg behulpzaam. Ze ziet meestal het goede in iedereen en weigert het slechte te zien. Zo werkt ze zich snel in de problemen door niet te weten wat voor slechte dingen iemand van plan is. Maar als ze bij iemand niet het goede inziet, kan ze erg gemene dingen doen.
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]



    Melite heeft lang bruin haar en lichtgroene ogen. Met staart en al is ze 1.88 meter lang,best klein voor een meermens dus. Ze heeft een oranjeachtige staart. Ze ziet er ook jonger uit dan ze is, dus ook zwakker.
    Extra:

    De rest vul ik iets later in, als ik meer tijd heb. (Dus ook een uitgebreidere naam)

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:15 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mag ik een meermin?


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    SmallDetails schreef:
    Mag ik een meermin?

    Ik neem aan dat je een vrouwelijke personage wilt, dus?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ps. Is ze goedgekeurd??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Yeah, ik vul 'm zo in.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    amy66 schreef:
    Rol: Meermens
    Naam: Melite (Of gewoon Mel. En Melite was dus een waternimf uit de Griekse mythologie) Curantes (Zorg in het Latijns)
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.] net 20.
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Melite is zorgzaam en erg vriendelijk. Er is iets waar ze echt niet tegen kan: Bevelen opvolgen. Als ze iets moet doen, geeft ze er altijd een eigen draai aan. Ze is ook erg behulpzaam. Ze ziet meestal het goede in iedereen en weigert het slechte te zien. Zo werkt ze zich snel in de problemen door niet te weten wat voor slechte dingen iemand van plan is. Maar als ze bij iemand niet het goede inziet, kan ze erg gemene dingen doen.
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]



    Melite heeft lang bruin haar en lichtgroene ogen. Met staart en al is ze 1.88 meter lang,best klein voor een meermens dus. Ze heeft een oranjeachtige staart. Ze ziet er ook jonger uit dan ze is, dus ook zwakker.
    Extra:

    De rest vul ik iets later in, als ik meer tijd heb. (Dus ook een uitgebreidere naam)

    Ik vind het goed dat je meedoet met deze rpg, maar kun je minstens een post maken van 10 zinnen lang? En kun je misschien ook je personage wat uitgebreider beschrijven? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Meermin
    Naam: Elyon Ivoury
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Elyon is altijd al om haar uiterlijk geprezen, maar vond dit zelf niet zo belangrijk. Ze vond het altijd leuker om met jongens om te gaan dan meisjes, en gedraagt zich nog steeds jongensachtig. Ook is ze nogal sarcastisch en kan goed van zich afbijten, maar ze heeft haar hart op de goede plek.
    Uiterlijk:




    Elyon heeft witblonde haren waarin vaak vlechtjes zitten. Vaak zit het wat warrig. Haar ogen zijn heel licht groen/blauw. Haar huid is vrij licht, maar steekt donkerder af bij haar haar dan het eigenlijk is. Ze is eigenlijk best knap, en is zich daar ook van bewust. Ze kan dit tegen mensen gebruiken, maar doet dit niet graag. Ze heeft een donkergroene staart. Met staart is ze ongeveer 1.95 meter lang. Haar haar komt tot net onderaan haar onderrug. Ely ziet er onschuldig uit.
    Extra:

    Ik vul hem later nog wat verder in.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.