• Hello everyone!
    Ik heb toch besloten een bepaald idee uit te werken ook al lijkt het op It's a boy girl thing.

    Dit is het idee:

    Het is het jaar 2050. Mensen zijn steeds verder in de technologie en hierdoor zijn sommige operaties bijna overbodig. Bijvoorbeeld voor mensen die in het verkeerde lichaam zijn geboren. Een professor bedacht dat hier wel een machine voor kon komen, maar er moesten testpersonen komen. Twee tieners, die eigenlijk alleen maar meedoen om te weten hoe het is om in het lichaam van het andere geslacht te zitten, doen mee. Ze vinden het de eerste dag nog grappig, maar in de week die daarop volgt, beginnen ze toch weer te verlangen naar hun eigen lichaam. Dit schijnt echter niet mogelijk te zijn. Ze moeten of een operatie doen waarbij de dood voor 99% het gevolg van is of gewoon zo blijven leven. Ze besluiten de tweede optie te kiezen, maar vinden het nog steeds lastig. Want als de ene helft besluit om de dodelijke operatie uit te voeren zal de ander ook sterven. Dit komt door een technische fout in de machine die zorgt dat het DNA niet geheel klopt. Hier komen ook stemmingswisselingen uit voort en allerlei andere eigenschappen waar de twee tieners niet blij mee zijn. Ook zetten ze elkaar eigenlijk voor gek. De jongen weet namelijk niks van make-up en het meisje weet niks van football. Ze besluiten vrienden te worden en leren elkaar alles over wat ze van elkaar moeten weten. Zal er een liefde of haat relatie tussen deze twee mensen komen?


    Nu is dit idee allemaal wel klaar enzo, maar ik moet het nog wat meer uitwerken. Hier heb ik ook een titel voor nodig zodat ik mijn cover kan maken. Dus kom maar op met de ideeën!
    Het liefst wil ik een Nederlandse titel trouwens c:


    26 - 02 - '16

    Nou ja zeg, heeft echt niemand een idee? :c


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt geen idee, maar kan je me waarschuwen wanneer je begint? X

    - Zinloos verlangen
    - Dwaas verlangen
    - Misplaatst
    - Melancholie

    Meer kan ik niet verzinnen. :') Waarschuw je me?


    You are beautiful, you are love.

    Misplaatst vind ik een hele goede c:

    En ik zal jullie beiden waarschuwen

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:43 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt behoorlijk inspiratieloos wat titels betreft, op het moment. Iets met wisselen? Maar wat? Hmm.
    Ik ga er even over nadenken en als er nog iets interessants in me op komt laat ik het wel weten. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Thank you c:


    26 - 02 - '16

    Hahah dat verhaal lijkt me echt leuk :O !! Wil me me PB'en als hij online staat?

    Nu even een titel-brainstormsessie...
    Yes, I'm the wrong person!
    Yes, I'm in the wrong skin!
    Are isn't who you were.
    Where am I?
    You and me shouldn't be together
    Are is the fault