• Ik wil mijn haar graag in verschillende kleuren (roze, blauw, groen... etc) Nu weet ik dat dat met pastelkleuren kan, maar is er ook een andere mogelijkheid??

    Thanks for watching!

    Luvyaall -xXx- nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ja, natuurlijk. Gewoon naar de kapper en vragen of ze dat doen. Het blijft alleen niet zo lang en is best duur.


    Your make-up is terrible

    Alles kan, zolang je het maar vraagt aan de kapper. :Y)

    Michonne schreef:
    Ja, natuurlijk. Gewoon naar de kapper en vragen of ze dat doen. Het blijft alleen niet zo lang en is best duur.


    Dat is nu juist het probleem: Ik kan er niet veel geld aan uit geven:(


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Bieberen schreef:
    Alles kan, zolang je het maar vraagt aan de kapper. :Y)


    Me oma en moeder zijn allebei kapsters


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Dat is nu juist het probleem: Ik kan er niet veel geld aan uit geven:(


    Dan heb je een probleem ja. De kleuren zelf kopen is ook niet zo goedkoop, ze blijven vaak korter zitten maar je kan ze wel zelf weer bijverven.


    Your make-up is terrible

    Je kan het ook zelf doen. Koop een pot verf van Panic Manic en you can do it yourself! ~ dat heb ik in ieder geval gedaan.


    | Reality is for people that lack imagination |

    nachtkat schreef:
    (...)

    Me oma en moeder zijn allebei kapsters


    Vraag het dan aan hen in plaats van aan ons.


    Your make-up is terrible

    Kapper, maar helaas kost het veel geld en blijft het kort zitten.
    Ik weet wel een site waar je het kun kopen, maar het is wel afwasbaar. Maar 1 zo'n kleur potje kost ook erg veel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ichiya schreef:
    Je kan het ook zelf doen. Koop een pot verf van Panic Manic en you can do it yourself! ~ dat heb ik in ieder geval gedaan.


    Daar zat ik al wel aan te denken, en die neemt een vriendin van me moeder mee vanuit Holland, maar ik kan gewoon geen 2 maanden wachtenxd


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Michonne schreef:
    (...)

    Vraag het dan aan hen in plaats van aan ons.


    Al gedaan, maar die doen niets met huis, tuin en keukenspullen


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Met krijt. :3 Alleen is dat enkel voor highlights... Nou ja, met krijt kun je wel eerst kijken of het je staat.


    Reading a good book is like taking a journey.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Daar zat ik al wel aan te denken, en die neemt een vriendin van me moeder mee vanuit Holland, maar ik kan gewoon geen 2 maanden wachtenxd


    Je kan het misschien ook op Ebay bestellen?



    Dit is misschien ook handig? Je kan dat spul er zo weer uitwassen. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Praelectio schreef:
    Met krijt. :3 Alleen is dat enkel voor highlights... Nou ja, met krijt kun je wel eerst kijken of het je staat.


    Dat is ook precies wat ik wil:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Dat is ook precies wat ik wil:)


    Dan moet je het proberen met stoepkrijt. :') Op de Disney Channel van YouTube was er nog een filmpje over.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dan moet je het proberen met stoepkrijt. :') Op de Disney Channel van YouTube was er nog een filmpje over.


    Oeh, dat ga ik proberen!! *Kijkt op youtube voor een filmpje*


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.