• Zoals jullie misschien al hebben gemerkt, zit ik al een tijdje behoorlijk slecht in mijn vel. Zeker de weken voor en na de kerst was het bar en boos met mij. Ik slikte een pil die niet veel goeds deed aan mijn hormoon systeem. Ik reageerde over emotioneel en was de hele tijd moe. Na de kerst hadden we op school weer de test weken en deze hoefde ik maar deels te maken. Toch bleef de vermoeidheid, ondanks dat ik ben gestopt met die pil. Nu weet ik sinds 3 à 4 weken dat ik in die tijd hoogst waarschijnlijk ook nog een Pfeiffer had. Mijn school gaat hier goed mee en ik praat nu wekelijks met een counselor. Maar mijn echte probleem ontstaat bij het samenwerken in groepen. Ik had hier altijd al last van, maar het lijkt steeds erger te worden. Ik heb al last van perfectionisme en mijn emotionele buien helpen er ook niet echt bij. We zitten bij één vak in een groep met 7 mensen (deze werden ingedeeld) voor een project van acht personen. Laat er nou, buiten mijzelf, één persoon zijn die ook meewerkt. De rest doet gewoon totaal niets. Afgelopen maandag was ik uitgeroosterd omdat ik nog steeds rust nodig heb en zij hebben gewoon totaal niets bij dat vak gedaan terwijl we nog drie lessen hebben en nog niet eens op de helft zijn. Nu zitten we in een groepsgesprek op whatsapp en doen ze net of het allemaal maar mijn probleem is, en dat ik het allemaal maar moet doen terwijl ik het hele project al in grote lijnen heb uitgewerkt. Ik ben deze mensen zo zat want het is wel een kwart van mijn eindexamencijfer.

    Sorry, maar ik moest het gewoon even kwijt. Normaal ben ik niet zo van de 'zeurtopics' maar ik had het echt niet meer. Ik hoop dat jullie iets van mijn verhaal snappen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arme Demi, ik herken sommige dingen wel :/
    Je kan altijd bij me terecht ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is echt vervelend. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Sterkte.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou dat van je groep eens voorleggen bij de docent. Wellicht kan hij/zij er iets aan doen of er in ieder geval iets van zeggen. Het is namelijk niet alleen jouw probleem, het is zeker ook hun probleem! Zij horen net zo goed mee te werken aan het project. Ik zou dit echt eens bespreken met de docent, zo snel mogelijk, en de situatie uitleggen. Het is ook logisch dat je nog steeds rust nodig hebt, vooral als je nog niet helemaal hersteld bent van pfeiffer.. Maar dat wil niet zeggen dat je groep niets hoeft te doen, terwijl jij afwezig bent. Dat van die groepswhatsapp is ook onzin, zij zijn ook lid van de groep, dus jij moet het zeker niet allemaal doen. Het heet niet voor niets een GROEPSwerk, anders was het wel individueel geweest! Pff, ik kan niet zo goed tegen zulke mensen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Folklore schreef:
    Dat is echt vervelend. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Sterkte.


    i put the fun in funeral

    Folklore schreef:
    Dat is echt vervelend. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Sterkte.


    26 - 02 - '16

    N'aww, Deem, dat is echt kut. Kun je er niet mee naar de leraar ofzo, aangezien het zoveel effect heeft op je cijfer?
    *hugs*


    ars moriendi

    Folklore schreef:
    Dat is echt vervelend. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Sterkte.


    + maak een lijst van wie wat gedaan heeft voor het project, dan kun je op school aantonen dat de anderen niet meewerken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ken je probleem Deem, die kut aso's uit m'n oude klas hebben dat ook geflikt bij mij, alleen heb ik het gewoon toen links laten liggen omdat ik wist dat ik wegging. Hele preek daarover gehad en zo, maar als ik jou was zou ik echt even die leraar een mailtje sturen, want zo werkt het natuurlijk niet heh. Als jij alles al in grove lijnen hebt uitgewerkt, vind ik dat ze de rest maar lekker zelf uit moeten zoeken. Ze mogen ook wel een beetje rekening houden met jouw gezondheid! (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 maart 2013 - 22:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Herkenbaar.
    Ik zou het project gewoon maken met degene die wel meewerken en de namen van degene er niet boven zetten. Doe je niets, komt je naam er niet op en kun je zelf wat gaan regelen, klaar. Zo gaat dat bij mij.
    Overigens heel veel beterschap en sterkte. Ik weet hoe het is om wel naar school te willen, maar niet te kunnen wegens ziekte.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aw, nee dat is zo vervelend. Heel herkenbaar.
    Ik zou inderdaad, zoals hier gezegd wordt, proberen bewijzen aan je leerkrachten dat je wel je best wilt doen maar dat het niet alleen gaat (en dat hoort ook niet zo, in een groepswerk)

    Verder staan mijn gb, pb en fb altijd voor je open (flower)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Folklore schreef:
    Dat is echt vervelend. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Sterkte.


    Bad decisions make good stories.