• ‘Om de bewoners van Panem eraan te herinneren dat de macht van het Capitool oneindig is, zullen er dit jaar opnieuw vier tributen per district de Arena ingaan.’
    De meningen over de vierde Kwartskwelling zijn verdeeld, vooral in de armere districten. Het is vijftig jaar geleden al gedaan en dus saai, onorigineel. De één is verontwaardigd dat er opnieuw dubbel zoveel gezinnen worden verscheurd, de ander is alleen maar blij dat het Capitool geen ergere martelingen heeft bedacht. In de beroepsdistricten ontstaan kleine opstootjes uit protest tegen het gebrek aan spektakel, maar dat maakt allemaal niets uit. De Spelen draaien immers om het vermaak van het Capitool… en dat vindt het prachtig.
    De inwoners van het Capitool weten namelijk wat de mensen uit de districten niet weten: vijftig procent van de tributen van de honderdste Hongerspelen is niet menselijk.


    Twee van de tributen van elk district zijn mutilanten, gecreëerd door de Spelmakers om de 100e Hongerspelen onvergetelijk te maken. Dit wordt pas aan het publiek in de districten bekend gemaakt wanneer de tributen de Arena ingaan, om te voorkomen dat die te weten komen dat ze omringd zijn door monsters. Het is de bedoeling dat je een tribuut, een mentor of een stylist aanmaakt. De mutilanten worden ook gewoon gespeeld, aangezien die zelfstandig denken. Verder in de beginpost wordt alles duidelijker uitgelegd.



    Jane en John Doe
    Er zijn achtenveertig tributen, maar ik wil niet dat die allemaal gespeeld worden. Dat wordt namelijk alleen maar chaotisch en bovendien krijg je dan het probleem dat niemand al tijdens het bloedbad dood wil, enzovoorts. Hierom zijn er een aantal tributen al ingevuld: Jane en John Doe. In de story kun je oppervlakkige informatie over ze vinden. Jane Doe is de naam die in Amerika (voor de Panem-tijd dus) wordt gegeven aan vrouwelijke lijken die niet geïdentificeerd kunnen worden, de dode mannen worden John genoemd. Hier heb ik het dus van afgeleid.
    Je mag de Doe’s namelijk in principe doden wanneer je wil. Ze zijn naamloze doden, vrij onbelangrijk, en vooral tijdens gevechten waarbij veel mensen betrokken zijn – zoals bijvoorbeeld het bloedbad – mogen die gewoon sterven. Hou het wel realistisch: jouw tengere, schuwe twaalfjarige kan geen gespierde, oudere John Doe uit een beroepsdistrict aan.
    Als jij een leuk idee hebt voor een rol van een bepaald district, maar deze al bezet is door een Doe, moet je dat gewoon zeggen. De kans is heel groot dat je de rol dan toch krijgt, de Doe's zijn namelijk min of meer willekeurig ingedeeld.


    Mutilanten
    Van elk district zijn twee tributen, een jongen en een meisje, in werkelijkheid mutilanten. Ze zijn fysiek gelijk aan mensen en verschillen dus per district – iemand uit district twee is lichamelijk gezien heel anders dan iemand van dezelfde leeftijd uit een arm district. De districtinwoners kennen de mutilanten niet, maar hun gezichten zijn zo gemaakt dat ze iedereen vaag bekend voorkomen. Hierdoor vermoeden ze niets. Fysiek gezien verschillen de mutilanten dus weinig van de echte tributen, maar mentaal zijn er wel degelijk dingen anders.
    Ten eerste hebben de mutilanten sterkere instincten en denken ze minder rationeel na. Eén van de sterkste instincten is het zwijgen over hun mutilant-zijn: ze zullen dit dus niemand vertellen. Bovendien hebben ze last van stemmingswisselingen. Ze hebben redelijk normale gevoelens, waardoor ze ook vriendschap of haat kunnen voelen, maar hun humeur kan snel omslaan.
    De meest opvallende eigenschap is echter toch wel hun speciale kracht. Iedere mutilant heeft een unieke gave om de Spelen wat meer actie te geven. Sommige van de wezens zijn door de Spelmakers gedoemd om niet ver te komen – de Doe’s – en deze hebben dan ook nutteloze gaves zoals onverstaanbaar snel praten of uitzonderlijk goed rekenen.
    Je personage kan niet vliegen en nee, hij of zij wordt ook niet onzichtbaar op commando. De krachten zijn dingen die mensen ook kunnen, maar dan beter. Denk bijvoorbeeld aan een feilloos richtingsgevoel of een talent voor een bepaald wapen. Hou er ook rekening mee dat de mutilanten zo ontworpen zijn dat ze niet onoverwinnelijk zijn: als je personage bijna altijd raak schiet met pijl en boog, is hij of zij hoogstwaarschijnlijk waardeloos met andere wapens. Vul bij de kracht van je personage dus ook in hoe die gecompenseerd wordt.
    Zowel de stemmingswisselingen als de kracht worden onderdrukt door speciale medicatie zo lang de tributen in het Trainingscentrum zijn. Eenmaal in de Arena raken die na een paar uur uitgewerkt, waardoor de Spelen dan pas écht kunnen beginnen.

    Dit klinkt misschien goed uitgedacht, maar in werkelijkheid is dit op de valreep in elkaar gezet door de Spelmakers. De oorspronkelijke Kwartskwelling bleek technisch gezien niet mogelijk en de deadline was erg krap. Hierdoor zijn een aantal langetermijnexperimenten niet uitgevoerd. Het is niet de bedoeling dat de mutilanten de Spelen ook echt winnen, omdat de toeschouwers zich minder met hen kunnen identificeren. Toch hebben ze overlevingsinstincten, behoefte aan vrijheid. Er kunnen vriendschappen ontstaan en wie wil er zijn vrienden nu niet beschermen? Zeker als ze hun eigen doodvonnis ontdekken is de kans groot dat de mutilanten in opstand komen, en dit is waar de grote fout zit.
    De Spelmakers zijn namelijk één belangrijk punt vergeten: sommige mutilanten zijn, zeker wanneer ze samenwerken, misschien niet onder controle te houden.

    Let op! Ik wil niet dat je onmiddellijk ontdekt dat er mutilanten zijn, dat die mutilanten zullen sterven. Het zal in het topic worden gemeld wanneer de tributen erachter mogen komen.


    Arena
    De tributen worden zoals ieder jaar in een cirkel rond de Hoorn de Arena binnengebracht. Als ze om zich heen kijken, zullen ze een woestijn zien, hier en daar begroeid met dor gras, maar grotendeels alleen leeg zand. Tenminste, op het eerste gezicht. Onder de grond bevind zich een grottenstelsel. Hier doorheen loopt een ondergrondse rivier. Het water is drinkbaar, maar er is geen voedsel in te vinden. Ook leven er giftige slangen en spinnen in sommige grotten en gangen. Er zijn drie ingangen. In de grotten is het donker, tenzij je tribuut één van de weinige nachtkijkers te pakken heeft, of een andere, minder sterke lichtbron. Over de woestijn zwerft een roedel coyotes, maar deze komen alleen ’s nachts tevoorschijn en zullen de grotten niet binnengaan. De coyotes luisteren naar commando’s van de Spelmakers, maar kunnen ook zelfstandig werken en hebben geen extra krachten.
    Overdag hebben de tributen bovengronds het druk genoeg met de brandende zon en het gebrek aan drinkwater, want er zijn maar twee oases en die zijn ideaal voor hinderlagen. Wel staan er in beide oases fruitbomen. De woestijn is niet al te groot, je kan hem in een dag doorkruisen. Aan de rand vindt je een heuvelrug, in principe niet al te hoog, maar er zijn zeker nadelen aan dit gebied. ’s Nachts daalt de temperatuur op de pas flink, je vindt bijna om de twee bomen wel een nest Bloedzoekers en bovendien hebben de Spelmakers een aantal onplezierige diersoorten gemaakt die je liever niet tegenkomt. Het kost je ongeveer drie uur om de heuvels over te steken, maar als je tribuut al hongerig, uitgedroogd of gewond is, zal je er langer over doen. Er is geen water te vinden, maar wel een aantal bessenstruiken – zowel eetbare als giftige – en je kan er jagen. Vanzelfsprekend zijn er ook dieren die op jóú jagen.
    Aan de andere kant van de heuvels ligt een spookstad, al is het een kleintje. Het bestaat uit één straat, die eindigt in een rond plein. De natuur lijkt de stad te hebben ingenomen, een deel van de hoofdstraat wordt zelfs volledig gevuld door grote bomen. De huizen zijn vervallen, soms missen er hele muren of delen van de vloeren en het dak, en ze zijn bovendien begroeid met klimplanten en ander onkruid. Er is één waterput met schoon, helder drinkwater in het midden van het plein, verder is er geen zoet water te vinden. Sommige huizen hebben een kleine voorraad met blikken eten, maar die zijn verborgen of moeilijk bereikbaar. De gebouwen hebben meestal vier verdiepingen en de straat is vrij smal, waardoor het makkelijk is om een hinderlaag voor te bereiden.

    De Arena is groter dan normaal omdat er meer tributen zijn. Sommige plekken klinken misschien vrij ideaal, maar besef wel dat de Spelmakers ingrijpen als er echt teveel mensen hun kamp opslaan en er te weinig actie is. Voor alle plekken zijn al plannen uitgewerkt om de tributen op te jagen als ze te weinig doen. Ik heb bewust niet alle boobytraps in de beschrijving gezet, omdat het niet de bedoeling is dat je tribuut altijd uit de problemen blijft.


    Spelmakers
    Om te zorgen dat alles een beetje goed verloopt, hebben we een aantal Spelmakers. Ikzelf ben de Hoofdspelmaker en ik benoem de andere Spelmakers.
    Spelmakers kijken of de regels worden gevolgd, maar zorgen ook dat er iets gebeurt als de RPG dreigt in te zakken, net zoals ‘echte’ Spelmakers dat doen als de Spelen saai beginnen te worden. Ook zijn de Spelmakers in principe de enigen die nieuwe topics mogen openen. Dingen die effect hebben op andere en/of meerdere personages overleg je eerst met een Spelmaker.
    De Spelmakers zijn Essylt, xMockingjayz, Polzer en Mirare , voorlopig houden we het even bij deze vier.

    Lijstje
    Rol: [Tribuut, mentor en stylist zijn opties. Vul voor een tribuut ook in of hij/zij menselijk is of een mutilant.]
    Naam: [Zet je roepnaam en eventuele bijnamen er ook bij.]
    Geslacht: [Die lijkt me wel duidelijk.]
    Leeftijd: [Voor tributen tussen de twaalf en de achttien, stylisten zijn minstens achttien jaar. Hou er rekening mee dat de kans dat een twaalfjarige wordt getrokken kleiner is dan de kans op een oudere tribuut, en dat de jongere kinderen dus in de minderheid zijn. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we allemaal zestien zijn, maar het grootste deel is ouder.]
    District: [De tributen uit één, twee en vier zijn sowieso beroeps. Drie is een twijfelgeval en eventueel kan er ook iemand uit de andere districten bijkomen als die eruit springt bij de training, maar dit is een uitzondering. Maximaal twee ‘extra ’mensen, en dan reken ik de tributen uit drie niet mee.]
    Uiterlijk: [Foto en beschrijving, goed uitgebreid.]
    Innerlijk: [Ook goed uitgebreid.]
    Vaardigheden: [Met welke wapens kan je personage omgaan? Kan hij/zij goed zwemmen, hard rennen of snel klimmen? Vul hier ook in waar hij of zij niet goed in is, en ook dingen die niet in de Arena van pas komen – tekenen, dansen of iets dergelijks – zet je erbij.]
    Kracht: [Alleen voor mutilanten, de regels hiervoor staan in de story.]
    Houding: [Hoe je tegenover de Spelen staat. Ben je vastberaden om te winnen of volledig in shocktoestand sinds je getrokken bent, en ga je meedoen aan het bloedbad bij de Hoorn? De mutilanten weten al dat ze worden uitgeloot, maar dat betekent niet dat ze ermee om kunnen gaan, ook daar zitten bange kuikens tussen. Voor mentoren gaat het hier om hoe ze hun tributen coachen. Laat je ze grotendeels aan hun lot over of push je ze tot het uiterste? Hoe hebben ze hun eigen Spelen verwerkt? Stylisten zijn Capitoolinwoners, als die tegen de Hongerspelen waren geweest, waren ze geen stylist geworden. Ze kunnen de tributen zielig vinden, maar het is niet realistisch als ze de Spelen haten. Hou daar dus rekening mee.]
    Districtaandenken: [Iedere tribuut mag één object meenemen van thuis. Dingen die handig zijn in de Arena worden niet toegestaan.]
    Extra: [Alles dat je verder kwijt wil.]


    Regels
    • Maximaal twee tributen per persoon, dit is dan een jongen en een meisje of een mens en een mutilant. Je mag dan wel nog een mentor of stylist aanmaken.
    • Ik wil geen perfecte personages en om die te voorkomen, wil ik graag dat
    je het lijstje voor je rol uitgebreid invult en niet steeds twee kenmerken noemt.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan. Onvolledige rollen tellen ook als reservering.
    • Ik wil posts van minstens vier regels. Inspiratiegebrek hebben we allemaal wel eens, meld dat dan in het topic, dan proberen we je te helpen. Ook met writersblok blijft het minimum trouwens gelden. Je wordt natuurlijk niet meteen uit de RPG gegooid als je een keer wat woorden te weinig hebt, maar we spreken je er wel op aan.
    • Off-topic tussen [haakjes.]
    • 16+ is toegestaan, maar hou er wel rekening mee dat er overal camera’s hangen. Dit is vooral zo in de Arena maar ook al in het Trainingscentrum.
    • Ruzie tussen personages is natuurlijk prima, maar als er problemen tussen users zijn, vecht het dan niet in het topic uit.
    • Wanneer je langer dan een week niet reageert, kan je personage gedood worden door tributen en Spelmakers, tenzij je dit gemeld hebt.
    • Als een Spelmaker commentaar geeft op iets dat jij doet – dat kan een one-liner zijn of een onrealistische zet van je personage – dan luister je daarnaar. Als je het niet eens bent mag je natuurlijk best reageren, maar de Spelmakers hebben in principe het laatste woord.
    • We beginnen bij 12 ingevulde tributen/mutilanten. Daarna kan je nog inspringen tot ze de Arena ingaan. Rollen die dan nog vrij zijn, worden Doe’s.
    • De tributen komen pas achter het bestaan van de mutilanten wanneer de Spelmakers aangeven dat dit mag. Tot die tijd heb je het niet door, geen uitzonderingen.
    • Als je jouw personage iets wil laten doen dat effect heeft op andere spelers, overleg je dat eerst met de Spelmakers.
    • Alleen de Spelmakers openen nieuwe topics. Als er geen Spelmaker online is, opent degene die het laatst gepost heeft.
    • Wees een beetje realistisch. Er zit geen volautomatisch geweer in de Hoorn en je personage kan niet eeuwig zonder slaap.



    District een – Luxeartikelen
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - Dwigt Bradwick - xAnneS (mutilant)
    - Elouisiana ‘Louise’ Stayfield - xAquamaris (mens)
    - Kelcy Clarcke - DxSalvatore (mutilant)

    District twee – Wapens en mijnbouw
    Mentor:
    Stylist: Mirna Delissa Growenfields - Nyan

    Tributen:
    - Josh Matthew Sky - ZiamStorason (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Ella Grace Swinton - Somesley (mens)
    - Valerie McRyan - Mirare (mutilant)

    District drie – Elektronica
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    -
    - Maria-Louise Elisabeth Clavier - Nyan (mens)
    - Jane Doe (mutilant)

    District vier – Visserij
    Mentor: Lily-Rose Major - xAquamaris
    Stylist:

    Tributen:
    - Orlando Dan Howland - WindySky (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Samantha Jade Carter - xVitae (mens)
    - Lyadan Scarlett Fainne Donovan - Deceiver (mutilant)

    District vijf – Medisch onderzoek (ook genetica valt hieronder)
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - Ethan Canaway - aquafresh (mutilant)
    -
    -

    District zes – Transport
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    - John Doe (mutilant)
    - Gereserveer door Kwijt (mens, tot 25 maart)
    - Jane Doe (mutilant)

    District zeven – Hout en papier
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Ian Camden Woods Essylt (mens)
    - Levi Thomas Authum - Nyan (mutilant)
    - Mirany Erin Archer - Mirare (mens)
    -

    District acht – Textiel en kleding
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    -
    - Gereserveerd door CatieX (mens, tot 25 maart)
    - Jane Doe (mutilant)

    District negen – Graan
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - John Doe (mens)
    - John Doe (mutilant)
    - Amélie 'Am' Brooks - Talpa (mens)
    -

    District tien – Vee
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    - John Doe (mutilant)
    - Clarissa Fain Jonesy - Essylt (mens)
    - Jane Doe (mutilant)


    District elf – Landbouw
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    -
    - Clare Lanea Beleforth - JustMeanXx (mens)
    - Jane Doe (mutilant)

    District twaalf – Steenkool
    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    -
    -
    - May-Belle Delaine - xAnneS(mens)
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:59 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh en!
    Je hebt 2 dingen ingevuld bij kracht, en dat mocht er ook maar één zijn.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Moet ik ook een dossier invullen voor mijn spelmaker of niet?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xMockingjayz schreef:
    Moet ik ook een dossier invullen voor mijn spelmaker of niet?

    Nee, dat is niet nodig. Het gaat er meer om dat je de topics een beetje in de gaten houdt als ik er niet ben, dus nu nog vooral reserveringen regelen of de rollenstory bijwerken, dat soort dingen (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mirare schreef:
    (...)
    Nee, dat is niet nodig. Het gaat er meer om dat je de topics een beetje in de gaten houdt als ik er niet ben, dus nu nog vooral reserveringen regelen of de rollenstory bijwerken, dat soort dingen (:


    Okay :) Is goed... Ben nog steeds pissig op iemand. De trut. Naja. Moeten er nog rollen in de story?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xMockingjayz schreef:
    (...)

    Okay :) Is goed... Ben nog steeds pissig op iemand. De trut. Naja. Moeten er nog rollen in de story?

    Eh, ja, die is nog niet helemaal bij, maar ik ben ondertussen een gedicht aan het zoeken voor de crematie van mijn opa, dus ik heb er zelf niet echt tijd voor. Het zou wel fijn zijn als jij dat even kon doen inderdaad.
    Waarom ben je boos?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    gecondoleerd:(


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    gecondoleerd:(

    Dankjewel (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mirare schreef:
    (...)
    Eh, ja, die is nog niet helemaal bij, maar ik ben ondertussen een gedicht aan het zoeken voor de crematie van mijn opa, dus ik heb er zelf niet echt tijd voor. Het zou wel fijn zijn als jij dat even kon doen inderdaad.
    Waarom ben je boos?


    Ow, een "vriendin" ging mijn sport gisteren belachelijk maken.




    [23-3-2013 20:23:29] Iris Boone: wrm geloofde ik je nou ookal niet dat je durfte te meppen
    [23-3-2013 20:23:58] Maximeღ: weet ik veel
    [23-3-2013 20:24:01] Maximeღ: heb je nie gezegd
    [23-3-2013 20:28:09] Iris Boone: o maar toch geloof iik je niet
    [23-3-2013 20:28:38] Maximeღ: ik durf het wel maar heb geen zin in een uurtje a2 ofzo
    [23-3-2013 20:28:43] Maximeღ: als het moet ga ik jelmer meppen
    [23-3-2013 20:29:03] Iris Boone: jelmer is een klootzak
    [23-3-2013 20:29:25] Maximeღ: idd
    [23-3-2013 20:29:46] Iris Boone: (flex)maar deze heb jij niet
    [23-3-2013 20:29:50] Maximeღ: nee joh
    [23-3-2013 20:29:53] Iris Boone: weet ik zetker
    [23-3-2013 20:29:56] Maximeღ: die zie je niet
    [23-3-2013 20:30:06] Iris Boone: dus heb je ze niet
    [23-3-2013 20:30:23] Maximeღ: die zie je niet als je ze niet aanspant
    [23-3-2013 20:30:52] Iris Boone: klopt maar met (flex) bedoel ik dat je ze ook ziet zonder aanspannen zoals bij joelle
    [23-3-2013 20:31:22] Maximeღ: ja
    [23-3-2013 20:31:28] Iris Boone: of bij mijn benen
    [23-3-2013 20:31:35] Iris Boone: maar dat is te lelijk
    [23-3-2013 20:31:39] Maximeღ: maar bij joelle is het niet normaal
    [23-3-2013 20:31:47] Maximeღ: en jij zit op voetbal
    [23-3-2013 20:32:04] Maximeღ: voor ballet heb je alleen buikspieren, kontspieren en teenspieren nodig
    [23-3-2013 20:32:12] Iris Boone: wat is eigenlijk het nutvan ballet
    [23-3-2013 20:32:24] Iris Boone: karate is hard meppen
    [23-3-2013 20:32:32] Iris Boone: turnen is sterk overal
    [23-3-2013 20:32:37] Iris Boone: voetbal is hard rennen
    [23-3-2013 20:32:42] Iris Boone: wat is ballet
    [23-3-2013 20:32:48] Maximeღ: leuk
    [23-3-2013 20:32:58] Iris Boone: nutteloos of niet[23-3-2013 20:33:00] Maximeღ: NEE
    [23-3-2013 20:33:06] Iris Boone: wat is dan het nut
    [23-3-2013 20:33:16] Maximeღ: GOH
    [23-3-2013 20:33:22] Maximeღ: VAN BALLET WORDT JE ELEGANT
    [23-3-2013 20:33:28] Maximeღ: VAN VOETBAL OF KARATE NIET
    [23-3-2013 20:33:39] Maximeღ: JIJ HEBT MIJ NOG NOOIT ZIEN DANSEN
    [23-3-2013 20:33:41] Iris Boone: van voetbal en karate word je snel
    [23-3-2013 20:33:42] Maximeღ: OF WEL SOMS
    [23-3-2013 20:33:43] Iris Boone: klopt
    [23-3-2013 20:33:47] Maximeღ: DAAROM
    [23-3-2013 20:33:57] Maximeღ: DUS DOE MAAR NIET ALSOF BALLET NUTTELOOS IS
    [23-3-2013 20:33:59] Iris Boone: je bent nooit op een fuif en als je er bent dans je niet
    [23-3-2013 20:34:09] Maximeღ: WANT DAAR HEB JE OOK FUCKING VEEL CONDITIE VOOR NODIG
    [23-3-2013 20:34:15] Iris Boone: ben je boos
    [23-3-2013 20:34:20] Maximeღ: NEE JOH
    [23-3-2013 20:34:21] Maximeღ: JE MEENT HET
    [23-3-2013 20:34:33] Iris Boone: oh heb ik kleine maxiempie boos gemaakt
    [23-3-2013 20:34:41] Iris Boone: wat zonde
    [23-3-2013 20:35:24] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:25] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:26] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:26] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:26] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:26] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:26] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:27] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:27] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:27] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:27] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:27] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:28] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:28] Iris Boone: ff
    [23-3-2013 20:35:28] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:29] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:29] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:29] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:29] Iris Boone: f
    [23-3-2013 20:35:33] Iris Boone: zo
    [23-3-2013 20:35:46] Iris Boone: waarben je nu
    [23-3-2013 20:35:52] Iris Boone: durf je niet meer te praten
    [23-3-2013 20:35:55] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:35:55] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:35:56] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:35:57] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:35:58] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:35:59] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:00] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:01] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:02] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:02] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:03] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:04] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:04] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:05] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:06] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:07] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:07] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:09] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:10] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:21] Iris Boone: of kijkt je mamatje nu mee
    [23-3-2013 20:36:23] Iris Boone: ? ? \
    [23-3-2013 20:36:24] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:25] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:26] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:26] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:29] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:31] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:32] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:32] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:33] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:34] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:34] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:35] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:36] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:37] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:37] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:37] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:39] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:40] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:42] Iris Boone: ?
    [23-3-2013 20:36:49] Iris Boone: zo hey maxie kom je nog



    Het hele skypegesprek van gisteren.

    Gecondoleerd trouwens. Sorry dat ik je lastigval met mijn problemen. Die van jou zijn groter


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @Mirare sterkte<3
    @xMockingjayz das niet nice van je vriendin^^
    maar dansen is indd gwn super(:
    ik doe modern&hiphop


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xVitae schreef:
    @Mirare sterkte<3
    @xMockingjayz das niet nice van je vriendin^^
    maar dansen is indd gwn super(:
    ik doe modern&hiphop


    Ik zou iig niet graag zo'n vriendin hebben...
    Ik heb ook wel eens geprobeerd te leren dansen, maar dat trok op niets...
    Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nutteloos is, tis mooi.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat is kut inderdaad, klinkt niet echt als een goede vriendin om eerlijk te zijn. Ik hoop dat het snel beter gaat, maar we gaan wel een beetje off-topic.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:39 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    xVitae schreef:
    @Mirare sterkte<3
    @xMockingjayz das niet nice van je vriendin^^
    maar dansen is indd gwn super(:
    ik doe modern&hiphop


    Ik doe Klassiek, Modern en Jazz ballet. Ik weet gewoon niet meer wat ik met haar moet doen! Ze zegt dat als ik in bandshit ga rondlopen en gothic kleren dat ze dan mn vriendin niet meer is, dan respecteert ze dat ik een eigen stijl heb en nu zegt ze dit weer


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xMockingjayz schreef:
    (...)

    Ik doe Klassiek, Modern en Jazz ballet. Ik weet gewoon niet meer wat ik met haar moet doen! Ze zegt dat als ik in bandshit ga rondlopen en gothic kleren dat ze dan mn vriendin niet meer is, dan respecteert ze dat ik een eigen stijl heb en nu zegt ze dit weer


    Ik zou in jouw plaats waarschijnlijk óf keihard terugzeiken, maar op de irritante manier, niet boos. Óf haar negeren tot ze weer een beetje normaal doet.


    Btw... Wat voor bandshirts? :3


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jongens, kunnen jullie dit gesprek anders even naar GB verplaatsen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh ja, beter idee.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.