• Huehuehue




    - Lovely WAG's -
    Charissa - Amy - Claire - Naomi - Demi - Sanne


    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:08 ]


    ars moriendi



    I want this man. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:



    I want this man. :9~

    Guuurl, you can go spam some moar.


    ars moriendi

    Die namenlijst though he, ik weet nog dat we met zoveeeel waren omy, was echt crazy shit, we hadden soms gewoon één topic in één dag vol. Hahaha, echt ongelofelijk zeg en nu zijn we nog maar met z'n zessen over. Is zo apart eigenlijk en damn Claire, die foto op facebook omy, HAHAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wow, ik heb dit topic zo ontzettend gemist! Maandje of twee geleden plaatste ik hier nog eens een reactie, maar jullie waren allemaal druk met andere dingen, I guess (: Ik ben Manon trouwens, misschien kennen jullie me nog?


    The truth may be orange!

    Prinsloo schreef:
    Die namenlijst though he, ik weet nog dat we met zoveeeel waren omy, was echt crazy shit, we hadden soms gewoon één topic in één dag vol. Hahaha, echt ongelofelijk zeg en nu zijn we nog maar met z'n zessen over. Is zo apart eigenlijk en damn Claire, die foto op facebook omy, HAHAHAHA.

    omfgg echt he. <3 Hahaha, alleen de bazen zijn overgebleven :'D Vind het tof dat we een whatsapp groepschat hebben nu, al mis ik dit topic stiekem wel.



    AND YOU'RE SO WELCOME. :'D Ik moest meteen aan jou denken bij die post, lololol. Tsja, blijft jouw Dushi hè. =$


    ars moriendi