• Huehuehue




    - Lovely WAG's -
    Charissa - Amy - Claire - Naomi - Demi - Sanne


    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:08 ]


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    (...)

    De griep is idd echt kut ja! Ik dacht echt dat het me voorbij zou gaan, mja niet dus. Als ik eten ruik of wat dan ook met een raar geurtje dan krijg ik echt kotsneigingen:S En ik heb het steeds warm/koud en toen ik vanmorgen mijn temperatuur gemeten heb had ik 39.3.

    Dus alle symptomen zijn echt griep:( Maar ik ga morgen ook nog niet naar stage hoor. En wrs komt morgen mijn broertje of zusje:D Ik hoop echt op een zusje:$

    Echt? Aaaah, super!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Echt? Aaaah, super!


    Yess:D Eindelij, hihih ik hoop echt op een zusje want ik heb al 2 broertjes xD


    ~

    Ohhh wat leuk! Hou ons op de hoogte! (:

    En omg, ik huilde net echte tranen bij de eenna laatste aflevering van seizoen van the Walking Dead. Mijn god, dit heb ik nog nooit met een serie gehad. It's killing me. ='(


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ohhh wat leuk! Hou ons op de hoogte! (:

    En omg, ik huilde net echte tranen bij de eenna laatste aflevering van seizoen van the Walking Dead. Mijn god, dit heb ik nog nooit met een serie gehad. It's killing me. ='(


    Komt goed(flower)

    En heb je serieus nog nooit gehuild bij een serie:O Ik huil echt heel erg vaak bij series en films:$


    ~

    Nee, alleen bij the Walking Dead pas. Dit raakte me echt keihard gewoon. Zo raar hoe je je aan fictieve personages kunt gaan hechten. :'/


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nee, alleen bij the Walking Dead pas. Dit raakte me echt keihard gewoon. Zo raar hoe je je aan fictieve personages kunt gaan hechten. :'/


    Ik ben echt heel erg emotioneel:$ Zelf als ik boek lees kan ik me helemaal inleven, net alsof ik in het verhaal mee doe en ik jank ook echt zo maar om iets. Soms moet ook wel zo opeens als ik in bed lig:$


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Ohhh wat leuk! Hou ons op de hoogte! (:

    En omg, ik huilde net echte tranen bij de eenna laatste aflevering van seizoen van the Walking Dead. Mijn god, dit heb ik nog nooit met een serie gehad. It's killing me. ='(

    Ik had dat laatst met Degrassi, mijn lievelingspersonage pleegde zelfmoord, echt serieus, ik moest zo hard janken. Ik zag het al aankomen eigenlijk, maar alsnog, het raakte me zoo erg. Ik heb echt heel die fucking aflevering zitten huilen en trillen, fml.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ik had dat laatst met Degrassi, mijn lievelingspersonage pleegde zelfmoord, echt serieus, ik moest zo hard janken. Ik zag het al aankomen eigenlijk, maar alsnog, het raakte me zoo erg. Ik heb echt heel die fucking aflevering zitten huilen en trillen, fml.

    Ohh, dat is zo erg he! Zo gestoord hoe hard een personage je kan raken. In the Walking Dead zocht Daryl naar zijn broer Merle, maar toen hij hem gevonden had, was hij een Walker geworden. Echt, die emotie toen hij zich het besefte dat zijn broer, die altijd alles aan kon en waar hij zo tegenop keek dood was.. Unreal.
    /allthefeels


    ars moriendi



    lawl. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:



    lawl. :Y)

    Patrick <3 hahaha
    Nice gif (:

    Omg, ik zie net topic 43 ofzo? Check in die beginpost hoeveel mensen we toen nog hadden, hahaha :'D Alleen de beste blijven over.

    Klik!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 0:16 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:



    lawl. :Y)


    Heaa z´n slechte coureur is Sami niet(joehoe) (flower)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Omg, ik zie net topic 43 ofzo? Check in die beginpost hoeveel mensen we toen nog hadden, hahaha :'D Alleen de beste blijven over.

    Klik!


    Er zijn sws 7 mensen weg! Nooit meer iets van gehoord, zomaar opeens waren ze weg(joehoe)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Er zijn sws 7 mensen weg! Nooit meer iets van gehoord, zomaar opeens waren ze weg(joehoe)

    Bunch of losers.


    Sami ziet er idd wel uit alsof hij weet wat hij doet, haha. x)


    ars moriendi

    Guys, Bayern kan vandaag landskampioen worden =D Als ze winnen van HSV en Dortmund faalt tegen Stuttgart, zijn we na 27 competitiewedstrijden landskampioen (record)! =D
    Half 4 is de wedstrijd Dortmund-Stuttgart en om half 7 Bayern-HSV dus vanavond kan het gewoon asjglrkgj. WISH ME LUCK. Of hen in elk geval, lolol!
    En dan dinsdag tegen Juv, daaammn D: Het is zo spannend allemaal!


    ars moriendi