• Sinds dit jaar zit ik bij een meisje in de klas, fantastisch kind hoor, daar niet van, maar God, ik wist niet dat mensen zo lui konden zijn. Ik ben zelf al best een extreem geval, maar zij slaat echt alles.

    We hebben al aardig wat schoolprojecten samen gedaan dit jaar en nog geen een is ooit op tijd ingeleverd. We verzonnen altijd wel een goede smoes waardoor we uitstel kregen, maar zelfs dan was het vaak nog last minute afgeraffeld. Deze maand hebben we opeens twee presentaties en een PO en ik had echt voorgenomen hier eens op tijd aan te beginnen. Aangezien zij een bèta profiel heeft en ik maatschappij, stelde ik voor dat ik alvast aan het maatschappijleer PO zou beginnen en dat zij dan eens naar de ANW (algemene natuurwetenschappen) presentatie zou kijken. Nou, uiteindelijk heb ik dat hele PO in mijn eentje gemaakt, want zij had het écht heel druk met ANW.
    Dit weekend heb ik grotendeels besteed aan het maken van een andere presentatie, die voor levo. Alweer in mijn eentje, want zij was druk met ANW 'bezig'. Ik was er niet echt blij mee dat ik weer alles in m'n eentje moest doen, maar hee, ze beloofde me toch dat ze dit weekend de ANW presentatie af zou hebben? Fout. Toen ik gister op school kwam, vertelde ze me dat ze hem bíjna afhad en toen ik vroeg of ze in de middag kon sturen wat ze tot nu toe had, knikte ze een beetje twijfelachtig. Helaas was ze dit 'vergeten'.
    Morgen is de presentatie al, en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb haar de hele middag lopen bellen tot ze eindelijk eens opnam. Well, guess what? "Ja, ik kan nog niets sturen, heb het allemaal handgeschreven, dus ik moet eerst alles overtypen."
    Yeah right. "O, kan je dan op z'n minst de presentatie sturen?"
    "Presentatie?"
    "Ja, de powerpoint."
    "Die heb ik nog niet."
    Duuuude, wat heb je dan al die tijd lopen doen? D: Je hoeft mij echt niet wijs te maken dat ze alles op papier heeft lopen schrijven, da's echt een zwakke smoes. Ik ben nu dus aardig pissed en weet niet echt wat ik moet doen. 't Is niet erg leuk om een beetje dom stotterend voor de klas te staan en vervolgens een onvoldoende te krijgen voor een belangrijke presentatie. Één ding weet ik zeker: ik doe nooit meer een project met haar :/.

    You know what I'm talking about?

    Edit: Uiteindelijk hebben we het gewoon afgekregen. Wat laat weliswaar, maar beter laat dan nooit. Gelukkig heb ik geen moeite met leren en wist ik alles nog in de avond in mijn kop te stampen. Dit was haar helaas niet gelukt, ze stond daar maar een beetje wat te stamelen x'D. De gezichten van mijn klasgenoten waren onbetaalbaar toen ze het therapeutisch en reproductief klonen probeerde uit te leggen. Ik moest mijn best doen niet in lachen uit te barsten.
    Het ging dus niet ongelofelijk goed of zo, en ik verwachtte al niet zo'n hoog cijfer. Toch is er kennelijk iets gebeurd waardoor de leraar ons ontzettend mag, want hij zei dat we minstens een 8 hebben o.o Serieus, dat hebben we echt niet verdiend :'D. Vind het ook zo lullig voor de leerlingen die wel een mooie, goed voorbereide presentatie hadden gehouden en een lager cijfer hebben, maar ach. Ik heb geloof ik geen presentaties meer dit jaar, maar ik heb mijn lesje wel geleerd. Of zij dat ook heeft, betwijfel ik sterk.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:21 ]


    i put the fun in funeral

    Absolutely. Al moet ik zeggen dat ik zelf ook heel vaak smoesjes heb lopen te bedenken om onder belangrijke dingen te komen. :'D
    Soort van faalangst, want ik wilde het perfect kennen, maar aan de andere kant was ik te lui om er echt goed voor te zitten. Sinds dit jaar ben ik wel heel erg veranderd, ik lever alles op tijd in en ik verzin geen smoesjes meer.
    Zij krijgt haar keerpunt ook nog wel, let maar op. :Y) Tot die tijd; geen PO's met haar doen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En daarom zoek ik altijd precies uit met wie ik wel of niet wil werken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En daarom zoek ik altijd precies uit met wie ik wel of niet wil werken :Y)


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Absolutely. Al moet ik zeggen dat ik zelf ook heel vaak smoesjes heb lopen te bedenken om onder belangrijke dingen te komen. :'D
    Soort van faalangst, want ik wilde het perfect kennen, maar aan de andere kant was ik te lui om er echt goed voor te zitten. Sinds dit jaar ben ik wel heel erg veranderd, ik lever alles op tijd in en ik verzin geen smoesjes meer.
    Zij krijgt haar keerpunt ook nog wel, let maar op. :Y) Tot die tijd; geen PO's met haar doen. :'D


    Ik ook hoor, maar dat zijn dan tenminste zelfstandige dingen en niet dingen waar ik een ander ook mee heb .__.


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    En daarom zoek ik altijd precies uit met wie ik wel of niet wil werken :Y)


    Er zit een heel aardig meisje in mijn klas die altijd haar werk keurig netjes op tijd af heeft. Ze heeft nooit iemand om mee samen te werken, dus ik snap van mezelf niet dat ik nooit voor haar heb gekozen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb er zelf last van, maar ik ben er dit jaar heel hard aan het werken. Ik moet ook zeggen dat het bij mij niet zo uit de hand loopt als hier is gebeurd.
    Maar ik snap dat het lastig is. Als ik ook eens een keer iets wil plannen, zodat ik zelf niet meer voor dàt te stressen, vind ik het fijn als de ander ook meewerkt.
    Daarom ook dat ik liever alleen werk met zulk soort projecten. Ik had laatst wel met iemand samengedaan en toen had ik een 8, daar was ik wel blij mee :'D
    Succes er nog mee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn hartsvriendin is ook best wel lui en ik zelf eerlijk gezegd ook wel.
    maar wij doen altijd de laatste 3 dagen heel veel en krijgen het altijd nog voor elkaar maar bij ons gaat het er ook vooral om dat je het samen doet want dan krijg je het wel af.
    Ik zal hier mee naar een leraar gaan en haar maar blijven stalken dat ze tenminste iets heeft!
    Moet het trouwens een lange presentatie zijn?
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Je weet dat ze lui is, waarom doe je dan zoveel Po met haar?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben zelf ook een uitsteller, maar als ik met iemand samenwerk probeer ik het altijd wel sneller af te hebben, sowieso de dag vantevoren. Beetje lullig van haar.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 16:44 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nomen schreef:
    Ik heb er zelf last van, maar ik ben er dit jaar heel hard aan het werken. Ik moet ook zeggen dat het bij mij niet zo uit de hand loopt als hier is gebeurd.
    Maar ik snap dat het lastig is. Als ik ook eens een keer iets wil plannen, zodat ik zelf niet meer voor dàt te stressen, vind ik het fijn als de ander ook meewerkt.
    Daarom ook dat ik liever alleen werk met zulk soort projecten. Ik had laatst wel met iemand samengedaan en toen had ik een 8, daar was ik wel blij mee :'D
    Succes er nog mee!


    Ik doe het opzich ook liever alleen, maar in mijn eentje voor de klas staan + al het werk in mijn eentje doen (wat ik nu overigens dus toch al doe), vind ik minder x'D.
    En bedankt, zal het nodig hebben ^^'.


    i put the fun in funeral

    SmartBlondie schreef:
    Mijn hartsvriendin is ook best wel lui en ik zelf eerlijk gezegd ook wel.
    maar wij doen altijd de laatste 3 dagen heel veel en krijgen het altijd nog voor elkaar maar bij ons gaat het er ook vooral om dat je het samen doet want dan krijg je het wel af.
    Ik zal hier mee naar een leraar gaan en haar maar blijven stalken dat ze tenminste iets heeft!
    Moet het trouwens een lange presentatie zijn?
    xx


    Jaah, 25 minuten :[. Tenminste, dat vind ik aardig lang.


    i put the fun in funeral

    Wauw, lazyness.. Wat dacht je van een paar keer heel hard slaan? (:


    Bad decisions make good stories.

    Boira schreef:
    Je weet dat ze lui is, waarom doe je dan zoveel Po met haar?


    Tja, dat vraag ik mezelf ook af. Meestal ging zij er gewoon van uit dat ik het met haar zou doen, dan is het zo lullig om te zeggen "nee, ik wil niet met jou samenwerken". (al gaat dat waarschijnlijk wel gebeuren bij een volgend project).


    i put the fun in funeral

    Anarose schreef:
    Wauw, lazyness.. Wat dacht je van een paar keer heel hard slaan? (:


    Haha x'D.
    Ik heb haar wel al een keer letterlijk een schop onder d'r kont gegeven, wat helaas niet echt werkte.


    i put the fun in funeral

    Doet me denken aan een meisje waar ik ooit mee moest samenwerken in de derde... ik heb tot elf uur 's avonds zitten wachten tot zij haar deel van de opdracht naar mij zou sturen, want ze schoot maar niet op. En toen haar stuk eindelijk kwam, waren het drie regeltjes tekst. Toen moest ik zelf nog last-minute haar deel erbij doen ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.