• http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2013/03/drones_kijken_naar_u_op_dit_mo.html

    1984 komt behoorlijk dichtbij.

    Niemand weet wie de opdrachten geeft of waar ze goed voor zijn? Het moeten wel aliens zijn, dan. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeeeeh thanks. Dit kan ik gebruiken voor mijn Engels mondeling, hehe. Dat doe ik namelijk over de vraag of de toekomst van 1984 echt zou kunnen gebeuren in onze toekomst. (:
    Maar ik vind het ook wat vreemd dat niemand weet waar ze goed voor zijn. Kon ik tenminste niet uit de site opmaken. Als je er eens bij stil staat, zijn er best veel 'praktijken' gaande in onze wereld die richting 1984 kunnen sturen. Laats was er op Hart van Nederland ook al een stukje over dat demente mensen in de gaten worden gehouden met camera's. Oké, misschien goed bedoelt, maar toch. Dubbel, erg dubbel.
    1984 is echt zo gek nog niet. Al is het moeilijk om te zeggen of men werkelijk het mind control gedeelte van 1984 waar kan maken. Maar technisch gezien is het zo gek nog niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Parachutes schreef:
    Laats was er op Hart van Nederland ook al een stukje over dat demente mensen in de gaten worden gehouden met camera's. Oké, misschien goed bedoelt, maar toch. Dubbel, erg dubbel.


    Dat doen ze overigens in heel Nederland, of je nou in een stad of op de snelweg zit.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 8:22 ]

    Melonpan schreef:
    (...)

    Dat doen ze overigens in heel Nederland, of je nou in een stad of op de snelweg zit.


    Klopt. Daarom.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mij boeit het echt geen ene ruk. Nou, dan zien ze me door de straten lopen. So what? Ik heb niks te verbergen hoor. Zolang ik thuis nog privacy heb boeit het me echt niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb niks te verbergen hoor


    Hoe vaak steek je je vinger in je neus.? Krab je wel eens aan je kont? Aan je ballen krabben word gezien. Pas op dat je niet gaapt want dan kunnen ze je kleur onderbroek zien. Hoeveel geld heb je trouwens op zak?

    Ik neem aan dat je toch ook wel een beetje privetie zou willen op straat. Ik hou er in ieder geval niet van om constant in de gaten gehouden te worden, zelfs als ik niets te verbergen zou hebben.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Hoe vaak steek je je vinger in je neus.? Krab je wel eens aan je kont? Aan je ballen krabben word gezien. Pas op dat je niet gaapt want dan kunnen ze je kleur onderbroek zien. Hoeveel geld heb je trouwens op zak?

    Ik neem aan dat je toch ook wel een beetje privetie zou willen op straat. Ik hou er in ieder geval niet van om constant in de gaten gehouden te worden, zelfs als ik niets te verbergen zou hebben.

    Te vaak om te tellen. Jup. Maakt me niet uit als mensen het zien, als ik jeuk heb aan mijn ballen krap ik. Ik gaap zo vaak en van mij part mogen ze best mijn onderbroek zien. Ik draag geen cash geld bij me, nooit niet. Ik heb altijd mijn bankpas bij me en daarvan weten ze toch wel wat erop staat.

    Ik heb er echt echt geen problemen mee. Zolang ik mijn hoofd voor mezelf heb en er geen naakt foto's van me op internet komen te staan, vind ik alles best.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 12:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb er echt echt geen problemen mee.


    Totdat men begint met het werken met risicoprofielen. "Maar jij hebt opgezocht hoe je een bom maakt, jij bent een potentiële crimineel, wij sluiten jou maar uit voorzorg op."

    Soms moet je verder denken dan je neus lang is, anders zijn we binnen een paar jaar Noord-Korea V2.

    Melonpan schreef:
    (...)

    Totdat men begint met het werken met risicoprofielen. "Maar jij hebt opgezocht hoe je een bom maakt, jij bent een potentiële crimineel, wij sluiten jou maar uit voorzorg op."

    Soms moet je verder denken dan je neus lang is, anders zijn we binnen een paar jaar Noord-Korea V2.

    Hmmm, dan verbaasd het me dat er nog niemand voor mijn deur stond :Y) Jullie denken allemaal veel te extreem. Zo snel grijpt de politie / FBI / whatever we ook hebben hier in Nederland nou ook weer niet in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, dan verbaasd het me dat er nog niemand voor mijn deur stond :Y) Jullie denken allemaal veel te extreem. Zo snel grijpt de politie / FBI / whatever we ook hebben hier in Nederland nou ook weer niet in.


    http://youtu.be/adZKglqklpU

    Ik raad het je aan om die documentaire te kijken.

    Melonpan schreef:
    (...)

    http://youtu.be/adZKglqklpU

    Ik raad het je aan om die documentaire te kijken.

    Kun je het niet samenvatten? Ik heb wel meer te doen dan een uur lang naar iets kijken. Ik moet nog zoveel dingen afmaken en daar stress ik al hard op. Voor een documentaire heb ik nu echt geen tijd.

    Ik weet dat Google alles opslaat wat ik doe bij hun. Ik weet dat er "lekken" in een computer zit, zodat de regering mee kan kijken. Ik weet dat ik 24/7 op het Internet bekeken wordt. Ik doe ICT, I know that kind of stuff. Do I care? Nope.
    Als ik dan al een beetje privacy wil achter mijn laptop start ik wel Tor op, zodat ik tenminste wat anoniemer kan surfen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een paranoïde gedoe zeg, alsof het de overheid het wat aangaat wat ik op straat doe zolang het legaal is.


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Kun je het niet samenvatten? Ik heb wel meer te doen dan een uur lang naar iets kijken. Ik moet nog zoveel dingen afmaken en daar stress ik al hard op. Voor een documentaire heb ik nu echt geen tijd.


    Het is een documentaire over privacy met onder andere voorbeelden die worden toegepast en hoe de Nederlandse maatschappij steeds meer went aan het hebben van minder en/of geen privacy. Het is overigens best interessant dat men in Duitsland veel meer waarde hecht dan in Nederland. Kijk hem wanneer je tijd hebt.