• Ugh, weet niet of jullie het al op TUMBLR hebben gezien, maar jemig. Heb er bijna geen woorden voor.

    petitie om CNN hun excuses live aan te bieden

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:48 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Michonne schreef:
    (...)

    Serieus? Verkrachting is een verkrachting, er zijn geen excuses voor.

    True that. Ik ben vaak genoeg wel eens aangeschoten geweest, maar dan ga ik geen criminele handelingen uitvoeren. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Licet schreef:
    Pipe the fuck down jongens, jullie kennen nog nauwelijks een kant van het verhaal. Dat meisje dat verkracht was wat zó dronken dat ze het niet eens kan herinneren, beide partijen waren ongelofelijk dronken. Het was niet de stereotype verkrachting waarbij iemand op klaar lichte dag de bosjes in is gesleept. Tuurlijk voelen die jongen zich kut, die hebben dit ook nooit gewild.


    Of ze nou nuchter of stomdronken was maakt helemaal niets uit. Het wordt er echt niet beter of minder erg van als het meisje gewoon te lam was om zich nog te weren. Juist dan hadden die jongens met hun poten van haar af moeten blijven, want het lijkt me duidelijk dat ze dan hoe dan ook niet meer in staat was om bewust ja of nee te zeggen.
    En wat betreft dat de jongens ook dronken waren en zich nu rot voelen - dat zal wel, maar het is desondanks geen excuus. Ze hebben dit gedaan, dus nou verdienen ze die straf. Het is een goed teken als ze zich schuldig voelen, maar verder moeten ze er niet zielig over gaan zitten doen dat hun acties consequenties hebben en verdienen ze het wat mij betreft al helemaal niet dat er op nationale televisie medelijden wordt gevraagd voor de ruïnering van hun 'mooie toekomst'. Een verkrachting is geen kwajongensstreek die verontschuldigd kan worden door te zeggen dat ze waren aangeschoten.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 14:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou als beide partijen compleet dronken waren dan zou het me niet verbazen dat ze het eerst wel wilde en daarna aangaf dat ze "verkracht" zou zijn. Zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets hoor / lees.

    Als de jongens haar expres dronken hebben gevoerd en zelf nuchter genoeg waren om dat door te hebben en daar misbruik van te maken, vind ik het wel heel erg slecht van ze. Maar goed, zij had de drank ook kunnen afslaan.

    EDIT: Ik hoor net dat een van die jongens een naaktfoto van het meisje heeft gemaakt en heeft rondgestuurd. Daarvoor zou hij wel gestraft moeten worden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 14:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nou als beide partijen compleet dronken waren dan zou het me niet verbazen dat ze het eerst wel wilde en daarna aangaf dat ze "verkracht" zou zijn. Zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets hoor / lees.

    Als de jongens haar expres dronken hebben gevoerd en zelf nuchter genoeg waren om dat door te hebben en daar misbruik van te maken, vind ik het wel heel erg slecht van ze. Maar goed, zij had de drank ook kunnen afslaan.

    EDIT: Ik hoor net dat een van die jongens een naaktfoto van het meisje heeft gemaakt en heeft rondgestuurd. Daarvoor zou hij wel gestraft moeten worden.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:



    Dit is zo waar!!


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:





    Dit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    DarkSavior schreef:
    Nou als beide partijen compleet dronken waren dan zou het me niet verbazen dat ze het eerst wel wilde en daarna aangaf dat ze "verkracht" zou zijn. Zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets hoor / lees.

    Als de jongens haar expres dronken hebben gevoerd en zelf nuchter genoeg waren om dat door te hebben en daar misbruik van te maken, vind ik het wel heel erg slecht van ze. Maar goed, zij had de drank ook kunnen afslaan.

    EDIT: Ik hoor net dat een van die jongens een naaktfoto van het meisje heeft gemaakt en heeft rondgestuurd. Daarvoor zou hij wel gestraft moeten worden.


    ...
    Het meisje in kwestie was zo dronken dat ze bewusteloos raakte. Vervolgens hebben een aantal mensen (op zijn minst die twee die veroordeeld zijn) seks gehad met haar terwijl ze bewusteloos was.

    Nu, jij bent ook een jongen dus ik hoop dat je mijn gedachtenpatroon kunt volgen. Dit is echter ook voor de rest. Je bent op een feestje, er word gedronken, er is flink wat aandacht voor je want jij en je team zijn de trots van het stadje, dat sinds de crisis lijdt onder hoge werkloosheid. Jullie zijn goeie footbalspelers, mensen kennen je, vertrouwen je. Je vindt een meisje dat dronken is. Zo dronken dat ze bewusteloos is. Je kent haar, jullie zijn niet direct vrienden maar wel op zijn minst goeie kennissen. Wat zou je doen?
    1) Laten liggen en haar haar roes uit laten slapen
    2) Oprapen en in een rustig hoekje proberen haar weer bij kennis te brengen
    3) Oprapen en naar huis brengen
    4) Oprapen, in de auto meenemen, sex met haar hebben terwijl ze bewusteloos is en dit fotograferen, filmen en op twitter en facebook zetten?

    Als je optie 4 kiest: Gefeliciteerd, je bent als die twee jongens. Dit is geen kwestie van wel of niet willen. Twee jongens hebben sex gehad met iemand die VEEL te veel had gedronken en bewusteloos was en misschien zelfs gedrogeerd. Dat is wat er gebeurd. Zeker, het was niet handig van het meisje om zo dronken te zijn, maar in deze kwestie kan haar eigenlijk niks worden verweten aan de verkrachting.


    Voor wie goed is in Engels, in dit topic staat ontzettend veel informatie hierover. Het is ook hoe ik dit gedoe al een tijdje bijhoud.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:03 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ...
    Het meisje in kwestie was zo dronken dat ze bewusteloos raakte. Vervolgens hebben een aantal mensen (op zijn minst die twee die veroordeeld zijn) seks gehad met haar terwijl ze bewusteloos was.

    Nu, jij bent ook een jongen dus ik hoop dat je mijn gedachtenpatroon kunt volgen. Dit is echter ook voor de rest. Je bent op een feestje, er word gedronken, er is flink wat aandacht voor je want jij en je team zijn de trots van het stadje, dat sinds de crisis lijdt onder hoge werkloosheid. Jullie zijn goeie footbalspelers, mensen kennen je, vertrouwen je. Je vindt een meisje dat dronken is. Zo dronken dat ze bewusteloos is. Je kent haar, jullie zijn niet direct vrienden maar wel op zijn minst goeie kennissen. Wat zou je doen?
    1) Laten liggen en haar haar roes uit laten slapen
    2) Oprapen en in een rustig hoekje proberen haar weer bij kennis te brengen
    3) Oprapen en naar huis brengen
    4) Oprapen, in de auto meenemen, sex met haar hebben terwijl ze bewusteloos is en dit fotograferen, filmen en op twitter en facebook zetten?

    Als je optie 4 kiest: Gefeliciteerd, je bent als die twee jongens. Dit is geen kwestie van wel of niet willen. Twee jongens hebben sex gehad met iemand die VEEL te veel had gedronken en bewusteloos was en misschien zelfs gedrogeerd. Dat is wat er gebeurd. Zeker, het was niet handig van het meisje om zo dronken te zijn, maar in deze kwestie kan haar eigenlijk niks worden verweten aan de verkrachting/

    Ik bent het helemaal met je eens hoor Alwin. Ze hadden haar gewoon met rust moeten laten. Ik hoop dat ze hard worden bestraft en dat ze branden in hel (als deze er is) :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen excuses, voor de jongens noch voor CNN. Dit is op zoveel manieren walgelijk dat er nauwelijks woorden voor te vinden zijn. 20 jaar laten wegrotten en elke kans op een betere toekomst de grond in boren. Dat CNN dan ook nog is de kant van de verkrachters kiest omdat het de zoontjes van senatoren/burgemeesters zijn...opknopen met die hele club.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:08 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!