Okay, so, what's the point...
Ik heb al vaker forums gepost over problemen met een vriendin. En nu, nu het eindelijk een tijdje beter gaat tussen ons, beginnen mensen tegen me te zeggen dat ik haar maar beter weer links kan laten liggen. Waarom? Omdat ze veranderd is. En niet ten goede. Ze is arrogant geworden. En wat ook meespeelt is het feit dat we allebei op afstromen staan, en zij zich niet inzet en ik het wel probeer te doen.
Ik snap wel dat mensen zich zorgen maken enzo, en ik voel me ook vaak genoeg klote door opmerkingen van haar. En ik voel me kut over het feit dat zij lang,slank en knap is. Dat zij altijd de boventoon voert. En ik eigenlijk altijd maar de fat friend ben die braaf knikt en glimlach. Terwijl ik dat absoluut niet ben bij andere vrienden. Daar ben ik mijn vrolijke, hyperactieve, emotioneel incontinente zelf.
Maar ik wil haar niet kwijt Ze betekent ongelooflijk veel voor me. Meer dan een vriendin ooit gedaan heeft. (ik ben een jongensalsbestfriendtype). Maar aan de andere kant wil ik ook voor eens en altijd mezelf kunnen zijn, en wil ik me niet meer laten belemmeren door de mensen om me heen.
So guys, what do you think? Moet ik voor mezelf kiezen, of gewoon vrlolijk doen alsof er niks aan de hand is?
In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.