Hmm... Moeilijk! Je kan het als wraak zien dat mannen op elkaar in beuken als ze ruzie hebben, maar vrouwen kunnen echt wekenlang enorm boos en bitchy tegen elkaar doen. Toch denk ik dat een klap pijnlijker is
Madonna schreef:
Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.
Don't rush into love because even in fairy tales, the happy ending takes place on the last page.
Eens. Bij mannen is het meestal wel snel over, maar vrouwen kunnen dingen lang bij iets blijven hangen. Toch zijn ze allebei wraakzuchtig. De man slaat de ander liever in elkaar, terwijl vrouwen een plannetje maken om de ander helemaal kapot te maken
Oneens, het ligt volledig aan iemands persoonlijkheid. Ik ken genoeg mannen die jarenlang iemands leven hebben verziekt puur uit wraak. Dus de stelling is niet waar. Het verschil is dat vrouwen achterbakser zijn in die dingen dan mannen. Vrouwen richten zich op de kleine dingen zoals het sociale leven en verspreiden roddels of proberen vriendinnen op te zetten en af te pakken. Mannen zijn meer van de "directere" handelingen, alhoewel dat ook kan verschillen aangezien er genoeg mannen zijn die ook gouden stembanden hebben als het om roddels gaat.
One person's craziness is another person's reality.
Eens! Vrouwen kunnen heel lang over een ruzie door blijven gaan, het goed maken en dan nog boos zijn op elkaar. Mannen zijn veel makkelijker, die slaan elkaar en dan is het weer oké.
We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.
Ja dat klopt wel. vrouwen kunnen heel gniepig zijn. terwijl ze ook emotioneel kunnen zjjn vrouwen maken okk altijd bitchy bekgevechten. Doe ik zelf ook(A)
I do what I want, whenever I want and I don't care.
Waha, jaaaa misschien...? (ik voel me aangesproken....)
echt he, het is echt nooit goed voor vrouwen!
*best stom om te zeggen, ben zelf ook een vrouwxD*