• De stelling van deze week luidt:
    Vrouwen zijn wraakzuchtiger dan mannen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    † Love? I want to sleep.

    Eens.
    Op vlak van jaloezie zeker wel. Vrouwen vergeven misschien wel, maar vergeten kan tot weken, maanden, jaren duren.
    Terwijl mannen er eens mee lachen en het erna vergeten. Ze trekken zich er niet veel van aan.
    Best cliché voorgesteld, maar dit geldt -denk ik- wel voor het merendeel van de samenleving.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen verspreiden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.

    ^ This. Al moet ik wel erbij vermelden dat het met jongens omgaan gemakkelijker is, dat vind ik persoonlijk. Hoewel ik daar ook wel bepaalde meningen over heb natuurlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oneens. Je kunt dit niet veralgemenen. Ik weet zeker dat er een heleboel vrouwen bestaan die totaal niet wraakzuchtig zijn en een hoop mannen die juist enorm wraakzuchtig zijn.


    Always wear your invisible crown!

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ben het er wel mee eens vrouwen blijven boos tot ze wraak kunnen nemen en mannen die vechten een keer ofzo en dan is het over

    Oneens want wraak nemen heeft altijd zijn reden ook als neem een vrouw eerder wraak op een kleiner ding dan een man, maar Mannen kunnen net zo Wraakzichtig zijn als vrouwen


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik kan het me best wel voorstellen. Gelukkig heb ik er zelf nog nooit last van gehad.


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Eens! Een man stompt een andere man gewoon in zijn buik. Maar vrouwen trekken aan elkaars haren, krabben elkaar enzo. Vrouwen zijn echte bitches af en toe. Mannen ossen het gewoon simpel en snel op. Bovendien roddelen vrouwen superveel over elkaar. En mannen niet


    If you would get one star for every little thing that makes you beautiful, it would never be dark again

    Och ik lees 'vrouwen verkrachten meer dan mannen'. Jongens jongens, waar he'k m'n gedachten zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens.Ik denk dat het ligt aan de persoon zelf en wat er is gebeurd. De ene man zal wraakzuchtiger zijn dan de andere man maar dat ligt er ook aan wat er gebeurt. Voor vrouwen geld dat ook.


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    Dat denk ik wel ja. Hoe vaak gebeurd het dat mannen een kleine ruzie hebben en een paar uur later gewoon terug vrienden zijn? Wij vrouwen kunnen erg lang door gaan, als we dat willen :'D


    .it's up to you to make dreams come true