• Hoihoi allemaal!

    Ik moet jullie even mijn vrolijkheid over mijn nieuwste aanwinst mededelen:


    Jep, ik heb een zwaard gekocht :) Het is een replica van Hadhafang, het zwaard van Arwen uit 'the Lord of the Rings'
    Misschien zullen sommigen nu denken: Wtf, waarom zou je een zwaard kopen?
    Nou, ik ben een enorm lotr en fantasy fan en ben al sinds een jaar een soort van verliefd op dit zwaard. En nu heb ik hem (yeah)
    Ik ben er echt zo blij mee!

    Heeft een van jullie nog zo'n bijzonder verzamelobject?


    Stenenlikker

    Gaaf! Ik wil een replica van het zwaard van Jon Snow uit Game Of Thrones, hehe. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nee, ik heb nog nooit zoiets gekocht, maar ik vind hem wel gaaf. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke waarschijnlijk een hele domme vraag maar van welk materiaal is het?:')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Oke waarschijnlijk een hele domme vraag maar van welk materiaal is het?:')


    Hij is van stainles steel.
    En ik kan je vertellen dat ie behoorlijk zwaar is xD


    Stenenlikker

    Dat ziet er vreemd uit. Maar wel gaaf. (;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Capricious schreef:
    Gaaf! Ik wil een replica van het zwaard van Jon Snow uit Game Of Thrones, hehe. :Y)


    Ooooh dat wil ik ook wel! ;D
    OT; supergaaf zeg! Heb je 'm op internet besteld?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Neh. Ik heb de ketting van Elena Gilbert uit The Vampire Diaries, de ring van Caroline Forbes uit The Vampire Diaries en de toverstok van Ginny uit Harry Potter. Ik wil eigenlijk gewoon heel veel Disney dingen gaan kopen.


    Chaos is a ladder.

    Nfurngbbdure toen ik je username zag wist ik dat het iets van LotR zou zijn :3
    Ik vind hem echt fantastisch en ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven. Hoe duur was ie? ;o
    Ik heb Arwen's Evenstar, maar die draag ik alleen als voor 'special occasions'. Ik ben er nog steeds zo blij mee ;D


    Caution first, always.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ooooh dat wil ik ook wel! ;D
    OT; supergaaf zeg! Heb je 'm op internet besteld?


    Ik heb m via marktplaats.
    Sprak iemand via deviantart die Sting van dezelfde persoon op marktplaats had gekocht, dus ik wist dat diegene betrouwbaar was. Dus zoiets is altijd wel handig.


    Stenenlikker

    Capricious schreef:
    Gaaf! Ik wil een replica van het zwaard van Jon Snow uit Game Of Thrones, hehe. :Y)


    Ohh, die is ook wel stoer!
    Alleen faalt de pommel een beetje vergeleken met het zwaard uit de serie xD


    Stenenlikker

    Ik verzamel manga's, maar dat telt niet echt, denk ik. :')

    Azog schreef:
    Nfurngbbdure toen ik je username zag wist ik dat het iets van LotR zou zijn :3
    Ik vind hem echt fantastisch en ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven. Hoe duur was ie? ;o
    Ik heb Arwen's Evenstar, maar die draag ik alleen als voor 'special occasions'. Ik ben er nog steeds zo blij mee ;D


    Haha, alleen komt mijn username niet van LotR xD Heb m uit de brief van de koning van Tonke Dracht. Gebruikt voor een eigen personage ^^
    Yaay, dank je ^^ Het koste me 45 euro. Werd voor 50 euro aangeboden.
    Ohhh, die is ook erg mooi. Zou ik ook erg blij mee zijn :) Maar stiekem ben ik meer van de wapens dan van de sieraden xD


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Haha, alleen komt mijn username niet van LotR xD Heb m uit de brief van de koning van Tonke Dracht. Gebruikt voor een eigen personage ^^
    Yaay, dank je ^^ Het koste me 45 euro. Werd voor 50 euro aangeboden.
    Ohhh, die is ook erg mooi. Zou ik ook erg blij mee zijn :) Maar stiekem ben ik meer van de wapens dan van de sieraden xD

    Ja ja, maar ik ken je omdat je een LotR fan bent (:
    Dat is nog best een normale prijs, ik had duurder verwacht :'D


    Caution first, always.

    Azog schreef:
    (...)
    Ja ja, maar ik ken je omdat je een LotR fan bent (:
    Dat is nog best een normale prijs, ik had duurder verwacht :'D


    Ahh, op die manier xD
    Nah, in de Tolkien winkel kost ie 125 euro.... Op zo'n andere site vond ik m voor 70 euro (met schede die ik heb. Zonder schede met bord was ie 50 euro)
    Maar ik heb dus geluk gehad ^^


    Stenenlikker

    Cool ding :Y) Maar ik zou er niks mee gaan meppen, dan breekt ie :P


    quidquid excusatio prandium pro