• Ik stuurde vandaag de jongen die ik leuk vind 'n sms. Gewoon 'Hey'. Hij heeft niet gereageerd. Ik denk dat hij vindt dat ik hem stalk. Dit is het 1e smsje deze week, nouja, eentje was per ongeluk. (heb ik hem ook gelijk daarna ge'smst.)
    Hij heeft dus niet gereageerd, maar op school kijkt hij wel heel vaak naar mij. En in de pauze heel veel...
    De klas mag me niet, maar hij heeft mij nooit uitgelachen of stom tegen me gedaan. (daarom heb ik geen gevoelens voor hem, die gevoelens kwamen gewoon)
    Ik heb hem wel op Facebook. (daar heeft hij me toegevoegd)
    Ik weet niet wat ik moet doen... Zou hij niet reageren omdat hij niet weet hoe te reageren? Is hij te onzeker daarvoor? (hij is wel onzeker) Of zou hij me echt niet leuk vinden?
    PLEASE help me snel!

    Zo'n zaak van leven of dood is een smsje nou ook weer niet, hoor.
    Ik denk dat het het beste is als je gewoon een gesprek met hem aanknoopt 'in het echt', op school, of zo. Ik denk dat hij dat meer zal gaan waarderen dan een smsje. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Het is maar een sms'je. Misschien gewoon aanspreken op school?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:



    Het is maar een sms'je. Misschien gewoon aanspreken op school?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik antwoord de helft van de tijd ook niet op m'n smsjes, zelfs niet als ze van de jongen afkomen die ik leuk vind. Te lui, kan op dat moment niet antwoorden en vergeet het daarna. En misschien had hij het druk.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dit is dus het probleem van vele vrouwen. We overdenken alles veel te veel en trekken conclusies die vaak niet kloppen met de werkelijkheid. Jongens zijn vaak veel nuchterder hier in en er kunnen duizenden redenen zijn waarom hij niet reageert. Nobody knows. Heb geduld.


    You are beautiful, you are love.