• Ik heb onlangs een RPG aangemaakt, maar er was gewoon geen animo voor. Terwijl iemand anders iets aanmaakt met zo'n beetje hetzelfde idee en dan wil iedereen ineens wel meedoen. Maar dan staat er in de regels dat ze minimaal vier regels moeten schrijven, bij mij staat vijf. What's the damn difference. It's not fair..


    26 - 02 - '16

    Dat heb ik ook vaak ja, ik weet niet waardoor het komt.


    Your make-up is terrible

    Mensen zijn blijkbaar te lui om vijf regels te schrijven, maar niet om vier regels te schrijven.
    Ik zou juist eerder meedoen als het minimum rond 8-10 regels zou liggen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    het komt vaak ook gewoon omdat je rpg wegzakt als niemand er op reageert wat er voor zorgt dan niemand hem meer ziet en niemand reageer waardoor er een cirkel ondstaat als er ineens wel een iemand in schrijft komen er vaak meer


    Dont say why me, say try me

    People aren't understandable, can't figure them out. They do illogical things.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jemima schreef:
    Mensen zijn blijkbaar te lui om vijf regels te schrijven, maar niet om vier regels te schrijven.
    Ik zou juist eerder meedoen als het minimum rond 8-10 regels zou liggen :Y)


    Tijd voor koffie.

    Jemima schreef:
    Mensen zijn blijkbaar te lui om vijf regels te schrijven, maar niet om vier regels te schrijven.
    Ik zou juist eerder meedoen als het minimum rond 8-10 regels zou liggen :Y)


    Ik heb ook zo'n RPG gehad, maar die liep helaas dood :c


    26 - 02 - '16

    Mijne lopen ook nooit, en als ze lopen, komt het nooit voorbij topic 1.
    Mensen willen blijkbaar een RPG die sappige liefdesverhaaltjes mogelijk maakt. Ik moet toegeven dat ik daar ook op doelde toen ik met RPG'en begon, maar nu snap ik d'r geen bal meer van.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 18:23 ]

    Dragneel schreef:
    Mijne lopen ook nooit, en als ze lopen, komt het nooit voorbij topic 1.


    Hoe komt het dan dat die cliché shizzle wel als een malle loopt o.o


    26 - 02 - '16

    Omdat iedereen het cliche leuk vind... daarom is het het cliche
    maar wat is de link naar je rpg egeinlijk (A)


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    Omdat iedereen het cliche leuk vind... daarom is het het cliche
    maar wat is de link naar je rpg egeinlijk (A)


    Right here: click


    26 - 02 - '16

    Wel leuk, maar niet mijn soort RPG (ik ben meer van de euwige cliche's xD)
    Ik vind het wel goed bedacht


    Dont say why me, say try me

    Mavis schreef:
    (...)

    Hoe komt het dan dat die cliché shizzle wel als een malle loopt o.o

    Zie mijn edit. :Y)

    Dragneel schreef:
    Mijne lopen ook nooit, en als ze lopen, komt het nooit voorbij topic 1.
    Mensen willen blijkbaar een RPG die sappige liefdesverhaaltjes mogelijk maakt. Ik moet toegeven dat ik daar ook op doelde toen ik met RPG'en begon, maar nu snap ik d'r geen bal meer van.


    Hmm. Ik snap er ook niks van. Er zijn ook zo idioot veel 1D RPG's. Terwijl ik nog wel zo had gehoopt dat ze het alleen bij stories en quizzen zouden laten. :c


    26 - 02 - '16

    Yup ik denk dat ik zelf binnen kort een 1D rpg zoals vele hp rpg ga openen, je kan je blijven inschrijven... mischien dat als mensen te druk bezich zijn met mee doen in de mijne dat ze er zelf geen maken...
    alleen het is lastig om een goed verhaal daarvoor te verzinnen, maar ik heb al een ideetje


    Dont say why me, say try me

    Mavis schreef:
    (...)

    Hmm. Ik snap er ook niks van. Er zijn ook zo idioot veel 1D RPG's. Terwijl ik nog wel zo had gehoopt dat ze het alleen bij stories en quizzen zouden laten. :c

    Oh? Ik heb al lang niet meer aan een RPG meedegaan, laatste keer was toen de 1D-hype zich nog bij de stories en een beetje quizzen hield. Het was te verwachten though.
    Ik ben gekapt met RPG'en omdat de topics zo snel doodliepen en er altijd een paar mensen waren met een relatie uit GTST of As The World Turns en vaak alleen was. :c