• Ik heb dus een nieuwe serie, wat volgens een heel wat mensen zo'n pracht idee was.. Dus heb ik hem online gezet, en in de spotlights.. En raad es hoeveel reacties er geplaatst werd?? '1' -.- En weetje hoeveel hij gemaakt is? '26'.. En hoeveel mensen lid van Q. zijn, die dus met andere woorden een reactie kunnen plaatsen.. '18' Zelf vind ik mijn quiz redelijk goed.. Waarom zetten jullie er dan géén reactie als je op een ander topic dan zegt dat het zo'n goed idee is en dat ik hem moet online zetten??

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Nog niet gedaan >.< xO

    Ik probeer 'm wel even hoowr ;)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    ik ga wel ff kijken ! (A)


    xx


    just love me !

    Nog niet gedaan >.< xO

    Ik probeer 'm wel even hoowr ;)


    Dankje, maar ik wil alleen weten wat er zo moeilijk is aan een reactie plaatsen of hij goed of slecht is.. >< En het kan zijn, dat je niet durft te zeggen dat hij slecht is, maar kun je dat dan niet in andere woorden zeggen bv.: 'op zich wel een goed verhaal, maar je schrijfwijze moet wat beter' ofsoow.. Het enige wat je er mee doet is mensen helpen! ö

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    ik ga wel ff kijken ! (A)


    xx


    Dankje! x) Jullie zijn echt focking lief!^^


    You'll never dream alone. <3

    Believe me, I Know what you mean --"


    We'll never be as young as we are tonight

    Sommige hebben, als ze het gelezen hebben, er geen interesse achter dus ook geen zin om een comment te plaatsen.
    En trouwen, een comment met:

    Geen interesse.

    Is niet echt aangenaam ...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Sommige hebben, als ze het gelezen hebben, er geen interesse achter dus ook geen zin om een comment te plaatsen.
    En trouwen, een comment met:
    Geen interesse.

    Is niet echt aangenaam ...

    Dat is waar, maar ik heb mijn vroige series verwijderd, en die werden vaak gemaakt maar 2 reacties werden er geplaatst.. Maar voor de rest maakten ze hem wel, maar er waren er maar 2 die een reactie lieten!! En de rest maakte die gewoon! ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Dat is waar, maar ik heb mijn vroige series verwijderd, en die werden vaak gemaakt maar 2 reacties werden er geplaatst.. Maar voor de rest maakten ze hem wel, maar er waren er maar 2 die een reactie lieten!! En de rest maakte die gewoon! ö

    Dát is inderdaad stom >< !!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Dát is inderdaad stom >< !!


    Ja! ö Zijn mensen dan zo lui?? Als er een hele serie is die tot ongeveer 40 is, dan begrijp ik wel als je een paar reacties niet zet, maar gewoon niets meer zetten of een 2-tal reacties, vind ik nou ook niet bepaald 'leuk'


    You'll never dream alone. <3

    Ja, ik kan je vraag niet beantwoorden. Als ik een serie lees, geef ik ALTIJD een reactie. Ik lees op een school dag enzo, bijna geen series.. maar als ik het doe, krijgt die gene van mij een reactie terug. Zo ben ik gewoon. Als ik een serie doe van bijv. 30 delen, krijgt die gene 30 reacties.

    Hij staat net een dag online, verwacht je dan echt dat er dan al 15 reacties zijn geplaatst? -.-


    Sweet dreams will come true.

    Ik ga hem ook wel proberen en ik zie wel :p
    meestal zijn mijn reacties niet meer dan verder


    hhhh woah

    Ja, ik kan je vraag niet beantwoorden. Als ik een serie lees, geef ik ALTIJD een reactie. Ik lees op een school dag enzo, bijna geen series.. maar als ik het doe, krijgt die gene van mij een reactie terug. Zo ben ik gewoon. Als ik een serie doe van bijv. 30 delen, krijgt die gene 30 reacties.

    Dat doe ik ook, behalve als het boven de 40 is ofsoow.. Dan zet ik om de 4 delen één of als ik een deel zo mooi vind, dan zet ik er wel 1.. Maar het ergert mij wel als mensen juist NIETS zetten, maar wel je serie volgen! ö


    You'll never dream alone. <3

    Hij staat net een dag online, verwacht je dan echt dat er dan al 15 reacties zijn geplaatst? -.-

    Dat niet, maar als hij 26 x gemaakt word verwacht je toch méér dan 1 reacties.. =)


    You'll never dream alone. <3

    Sorry ik maak je quizen niet (x Zal ze waarschijnlijk ooit wel is maken (x
    En sorry als ik geen reactie zet, ik zet alleen een reactie als het spontaan is, en ik vind het best stom om een reactie te zetten als er al delen achter zijn, en ik ben altijd bezig met veel dingen, dusja sorry in het algemeen (x