• Ja, ik wil dus al een tijdje mijn haar een ander kleurtje geven.
    Gewoon met een shampoo die na een aantal wasbeurten vervaagd aangezien ik de uitgroei wil vermijden.
    Nu zit ik met het probleem dat ik niet goed weet wat ik moet doen aangezien niet elke kleur zo mooi staat bij mij.
    Ik heb namelijk het probleem dat ik een erg lichte huid heb en zwarte wenkbrauwen terwijl mijn natuurlijke haarkleur totaal verschilt met mijn wenkbrauwen.
    Op de foto's kan je het zien.
    Ik wil graag iets met een rode tint, nu niet vuurrood, maar toch wel een warme kleur.
    Dus nu was mijn vraag, weten jullie soms welke kleur ik het best kan doen?
    En het liefst van al kleurtjes die ik in de winkel kan vinden, dus geen afbeeldingen.
    Denk bijvoorbeeld aan mahoniebruin, zonnig goudbruin, donker mahonie koperblond...
    Iets dat letterlijk op de verpakking staat zeg maar, dan kan ik me sneller oriënteren.


    Ik ben de rechtse
    Voorlaatste
    De grootste


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Deze kleur vind ik bijvoorbeeld mooi, maar ik betwijfel of het me staat....
    Iemand nog kleuren waar ik eens naar moet kijken?
    Iemand die me wil/kan helpen? (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zo'n kleur vind ik ook mooi. Maar altijd als ik me haar verf, valt de verf heel licht uit, hoe veel en zwaar ik het ook doe. Dus ik ben bang dat het bij mij oranje word of zo...

    Ik denk overigens wel dat die rode kleur je zal staan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:25 ]


    Chaos is a ladder.

    Ik vrees dat ik je niet vewl kan helpen. Ik mijn haar nog nooit laten verfen. Wel denk ik dat donkerrood je erg mooi zou staan
    (:


    •*• Lululu •*•

    Ik vind die kleur erg mooi. Maar dan zou ik eerst mahonie kiezen, en dan kijken hoe je dat vind.
    Aubergine vind ik ook erg mooi, die ga ik zelf nemen. Heb nu mahonie kleur, en ben er tevreden mee. Het merk is Syoss en die is erg goed.

    @Lestranges ; Welke haarkleur heb je normalide? Als je van nature blond haar hebt dan pakt het slechter. Bij donker haar pakt verf sneller.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gewoon doen, ik denk dat dat je wel staat, Kim ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Net zoals Cat van Victrourious:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je kan toch ook op het doosje van een verpakking kijken om te zien hoe het ongeveer word? (cat)


    Your make-up is terrible

    GleeManiac schreef:
    Ik vind die kleur erg mooi. Maar dan zou ik eerst mahonie kiezen, en dan kijken hoe je dat vind.
    Aubergine vind ik ook erg mooi, die ga ik zelf nemen. Heb nu mahonie kleur, en ben er tevreden mee. Het merk is Syoss en die is erg goed.

    @Lestranges ; Welke haarkleur heb je normalide? Als je van nature blond haar hebt dan pakt het slechter. Bij donker haar pakt verf sneller.

    Ik heb van nature een beetje karamelkleurig haar, maar ik heb mijn haar echt zo'n beetje 5 jaar op rij platinablond geverfd, en sindsdien pakken donkere kleuren heel slecht. Zo wilde ik een keertje bruin haar hebben, nou, het werd pas bruin toen ik onderhand tegen de zwarte haarverf aanzat. Omdat het gewoon ook niet bruin wil worden. Ook niet bij de kapper. Komt natuurlijk omdat ik dus zo vaak dat blonde achter elkaar heb gedaan, maar ja. Rood leek me dus ook leuk. Maar dan echt donker rood, dus echt wijnrood. En niet felrood of oranjerood.


    Chaos is a ladder.

    Michonne schreef:
    Je kan toch ook op het doosje van een verpakking kijken om te zien hoe het ongeveer word? (cat)

    Zover was ik ook al...maar weet niet welke kleuren me wel zouden staan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @ Lestrangers Hmm... heb je het al eens helemaal uit laten groeien. Gewoon tot alle verf eruit is? En als je donker rood wil, is dat mahonie die ik aanraad. Want dat is tussen rood en bruin in, maar het rood komt er net iets meer boven uit. Bij mij in ieder geval wel :3

    @Gipsy Ik gok erop dat mahonie jou erg leuk zou staan. Of Hazelnoot kleur. ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aw Kim, echt waar, begin er niet aan.
    Het duurt echt een eeuwigheid om er weer vanaf te raken. Zulke kopertinten zijn heel agressief en moeilijk terug in een ander kleur te steken. Believe me, I know. Ik kleur mijn haar al een jaar niet meer in het rood, heb er chocoladebruin overheen gehad en nog komt het koper naar boven nu.
    De enige manier om er ooit volledig vanaf te raken is het te laten uitgroeien en gezien jouw haar volgens mij nog langer is dan het mijne duurt dat echt een eeuwigheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Zover was ik ook al...maar weet niet welke kleuren me wel zouden staan.


    Ik denk dat je gewoon wat moet uitproberen. Maar wat wel kut is met spoelingen is dat het er nooit helemaal uitgaat. Het vervaagt wel meer dan verf, maar er blijft toch altijd minstens een gloed van over waardoor je toch iets van uitgroei krijgt.


    Your make-up is terrible

    Roane schreef:
    Aw Kim, echt waar, begin er niet aan.
    Het duurt echt een eeuwigheid om er weer vanaf te raken. Zulke kopertinten zijn heel agressief en moeilijk terug in een ander kleur te steken. Believe me, I know. Ik kleur mijn haar al een jaar niet meer in het rood, heb er chocoladebruin overheen gehad en nog komt het koper naar boven nu.
    De enige manier om er ooit volledig vanaf te raken is het te laten uitgroeien en gezien jouw haar volgens mij nog langer is dan het mijne duurt dat echt een eeuwigheid.

    Het probleem is dat ik zelf al van nature kopertinten heb...merk je vooral als ik in de zon loop.
    Ik heb ooit eens kastanjebruin geprobeerd en het sloeg zo uit;



    Let niet op de tekst, moest dat ooit eens doen voor een schoolopdracht en heb de originele foto niet meer.
    Op de foto merk je het niet door mijn kapsel, maar doordat ik zo'n zwarte wenkbrauwen had, vloekte het echt super hard.
    Vandaar dat ik het niet zo goed durf om terug naar bruine kleuren te gaan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:03 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou er niet aan beginnen.
    Maar als je het toch echt wil doen, dan zou ik naar de kapper gaan en vragen wat zij aanraden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het zou je wel gaaf zijn, het is ook een mooie kleur, vind ik. Alleen je moet er inderdaad wel rekening mee houden dat het lang duurt voordat het eruit is. Bij mijn zus duurde het ook super lang voordat het er eindelijk een beetje uit was gegaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.