• Zoals de titel al zegt, ik denk wel dat het in 'Liefde, Vriendschap & Familie' hoort.
    Het gaat namelijk om mijn beste vriendin Natasja. Ze is precies twee maanden jonger dan mij en we zijn sinds we zeven of acht jaar zijn vriendinnen. We hadden zelden ruzie.
    Ze kreeg ruzie met haar nichtje Hanneke. Twee dagen geleden was ik bij haar thuis en haar nicht en tante kwamen op bezoek. Dus ja, lalala, zoals altijd gingen Natasja en ik naar haar kamer wat prutsen met posters van beroemdheden.
    Maar daar kreeg ze ruzie met haar nichtje. Ze scholden elkaar uit waar ik bij was en ze mepten elkaar. Tante probeerde ze tegen te houden maar het lukte niet.
    Vlak daarna ging Hanneke naar huis. Het gezicht van Natasja was helemaal rood en haar vinger bloedde. Ik vond het erg voor haar dus bleef bij haar logeren.
    De volgende ochtend, toen ik mijn huis uit liep en Natasja wou ophalen voor school, kwam ik haar broer tegen. Hij vertelde me dat Natasja was weggelopen. Weggelopen van huis. Sinds die dag moest ik alleen naar school gaan.
    Mijn moeder had de politie gebeld, beschreef Natasja en ze gingen meteen opzoek. De ouders van haar waren helemaal overstuur en ik kon nachten niet slapen. Al drie of twee dagen is ze weg van huis.
    Als ik Natasja wou opbellen nam ze niet op. Ik ben zo bang dat er iets met haar is gebeurd. En doordat ik dit schrijf heb ik haar net gebeld. Niet opgenomen.
    Altijd nam ze op. Altijd. Dus ik dacht dat er wat met Natasja was gebeurd. Ze was midden in de nacht weggelopen, toen iedereen thuis sliep.
    Niemand merkte iets. Pas de volgende ochtend kwamen ze erachter dat ze weg was.
    Ontvoerd, weggelopen.. Wat was het? Ikzelf dacht dat het door die ruzie met haar nicht Hanneke kwam. Normaal waren Hanneke en Natasja heel.. nou ja, close. Ze kon waarschijnlijk niet tegen de ruzie met een familielid.
    En ik kan er niet tegen dat ze niet wilt opnemen! Stel dat ze is verkracht en daarna vermoord. Ik moet er niet aan denken.

    Ik kan al een week (dat is twee nachten voor mij) niet slapen en is de volgende ochtend mijn kussen vol met tranen. Ik kan hier namelijk niet tegen. Gisteravond ging ik naar buiten en ging opzoek naar haar. Maar ik kwam er niet verder mee. Het werd koud en ik ging maar naar binnen, vol tranen in mijn ogen. Door de wind en omdat ik Natasja niet kon vinden.
    Ik heb drie vragen in mijn hoofd. Waarom, Hoe en Wanneer?

    Hebben jullie tips?

    Ik ben heel verdrietig. Ik mis Natasja gewoon zo hard. Ze is altijd zo lief voor me geweest en ik was lief voor haar terug. Hier kan ik gewoon niet tegen. ik mis haar.

    Natasja, kom terug. ;'(


    Some people are art and do art at the same time

    Jemima schreef:
    (...)

    Dat kan natuurlijk gewoon een fout zijn, maar het klopt niet. Hoe kan ze haar eigen huis uitlopen als ze bij haar is blijven slapen?[/grey]
    Nog een detail, de politie gaat pas echt zoeken naar iemand als iemand 2 dagen vermist is en niet als iemand een paar uur vermist is...


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nog een detail, de politie gaat pas echt zoeken naar iemand als iemand 2 dagen vermist is en niet als iemand een paar uur vermist is...


    Ze zegt een week (hoewel een week 2 nachten voor haar is, wat in niet snap) dus ik snap er geen fuck meer van.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ze zegt een week (hoewel een week 2 nachten voor haar is, wat in niet snap) dus ik snap er geen fuck meer van.
    2 dagen voelt als een week voor haar, dat snap ik er uit.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nog een detail, de politie gaat pas echt zoeken naar iemand als iemand 2 dagen vermist is en niet als iemand een paar uur vermist is...


    Bij mij in de straat was laatst ook een meisje vermist. Na een uur of tien stond er al een officieel bericht op het internet, na een dag vlogen ze met helikopters over de stad.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Bij mij in de straat was laatst ook een meisje vermist. Na een uur of tien stond er al een officieel bericht op het internet, na een dag vlogen ze met helikopters over de stad.
    Hmm beter, dat wist ik niet.


    Life is hard and then we die

    Bij mensen onder de achttien zoeken ze volgens mij al na een dag, en niet pas na twee dagen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sunlights schreef:
    - Lange beschrijven met veel woorden-

    Wie gaat er in deze vries kou alleen een Legging , trui met een vest en laarzen aan doen? Dan legt iemand wel erg snel het loodje in de avond (cat).
    Mijn handen waren met handschoenen al bevroren in de ochtend.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:31 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Wie gaat er in deze vries kou alleen een Legging , trui met een vest en laarzen aan doen? Dan legt iemand wel erg snel het loodje in de avond (cat).
    Mijn handen waren met handschoenen al bevroren in de ochtend.

    Het zou je verbazen. :') Ik heb er een paar op school gezien bij mij die een panty aan hebben.
    EEN PANTY.
    D:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Het zou je verbazen. :') Ik heb er een paar op school gezien bij mij die een panty aan hebben.
    EEN PANTY.
    D:

    Ja, maar dan zit je binnen, niet buiten. Al moet je dan wel door die vries kou heen en terug D:. Mensen op mijn school doen het ook met een kort rokje en naald hakken. Staan ze te klagen dat ze het koud hebben...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Ja, maar dan zit je binnen, niet buiten. Al moet je dan wel door die vries kou heen en terug D:. Mensen op mijn school doen het ook met een kort rokje en naald hakken. Staan ze te klagen dat ze het koud hebben...

    Mja, precies. Fuck logic. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Semper schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik je moet helpen. Maar heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16