• Zoals de titel al zegt, ik denk wel dat het in 'Liefde, Vriendschap & Familie' hoort.
    Het gaat namelijk om mijn beste vriendin Natasja. Ze is precies twee maanden jonger dan mij en we zijn sinds we zeven of acht jaar zijn vriendinnen. We hadden zelden ruzie.
    Ze kreeg ruzie met haar nichtje Hanneke. Twee dagen geleden was ik bij haar thuis en haar nicht en tante kwamen op bezoek. Dus ja, lalala, zoals altijd gingen Natasja en ik naar haar kamer wat prutsen met posters van beroemdheden.
    Maar daar kreeg ze ruzie met haar nichtje. Ze scholden elkaar uit waar ik bij was en ze mepten elkaar. Tante probeerde ze tegen te houden maar het lukte niet.
    Vlak daarna ging Hanneke naar huis. Het gezicht van Natasja was helemaal rood en haar vinger bloedde. Ik vond het erg voor haar dus bleef bij haar logeren.
    De volgende ochtend, toen ik mijn huis uit liep en Natasja wou ophalen voor school, kwam ik haar broer tegen. Hij vertelde me dat Natasja was weggelopen. Weggelopen van huis. Sinds die dag moest ik alleen naar school gaan.
    Mijn moeder had de politie gebeld, beschreef Natasja en ze gingen meteen opzoek. De ouders van haar waren helemaal overstuur en ik kon nachten niet slapen. Al drie of twee dagen is ze weg van huis.
    Als ik Natasja wou opbellen nam ze niet op. Ik ben zo bang dat er iets met haar is gebeurd. En doordat ik dit schrijf heb ik haar net gebeld. Niet opgenomen.
    Altijd nam ze op. Altijd. Dus ik dacht dat er wat met Natasja was gebeurd. Ze was midden in de nacht weggelopen, toen iedereen thuis sliep.
    Niemand merkte iets. Pas de volgende ochtend kwamen ze erachter dat ze weg was.
    Ontvoerd, weggelopen.. Wat was het? Ikzelf dacht dat het door die ruzie met haar nicht Hanneke kwam. Normaal waren Hanneke en Natasja heel.. nou ja, close. Ze kon waarschijnlijk niet tegen de ruzie met een familielid.
    En ik kan er niet tegen dat ze niet wilt opnemen! Stel dat ze is verkracht en daarna vermoord. Ik moet er niet aan denken.

    Ik kan al een week (dat is twee nachten voor mij) niet slapen en is de volgende ochtend mijn kussen vol met tranen. Ik kan hier namelijk niet tegen. Gisteravond ging ik naar buiten en ging opzoek naar haar. Maar ik kwam er niet verder mee. Het werd koud en ik ging maar naar binnen, vol tranen in mijn ogen. Door de wind en omdat ik Natasja niet kon vinden.
    Ik heb drie vragen in mijn hoofd. Waarom, Hoe en Wanneer?

    Hebben jullie tips?

    Ik ben heel verdrietig. Ik mis Natasja gewoon zo hard. Ze is altijd zo lief voor me geweest en ik was lief voor haar terug. Hier kan ik gewoon niet tegen. ik mis haar.

    Natasja, kom terug. ;'(


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het nogal vreemd dat ze blijkbaar niet officieel als vermist is opgegeven en ik vind je berichtjes eigenlijk ook nogal raar. Maar dat kan ook aan mij liggen.


    Your make-up is terrible

    Bestaat er in Nederland niet zo'n alert? Of is dat voor kinderen onder de twaalf?:')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh God, dat is echt... Fucked up. Vooral met dit weer. Goed hoop houden en kijk ook bij bekenden of andere vrienden van andere scholen bijvoorbeeld, misschien zit ze daar. Ik hoop echt dat er niets ergs met haar is dan zeg.
    Als ze in Alphen aan den Rijn is, zal ik het gelijk laten weten, maar ik betwijfel het, Zuid-Holland... Toch zal ik naar haar uitkijken voor je.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Memoria schreef:
    Bestaat er in Nederland niet zo'n alert? Of is dat voor kinderen onder de twaalf?:')



    Amber alert, bedoel je? Voor zover ik weet is dat vgm voor onder de 18


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sunlights schreef:
    (...)
    JA! Zie de aanpassing van mijn bericht.



    Ik bedoelde eigenlijk een link naar je facebook bericht, zodat ik op 'delen' kan drukken :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sorry, I ate her. Couldn't help myself.
    She tasted like lies :x

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xDesire schreef:
    (...)


    Amber alert, bedoel je? Voor zover ik weet is dat vgm voor onder de 18

    Nee, het is iets anders. Maar ik ben de naam er van kwijt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Seeley schreef:
    Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat ze snel terug komt.
    Ik weet niet zo goed wat je nog kan doen, afwachten.. ja.
    Pff, heftig.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Jemima schreef:
    Sorry, I ate her. Couldn't help myself.
    She tasted like lies :x



    Waar slaat dit nou weer op dan?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Waar slaat dit nou weer op dan?


    Omdat het nogal onrealistisch is dat iemand nog niet opgegeven is als vermist als ze al twee dagen lang weg is zonder iets van zichzelf te laten horen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cheryl heeft gelijk, dit verhaal klopt van geen kant. Door de manier waarop het vertelt wordt, er missen zoveel details, andere kloppen niet, de beschrijving van het meisje waarin zoveel dingen missen of gewoon raar zijn, het wordt vertelt als een onrealistisch verhaaltje voor het slapen gaan en de titel dan nog, die nergens verband mee lijkt te houden. Er zijn geen bewijzen, niets op fb, niets bij de politie. Ik geloof er geen klap van.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Cheryl heeft gelijk, dit verhaal klopt van geen kant. Door de manier waarop het vertelt wordt, er missen zoveel details, andere kloppen niet, de beschrijving van het meisje waarin zoveel dingen missen of gewoon raar zijn, het wordt vertelt als een onrealistisch verhaaltje voor het slapen gaan en de titel dan nog, die nergens verband mee lijkt te houden. Er zijn geen bewijzen, niets op fb, niets bij de politie. Ik geloof er geen klap van.



    Hmm weet niet of wat jullie zegt waar is, maar als dat wel zo is is dat natuurlijk wel.. lullig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hoe oud is ze?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    xDesire schreef:
    (...)


    Hmm weet niet of wat jullie zegt waar is, maar als dat wel zo is is dat natuurlijk wel.. lullig.


    Het meisje is waarschijnlijk jonger dan 18, en als ze echt vermist zou zijn dan was er wel een Amber Alert geweest.

    Bovendien.
    Ik vond het erg voor haar dus bleef bij haar logeren.
    De volgende ochtend, toen ik mijn huis uit liep


    Dat kan natuurlijk gewoon een fout zijn, maar het klopt niet. Hoe kan ze haar eigen huis uitlopen als ze bij haar is blijven slapen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het heel erg voor je. Ik heb ook een keer meegemaakt dat een van mijn beste vriendinnetjes was weggelopen. Gelukkig kwam ze na 12 dagen terug. Wel was ze heel Europa doorgereisd. Ik hoop echt dat ze gauw terug komt! (flower)


    Bad decisions make good stories.