• Ik heb een tijdje geleden in de zomervakantie het boekrobijnrood van kerstin gier gelenzen en ik krijg voor mijn verjaardag smaragdgroen en safier blauw :D
    zijn er mensen die dit ook hebben gelzen en wat is jullie mening (ik vond het vet! en ik wil dat het verfilmd word) ajb geen spoilers! (dan bedoel ik niet het spoilerbalkje maar like echt spoilers)

    overigens dat achterkantje van robijn rood:
    Aaah! Waarom is niemand in haar familie normaal?! Gek wordt de zestienjarige Gwen soms van haar strenge oma lady Arista, haar bemoeizuchtige tante Glenda en vooral haar arrogante nichtje Charlotte. Maar boven alles van de vele geheimen in haar eigenaardige familie... Alles wordt anders als ze op een dag plotseling terechtkomt in het Londen van honderd jaar geleden. Wanneer ze gelukkig ook weer snel naar haar eigen tijd terugspringt, wordt duidelijk dat zijzelf het allergrootste geheim van de familie is. Gwendolyn komt terecht in een wereld van tijdreizen, prachtige kostuums, een geheim genootschap, een machtige graaf en vooral ook... de knappe Gideon. En ze komt erachter dat het niet handig is om dwars door alle eeuwen heen ook nog verliefd te worden...


    Dont say why me, say try me

    Volgens mij heb ik dat boek ooit eens gelezen, ik weet niet meer wanneer.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het wordt verfilmd! ;D
    En ik vind het ook echt een awesome boeken serie, ik had ze echt zó snel uit, ook al zijn het nog best dikke boeken, haha. Ik vind het vooral zo leuk omdat het zo humoristisch is geschreven. (: En ik had echt een crush op Gideon. :Y)
    Edit: dit is de trailer (let niet op de kromme NL ondertiteling xd)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 18:04 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het echt geweldige boeken en 14 maart komt de film uit, maar hij is in het Duits en wordt niet in Nederland gedraaid. Damn it.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik vind het echt geweldige boeken en 14 maart komt de film uit, maar hij is in het Duits en wordt niet in Nederland gedraaid. Damn it.


    Ja, dat is echt fucked up. (no_chears)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    aaah ze moeten die film echt naar het nederlands of engels vertalen!
    btw ik had me gwendolyn toch anders voor gesteld xD


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    aaah ze moeten die film echt naar het nederlands of engels vertalen!
    btw ik had me gwendolyn toch anders voor gesteld xD


    Same here. In mijn gedachten zag ze er heel anders uit. Gideon ook trouwens, al komt die wel wat meer in de buurt als Gwen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    precies! gideon ben ik kindof teleurgesteld over, maar ja zijn uiterlijk was beter beschreven in het boek dus hij klopt meer met het plaatje in mijn hoofd


    Dont say why me, say try me

    Die boeken wil ik nog gaan lezen.


    Physics is awesome

    Eyes moet je zeker doen, maar het is echt vervelend om te wachten op de volgende delen want hoe verder je in deel een komt hoe meer vragen je krijgt en die worden pas in deel 2 en 3 beandword...


    Dont say why me, say try me

    Daarom wil ik ook altijd meteen de twee volgende boeken hebben zodat ik niet gefrustreerd raak. Maar ik leen boeken bij de bieb en meestal is er net een boek uit geleend.


    Physics is awesome

    Ahh bij mij hebben ze hem niet :c ik heb ook dagen online gezocht, maar dan moet je betalen en op het moment hadden mijn ouders (ik ben zelf 13 dus ik kon het zoizo niet betalen) geen pasje die ze konden gebruiken om online te betalen.... dus we zijn naar de bruna gegaan en hebben ze besteld uit nederlan xD


    Dont say why me, say try me

    Insurgent schreef:
    Ik vind het echt geweldige boeken en 14 maart komt de film uit, maar hij is in het Duits en wordt niet in Nederland gedraaid. Damn it.


    Noooooo! Damn you Germany!
    Ik heb drie van die serie. Robijnrood, Saffierblauw en Smaragdgroen


    26 - 02 - '16

    Die boeken zijn echt awesome <3
    Het is jammer dat ie niet in Nederland komt, maar misschien zit er op de DVD wel Engelse ondertiteling (als die op DVD komt) en anders ga ik gewoon lekker mijn Duits oefenen Daarmee bedoel ik, falen en de film niet snappen


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein