Tuurlijk ben je wel normaal
Je moet je er niks van aantrekken dat je nog geen vriend hebt gehad. Ik was ook pas 16,5 toen ik mijn eerste vriendje kreeg, dus so what? Een relatie heeft geen haast hoor. Je hoeft het niet te hebben om erbij te horen. Ik zou zeggen, geniet nog gewoon van je vrijheid. Single zijn heeft echt heel veel voordelen, natuurlijk, een relatie ook. Maar ga je gewoon lekker bezig houden met school, vriendinnen, hobby's. Een vriendje kan altijd nog. Het gaat er niet om hoeveel vriendjes je gehad hebt in je leven. Het is geen spel, het is niet iets waardoor mensen je geweldig gaan vinden. Het is liefde, een vriendje krijg je om de liefde, omdat je elkaar leuk vindt, omdat je langzaam van een persoon gaat houden. Niet omdat het moet of omdat het raar is als je er geen hebt. Je moet nog een hoop leren.
Dus, ga lekker andere dingen doen, die jongen komt echt vanzelf wel! Geniet gewoon, zolang je kan, van je single leven tot je de juiste jongen hebt ontmoet en maak je niet zo druk om de mainstream.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.