• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.


    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-24)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)
    Extra:

    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Somesley
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Somesley
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:00 ]


    16 - 09 - '17

    Ziet er interessant uit. Ik slaap er een nachtje over slapen en zal morgen ochtend beslissen. Ben gewoon ben dat ik de RPG ga verwaarlozen. Aangezien ik aan twee andere en een THG RPG meedoe


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Ziet er interessant uit. Ik slaap er een nachtje over slapen en zal morgen ochtend beslissen. Ben gewoon ben dat ik de RPG ga verwaarlozen. Aangezien ik aan twee andere en een THG RPG meedoe


    Okay (:


    16 - 09 - '17

    Ik reserveer een jongen^^ ik ga het morgen ochtend anders vergeten en ik zou mezelf echt vervloeken als ik deze RPG misloop..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volledige naam: Nigel Sam Grawford
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Nigel is een jongen die vooral als stoer wordt gezien. Hij laat niet met zich sollen en is alles behalve laf. Hij is redelijk vriendelijk, als het hem goed uitkomt en hij deelt zijn geheimen eigenlijk met niemand. Dit omdat hij dat ziet als zichzelf kwetsbaar maken en hij haat kwetsbaarheid.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij heeft een tatoeage op zijn rug met een draak. Dit staat voor zijn plagerige gedrag.


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dit weekend weer een computer tot mijn beschikking te hebben.


    26 - 02 - '16

    Oow yeah alleen nog maar Seaver moet haar rol invullen:Y)In deze RPG heb ik echt zin.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Oow yeah alleen nog maar Seaver moet haar rol invullen:Y)In deze RPG heb ik echt zin.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    DamnBieber schreef:
    Oow yeah alleen nog maar Seaver moet haar rol invullen:Y)In deze RPG heb ik echt zin.


    Ja, normaal is haar reservering al voorbij, mrja ..


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, normaal is haar reservering al voorbij, mrja ..



    Sorry, had hem al deels ingevuld. Was alleen zo slim om het vergeten te posten


    Volledige naam: Thomas Erik Lockwood
    Leeftijd: (18-24) 22, geboren op 5 mei.
    Innerlijk:
    Thomas, of Tom, is een erg stille, oplettende jongen. Hij luistert vaak naar andere en praat alleen als hij echt moet of als hij je oprecht aardig vindt. Hij is meestal wel rustig en raakt niet snel in paniek. Hij is soms een beetje raar en begrijpt andere hun humor vaak niet. Hij heeft heel snel een schuldgevoel en kan soms iets te lang nadenken voordat hij iets doet. En dat terwijl hij soms toch wel weer te impulsief kan zijn, maar dat gebeurt niet heel vaak. als dit wel het geval is moet hij zich er daarna vaak uitkletsen. Gewoon omdat hij dan niet de slimste dingen doet. Hij is op zich wel slim en kan soms een beetje betweterig zijn.
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)


    Extra: Thomas rookt.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 16:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    TOPIC 1!!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 17:16 ]


    16 - 09 - '17

    Wij zoeken terug twee rollen (jongen en meisje) die kunnen inspringen!


    16 - 09 - '17

    Zou er voor mij nog een mogelijkheid zijn om in te springen?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Zou er voor mij nog een mogelijkheid zijn om in te springen?


    Natuurlijk!


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Daniel Tyler Gilbert.
    Leeftijd: eenentwintig, zes mei.
    Innerlijk: Daniel is een beetje een verlegen jongen, dit verdwijnt naarmate je hem leert kennen. Zelf vindt hij zijn humor erg grappig en zal zelf dan ook altijd het hardst lachen. Zijn grote passie is koken wat hij dan ook graag in zijn vrije tijd uitoefent. Jaren geleden heeft hij van zijn oma een kookboek gekregen en sindsdien is het verknocht. In zijn jeugd is hij heel zelfstandig opgevoed met veel verantwoordelijkheden en vertrouwen. Dit heeft er dan ook mede tot geleid dat Daniel erg volwassen is en soms zelfs te serieus. Als hij niet aan het werk is kijkt hij graag een film of gaat hij op stap.
    Uiterlijk:


    Grijze fonkelende ogen passend bij zijn donkere haren.
    Extra: Daniel is Canadees.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oeehh nog zo'n knapperd.. Maar ja Savannah heeft Kyle al ;)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa