Sorry maar dit moet er even uit !
Want ik heb zo een stemmetje in mij die me gek maakt !
Sinds een aantal maanden voel ik me echt niet goed in mijn vel , ik voel me nutteloos want alles wat ik doe gaat fout.
Ik voel me lelijk want elke keer als ik naar school ga moet er wel minstens 1 kut opmerking vallen.
Ik heb ook faalangst bij alles wat ik doe , ik ben bang dat ik mijn studierichting niet haal .
Ik heb een heel erg laag zelfbeeld .
Ik praat er met niemand mee ( dus jullie zijn de eerste die het weten ) want ik vertrouw mensen niet meer .
En ik word het ook langzaam beu om elke dag te doen alsof ik het gelukkigste meisje ooit ben , alsof er mij niets scheelt ,...
Maar ik heb in jaren tijd een muur om mij gebouwd , niemand weet eigenlijk echt iets over mij ( behalve 1 vriendin maar ik heb nu al spijt dat ik al die dingen tegen haar verteld heb ) ze kennen mij alleen zo oppervlakkig . Maar toch ben ik het vrolijkste meisje van heel de school !
Soms heb ik echt geen zin meer in niets , soms denk ik : als ik er niet zou zijn , wie zou mij eigenlijk missen ?
En dan moeten we ook niet beginnen over mijn problemen thuis . Pfff soms wil ik er gewoon een eind aan maken .
Sorry als je dit zwaar gezeik vond , maar het moest er eens uit !
Bedankt mensen voor al jullie reactie's dankje wel .
Maar vandaag ging het gewoon slecht met mij , tijdens de lessen was ik zo stil en terughoudend lijk nooit .
Pfff ik had soms het gevoel dat ik in tranen zou uitbarsten , want er vielen zoveel opmerkingen ,
ik probeer mij er niets van aantetrekken maar als ik eerlijk ben gaat er een stukje in mij verloren als ze iets zeggen.
Leerkrachten vertrouwen doe ik gewoon niet ( maar wel duizend dank voor jullie raad ) omdat ze geen zwijgplicht hebben .
Vandaag tijdens kunst zat mijn vriendin te wenen ik ging naar haar en heb haar getroosd en ik ben ook naar een leerkracht gegaan omdat
sommige jongens haar pesten . Maar ik had zo een gevoel van : Waarom kan ik ook gewoon niet wenen en alles eruit laten ? '
Met de dag gaat het slechter met mij ............... Ik weet echt niet wat ik moet doen
[ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 7:36 ]
Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem