• In het ziekenhuis van Seattle gebeuren verscheidene dingen. Er worden patiënten binnengebracht met de vreemdste kwalen. De patiënten kunnen allerlei dingen hebben, gebroken benen of een gevaarlijke ziekte. Telkens weer weten de artsen uit het Seattle ziekenhuis de levens van vele mensen te redden. Ook bloeien er relaties op tussen werktijden door. Deze relaties schommelen. Zal het de artsen uit het ziekenhuis lukken om privé en werk gescheiden te houden?

    De regels:
    - Ik verwacht dat je minimaal 5 regels kunt schrijven. Kan je dit een keer niet, door bijv. privé redenen, dan zal ik een uitzondering maken. Maar doe je dit gewoon met opzet en eigenlijk zonder reden zal ik je zonder pardon uit de RPG zetten. Dus oneliners zijn ook ten strengste verboden!
    - Ik wil dat mensen die meedoen met deze RPG respect voor elkaar hebben. Dit houdt in dat je elkaar in waarde laat en geen personages van anderen gaat besturen.
    - Ook wil ik geen over-power personages erin. Dit houdt in dat je personage nooit ziek wordt of doodgaat.
    - Mary-Sue's of Gary-Stu's zijn ten strengste verboden. Geen perfecte personages dus.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes.
    - Geen sneltrein effect. Ik wil niet dat er in één topic al tig relaties zijn, houdt het dus realistisch.


    Naam:
    Uiterlijk:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Vrouwen:
    Erica Hahn - Mavis


    Mannen:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 19:26 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb de regels even aangepast. Er mogen ook zelfbedachte personages in.


    26 - 02 - '16