• forget it

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 16:44 ]


    Demigod squad

    In plaats van te zeuren kan je ook gewoon een reclame topic aanmaken om je story te promoten.


    Your make-up is terrible

    Was dan op je oude gebleven :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    @Michonne Daar was ik al mee bezig, maar okay.


    Demigod squad

    Ö Drama!
    Ik heb nog nooit reclame gemaakt en ik kreeg toch altijd wel lezers op mijn vorige account. Gewoon een kwestie van tijd, geduld en een beetje schrijftalent werkt allemaal wel en dan krijg je vanzelf lezers en reacties. Je zou gewoon moeten schrijven omdat JIJ het leuk vindt en niet om de aandacht en reacties van anderen.
    Dus nee, ik heb daar nooit last van gehad :Y)


    From these ashes, I will rise

    Ik heb een story waar ik al anderhalf jaar mee bezig ben. Ik maak wel af en toe reclame maar eigenlijk nooit in de spotlights en ik heb maar een stuk of zes lezers, maar ik vind het goed zo :Y)

    ... Ergens in de afgelopen 1/2 maanden zijn er 10 abo's en een handvlo bladwijzers bij gekomen 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Of je maakt gewoon een topic aan met de promotie van je verhaal. :Y) O wacht, dat heb je al gedaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je onbekend ben, hoe wil je dan lezers trekken? Niemand kent je :'D
    Zit voor mij toch een bepaalde logica in hoor :'D
    Wat anderen al zeggen, maak een reclame topic aan en promoot zo je verhaal. Het is ook een kwestie van 'lees, en wordt gelezen'. En tja, als mensen je iets beter kennen, zijn ze ook eerder geneigd om een verhaal van je te lezen.
    Tijd en geduld hebben ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Maar dat wist je toch van te voren?
    En ja, ik blijf er bij dat schrijven iets voor jezelf is en niet voor het publiek. Je kunt mensen moeilijk dwingen het te lezen. Dan moet je reclame maken en als je echt graag wilt dat men het leest, zal je publiek buiten Quizlet moeten zoeken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Michonne schreef:
    In plaats van te zeuren kan je ook gewoon een reclame topic aanmaken om je story te promoten.



    + Je bent heus niet de enige.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    + Je bent heus niet de enige.


    26 - 02 - '16